loading...
اخبار جدید ایران و سایر نقاط جهان
admin بازدید : 501 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)
برنامه 90 شب گذشته در شرایطی روی آنتن که فردوسی‌پور در صحبت‌هایی پاسخ اتهام کمیسیون اصل 90 مجلس را داد.

صراط: برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی اتفاقات فوتبالی کشورمان در دو هفته گذشته پرداخت.

مهمترین بخش برنامه به واکاوی حذف تیم ملی امید ایران اختصاص داشت و سوال پیامکی هم پیرامون این موضوع مطرح شد.

*مهمترین علت ناکامی تیم فوتبال امید هم سوال کلیشه‌ای بود که بارها مخاطبان برنامه‌های ورزشی با آن روبرو بودند.

مخاطبان برنامه گزینه‌های 1- سوء مدیریت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، 2-عدم تعامل تیم ملی بزرگسالان و تیم امید، 3- عملکدر ضعیف بازیکنان و 4- عملکرد ضعیف کادرفنی را پیش‌رو داشتند.

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

در میان نظر مخاطبان 90 بیشترین عامل به سوء مدیریت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اختصاص داشت که 60.4درصد آرا را بدست آورد.

پس از آن عملکرد ضعیف کادرفنی با 23.1 درصد در رده دوم، عدم تعامل تیم ملی بزرگسالان و تیم امید با 10 درصد در رده سوم و عملکرد ضعیف بازیکنان با 6.5 درصد در رده چهارم قرار داشت.

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

در ابتدای برنامه گزارشی از مرحوم رضا احدی پیشکسوت استقلال، رودی فولر ایران و اظهارنظر بزرگان فوتبال در این‌باره پخش شد.

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

 

گزارشی هم از مرحوم همایون بهزادی پخش شد.

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

جلال چراغپور و مجید جلالی میهمانان این برنامه بودند که به واکاوی دلایل حذف تیم ملی امید کشورمان پرداختند.

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

در ابتدای بحث گزارشی درباره عملکرد تیم امید در قطر و شکست مقابل ژاپن و در نهایت وداع از این رقابت‌ها پخش شد.

در این گزارش درباره استفاده کردن از بازیکنان در پست غیرتخصصی، اختلاف میان کادرفنی تیم ملی امید و تیم ملی فوتبال و ... مطالبی بیان شد.

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

 

قبل از شروع بحث، عادل فردوسی‌پور به اظهار نظر درباره گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس درباره پرونده فساد در فوتبال پرداخت و ارائه این گزارش را خوب توصیف کرد اما به موردی در این گزارش که اشاره داشت به یک برنامه پرطرفدار سیما که یک یاز عوامل فساد است،که در این باره عادل گفت اگر منظور این کمیسیون برنامه 90 باشد از طریق اداره کل حقوقی سازمان این موضوع پیگیری خواهد شد.

در بخشی از گزارش کمیسیون اصل نود قانون اساسی به موضوع فساد در رسانه های ورزشی و نقش آنها در دلالی‌ها و پول های ردوبدل شده در فوتبال اشاره شده است که در این باره به یک برنامه پرطرفدار سیما و عواملش اتهام فساد و نقش در نقل و انتقال بازیکن خارجی زده شده است.

در ادامه با حضور میهمانان برنامه به واکاوی دلایل تیم ملی امید در رقابت‌های قطر پرداخت.

در این بحث به موضوع حضور سرمربی خارجی و داخلی در راس کادرفنی تیم ملی امید پرداخته شد و بحث‌هایی میان فردوسی‌پور و مجید جلالی صورت گرفت که هر دو قانع نشدند.

فردوسی‌پور اعتقاد داشت که حضور سرمربی خود و توانمند در راس کادر فنی تیم ملی بزرگسالان منتج به حضور تیم ملی در جام‌جهانی شده است و این موضوع هم می‌توانست رای تیم ملی امید اتفاق بیفتد و در تمام این سال‌ها یک سرمربی مطرح در راس کادرفنی تیم ملی امید نبوده است.

مجید جلالی هم در ادامه صحبت‌های خود عنوان داشت که نه تنها تیم ملی امید بلکه کل فوتبال ما در مسابقاتی که داشته ناکام بوده.

وی اشاره داشت که تیم‌های باشگاهی ما مدت‌ها است در آسیا قهرمان نشده‌اند، در جام ملت‌های آسیا ناکام بوده‌ایم و تیم‌های پایه ما مدت‌ها است که عنوان نیاورده و همه این‌ها ناکامی فوتبال ایران را نشان می‌دهد.

در ادامه این بحث جلال چراغپور به بحث فنی اشاره داشت و در تصاویری که نشان داد، توضیح داد که بازیکنان ایران مانند سیستمی که گواردیولا پیاده می‌کند به پرسینگ بازیکنان تیم ژاپن می‌پرداختند و تنها چیزی که تیم امید کم داشت این بود که در وقت‌های اضافه و پس از 90 دقیقه تیم امید استراتژی نداشت و این عامل ناکامی ما بود.

وی همچنین اشاره داشت که تیم امید در برخی موارد کم‌دانش بازی می‌کرد و آموزش چگونه بازی کردن برای ارائه بازی حذفی به بازیکنان داده نشده است. و خطاهای بازیکنان ایران بیش‌تر از ژاپن بود.

در گزارشی به مقایسه تیم ملی امید ایران و ژاپن پرداخته شد و اینکه چگونه سامورایی‌ها می‌توانند برای 6 دوره متوالی جواز حضور در المپیک را بدست آورند و تنها راه پیش پای مسئولان ورزش ایران تعویض مربی است که تجربه‌های گزافی پس از حذف تیم ملی امید بدست آورده است.

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

به درخشش 8 بازیکن تیم ملی امید در لیگ پانزدهم فوتبال کشورمان اشاره شد که نمرات خوبی را کسب کرده بودند.

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

جلالی: از نظر ما باید مربی خوب باشد و مربی بد و نباید حصاری بگذاریم تحت عنوان مربی ایرانی یا خارجی که در ادامه فردوسی‌پور گفت که امیدوارم این‌گونه باشد که جلالی گفت از طرف شما اینگونه نیست که فردوسی‌پور به دفاع از خود پرداخت.

البته بعید است که بحث فردوسی‌پور و جلالی سودی برای فوتبال ما داشته باشد و هر دو طرف هم از صحبت‌های هم قانع نشدند.

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

چراغپور در ادامه اشاره داشت که دانش تزریق شده در فوتبال ما معیوب است و این یکی از آسیب‌های فوتبال ما است.

در پایان جلالی اظهار داشت که من تقاضا دارم از رسانه‌ها که همایشی برگزار شود و دلایل ناکامی 35 ساله فوتبال ایران در ان بررسی شود.

 

*مراسم تولد 70 سالگی منصور پورحیدری جشن گرفته شد.

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

محمد خاکپور سرمربی سابق تیم ملی امید میهمان برنامه 90 بود و درباره دلایل حذف تیم امید صحبت کرد.

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

محمد خاکپور با حضور در برنامه 90 اظهار داشت: از مردم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم آنها را خوشحال کنم و شادی را برای آنها در نهایت به ارمغان بیاورم دلایل حضورم در این برنامه این است که ما شکست خوردیم و این عامل باعث شد که جوابگو باشم و اگر پیروز می‌شدیم قطعاً به این برنامه نمی‌آمدم.

وی افزود: خواهش می‌کنم امشب دنبال سؤال کلیشه‌ای نرویم و ببینیم واقعاً دلیل شکست چه بوده به هیچ عنوان دنبال بهانه نیستم و به دنبال علل  شکست هستم تا بتوانیم راهکاری ارائه دهیم که این شکست‌ها تکرار نشود. البته اگر گوش شنوایی باشد.

سرمربی سابق تیم ملی امید افزود: در ابتدا می‌خواهم یک گزارش کاری بدهم من 10 آبان سال گذشته به عنوان مدیر فنی تیم امید انتخاب شدم و بنا به دلایلی مربی که انتخاب شده بود نتوانست در این منصب قرار بگیرد و در آذرماه این مسند به من سپرده شد. 38 روز در اردوهای مختلف بودیم تا تیم در مرحله اول آماده شود. یک تیمی که از اینچئون آمده بود و ناکام بود عده‌ای از بازیکنان مثل مسلمان، پورعلی‌ گنجی، خانزاده، مهدی شریفی و... از نظر سنی نمی‌توانستند در تیم باشند روز اول که آمدم تیم انتخاب شده بود و بعد از 2 روز به این نتیجه رسیدیم که اردو را تعطیل کنیم.

خاکپور ادامه داد: با توجه به اطلاعاتی که از فدراسیون و لیگ گرفتیم 130 بازیکن را به اردو دعوت کردیم و از آنها تست گرفتیم که منجر به این شد که 30 تا 40 درصد تیم قبلی را تغییر دادیم.

 

خاکپور گفت: من فقط 93 روز بازیکنانم را در اختیار داشتم و در هیچ کدام از اردوها تیم من کامل نبود و این در مقاطعی بود که ما نزدیک مسابقات نهایی بودیم و به جایی رسیدیم که می‌خواهیم بدون بازی تدارکاتی تورنمنت را آغاز کنیم.

وی افزود: درباره اینکه چرا ما در بازی‌هایمان تغییرات زیادی داشتیم در ابتدا باید بگویم شما در برنامه‌تان کارشناس آوردید و با صحبت‌های آنها مخالف بودید اگر کار ما تخصصی است باید اجازه دهید کارشناس نظر حرفه‌ای خود را بدهد. من آمار AFC را به شما ارائه می‌دهم و با تیم خودمان مقایسه می‌کنم. ژاپن در بازی دوم نسبت به بازی اولش 6 تغییر داشت در بازی سوم مقابل عربستان با 10 تغییر وارد زمین شده بود و دلایل این تیم این بود که بتواند در مسابقات از انرژی‌شان به نحو احسن استفاده کنند. ما یک فرصت را به بازیکنان دادیم تا استراحت کنند و در بازی با ژاپن بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند و این هم به دلیل آن بود که ما توان بازی کردن در 3 روز یک بار را نداریم. شما تغییر در تیم‌های دیگر را منوط به این می‌دانید که این تیم‌ها نیاز به امتیاز نداشتند در حالی که دیدار ژاپن با عربستان بازی حیاتی بود.

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

سرمربی سابق تیم امید ادامه داد: ما در بازی با قطر در «تله» افتادیم و در این دیدار برنامه داشتیم و می‌دانستیم قطر در کناره‌ها فضا را به ما می‌دهد و ما می‌خواستیم از کناره‌ها استفاده کنیم در نیمه اول گل را خوردیم و در نیمه دوم هم فرصت‌های خوبی داشتیم و پنالتی را هم در مقابل این تیم از دست دادیم.

ما در بازی با قطر در «تله» افتادیم و در این دیدار برنامه داشتیم و می‌دانستیم قطر در کناره‌ها فضا را به ما می‌دهد و ما می‌خواستیم از کناره‌ها استفاده کنیم در نیمه اول گل را خوردیم و در نیمه دوم هم فرصت‌های خوبی داشتیم و پنالتی را هم در مقابل این تیم از دست دادیم.

وی گفت: ما در بازی با ژاپن مهدی ترابی را عقب نبردیم و در دیدارهای حذفی باخت با یک گل یا بیشتر تأثیری ندارد به همین جهت ما تغییر سیستم دادیم.

خاکپور افزود: در این تورنمنت ما 23 بازیکن نزدیک به هم داشتیم و این نسل، نسل بسیار خوبی است که می‌تواند در جام جهانی آتی درخشان ظاهر شود من از همه مربی این بازیکنان تشکر می‌کنم و یک انتقاد دارم به خاطر مقایسه غیرمنصفانه برنامه 90 که چند هفته پیش به معرفی بازیکنان تیم امید پرداخت و من باید در این باره به این مسئله اشاره کنم که این بازیکنان قبل از فروردین‌ماه کجا بودند؟

وی ادامه داد: آیا در باشگاه‌‌شان ثابت بازی می‌کردند؟ آیا مهره کلیدی بودند و اینکه شناخته شده بودند. یوسف وکیا یکی از دفاع‌های کناری ما بود که فوق العاده بازی می‌کرد، متأسفانه رباط پاره کرد من در بازی با نپال وکیا را کنار گذاشتم و از مهدی ترابی استفاده کردم و امروز می‌بینید که مهدی ترابی تمام کشور درباره‌اش صحبت می‌کنند. از میلاد محمدی در بازی با عربستان به عنوان هافبک چپ استفاده کردم و امروز همه دنبال میلاد محمدی هستند.

سرمربی سابق تیم ملی امید افزود: ما بازیکنان را به نمایش گذاشتیم تا بازیکنان مطرحی شوند هرگاه از تیم امید بازمی‌گشتند در باشگاه‌شان موفق می‌شدند و پیشرفت آنها شیب بسیاری خوبی داشت و ما برای این موضوع طرح و برنامه داشتیم.

خاکپور درباره تیم ملی امید ژاپن گفت: ژاپنی‌ها برای تیم‌های پایه خود حداقل برنامه 10 ساله دارند و به اینجا می‌رسند که 5 بار متوالی به جام جهانی می‌روند و 6 بار هم به المپیک می‌رسند ما بچه‌ها را به جایی رساندیم که در 90 دقیقه ژاپن را به زانو درآوردیم.

وی در ادامه به حضور ستاره‌های فوتبال آلمان پس از پایان دوره بازیکنانش در رأس هدایت کادر فنی اشاره کرد و گفت: رودی فولر در سال 96 با لورکوزن از فوتبال خداحافظی می‌کند و از سال 2000 تا 2004 سرمربی تیم ملی آلمان می‌شود. یورگن کلینزمن سال 98 از فوتبال خداحافظی می‌کند و از سال 2004 تا 2006 سرمربی می‌شود و تا الان هم هدایت تیم ملی آمریکا را برعهده دارد. مگر منصوریان سابقه تیم‌ ملی داشت که مربی تیم امید شد، مگر اکبر محمودی سرمربی تیم شد سابقه سرمربی‌گری داشت. کادر فنی ما واقعاً خوب بودند و توان خودشان را گذاشتند. تقوی در تیم‌هایی سرمربی کرد و عملکرد خوبی داشت هادی طباطبایی هم به خوبی در تیم امید کار می‌کرد.

وی افزود: در این باره باید بگویم آقای وینگادا سرمربی سابق تیم ملی عربستان بودند و تجربه بسیار بالایی داشتند چقدر در تیم امید تأثیر گذاشتند تأثیری که در رفتار بازیکنان داشتند چقدر بود؟ اما کادر فنی تیم امید تأثیر بسیار خوبی روی بازیکنان از هم نظر شخصیتی، هم رفتاری و هم فنی داشت.

خاکپور در ادامه درباره حضور مایلی‌کهن در تیم امید گفت: من شخصاً منزل مایلی‌کهن رفتم و از ایشان کمک گرفتم که به تیم ملی امید بیاید. آقای کاشانی هم برای ما سنگ تمام گذاشتند و به من به شخصه از ایشان و تمامی عوامل کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم.

در ادامه این گفت‌و‌گو مازیار ناظمی مدیر اطلاع رسانی وزارت ورزش روی خط تلفنی برنامه آمد و نسبت به گزینه‌ اول سوال پیامکی برنامه و حضور همزمان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در این گزینه انتقاد کرد و اعتقاد داشت باید این دو از هم تفکیک شود.

از واکنش عادل به گزارش فساد تا دلیل ناکامی امیدها +تصاویر

وی درباره انتخاب کادرفنی تیم ملی امید هم گفت: وزارت ورزش هیچ دخالت و توصیه‌ای در انتخاب افراد خصوصا آقای مایلی‌کهن نداشت و کنار گذاشته شدن سرمربی خارجی از تیم ملی امید (کرانچار) توسط کمیته تایید صلاحیت یک موضوع طبیعی بود که در تمام تیم‌های مختلف ورزشی این کمیته حضور دارد و اگر مسائلی رسانه‌ای نمی‌شود به دلیل نبود نظارت این کمیته نیست.

سرمربی سابق تیم امید درباره سؤال پیامکی برنامه هم گفت: به نظر من عامل عدم موفقیت تیم ملی امید گزینه یک، یعنی سوء مدیریت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال است. وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هیچ کاری برای ما نکردند. فدراسیون فوتبال هیچ تلاشی نکرد تا ما لژیونرها را در اختیار بگیریم.

سرمربی سابق تیم امید درباره سؤال پیامکی برنامه هم گفت: به نظر من عامل عدم موفقیت تیم ملی امید گزینه یک، یعنی سوء مدیریت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال است. وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هیچ کاری برای ما نکردند. فدراسیون فوتبال هیچ تلاشی نکرد تا ما لژیونرها را در اختیار بگیریم.

وی ادامه داد: ما در فوتبال چیزی به عنوان شانس نداریم بلکه مهارت است که تعیین کننده است اگر ضربه سری که محمدی زد و به تیر دروازه‌ خورد سردار آزمون می‌زد قطعاً وارد دروازه می‌شد.

خاکپور با انتقاد از وزارت ورزش هم گفت: مسئولان وزارت ورزش درست در زمانی که تیم امید در کوران مسابقات بود پُست می‌گذارند بر علیه تیم و این مثل این می‌ماند که آقای ظریف برای مذاکره رفته و وزارت امور خارجه یک موضع انتقادی را مطرح می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم تایلند وقتی که از این رقابت‌ها حذف شد نخست‌وزیر آنها در برنامه زنده از تلاش بازیکنان این تیم تشکر می‌کند و برای آنها پاداش ویژه در نظر می‌گیرد اما مسئولین ما می‌آیند و ما را محکوم می‌کنند.

منبع: فارس

موضع گیری فردوسی‌پور علیه گزارش کمیسیون اصل 90 ...

www.seratnews.ir › ورزشورزشی
9 hours ago - برنامه 90 شب گذشته در شرایطی روی آنتن که فردوسی‌پور در صحبت‌هایی پاسخ اتهام کمیسیون اصل 90 مجلس را داد.
15 hours ago - شعار هواداران استقلال علیه کروش در جریان بازی دوستانه · صفحه نخست ... واکنش فردوسی پور به گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس. ورزش > فوتبال ... ما کلی مقاله از مربیان خارجی داریم اما وقتی توهین شود همه موضع می گیرند.» در این میان ...

واکنش کفاشیان به گزارش اصل ۹۰-صراط نیوز|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=واکنش...به-گزارش-اصل...
2 hours ago - صراط: علی کفاشیان در واکنش به انتشار گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای .... موضع گیری فردوسی‌پور علیه گزارش کمیسیون اصل 90/ عذرخواهی ...
4 hours ago - به گزارش گروه سیاسی صراط، این جمله کرباسچی با توجه به اتهاماتی که در روزهای ... موضع گیری فردوسی‌پور علیه گزارش کمیسیون اصل 90/ عذرخواهی ...
به آن توجه شده است نایب رییس کمیسیون اصل نود... کد خبر: ۱۲۲۱۵۰ ... به صداقت و سلامت عادل فردوسی‌پور شک ندارم! ... اصل نود در این رابطه این گزارش برای تصمیم گیری... کد خبر: ... در صورتی که پرسپولیس نیز بر علیه نود موضع گیری... به شدت ...
Nov 10, 2015 - در برنامه 90 چه گذشت؛ موضع گیری فردوسی پور علیه کی روش و مایلی کهن ... به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، برنامه این هفته نود با نظرسنجی درباره مهمترین دلایل اشتباهات ..... گزارش کمیسیون اصل 90 درباره فساد در فوتبال ...

اخبار قلعه نویی - تی نیوز

tnews.ir/Tags/قلعه-نویی
نقش قلعه نویی در گزارش کمیسیون اصل نود«علیه نود»/ انتقام از فردوسی پور نقش قلعه نویی در گزارش کمیسیون اصل نود«علیه نود»/ انتقام از فردوسی پور به گزارش ...

خبرهای تابناک | خبر فارسی

khabarfarsi.com/تابناک
به گزارش تابناک ورزشی،در حالی که اخبار بسکتبال روز گذشته تحت تاثیر ... بیماران جوان تر بیشتر در معرض مرحله پیشرفت سرطان قرار می گیرند . ... در تداخل با وظایف برخی دستگاه های اجرایی دانست و خواستار ارجاع آن به کمیسیون امنیت ملی و ... رود که قبل از آغاز مسابقات مقدماتی المپیک رفت و مرتب علیه کی روش صحبت می کرد.

گذارنیوز | حمایت فرهاد مجیدی از عادل فردوسی‌پور - گذارنیوز

gozarnews.ir/حمایت-فرهاد-مجیدی-از-عادل-فردوسی‌پور/
Jan 6, 2016 - به گزارش “گذار خبر”، در پی حضور مهدی رحمتی در برنامه نود و اعتراض هواداران ... و در برنامه نود عادل فردوسی پور یکی از دلایل مهم موضع گیری هواداران آبی علیه برنامه اش را ... الیاس نادران رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ شد + اعضای کمیسیون ... برای پیگیری وضعیت داوطلبان‌رد صلاحیت‌شده · گزارش کامل کمیسیون اصل ...

انتقاد از رسانه‌ای شدن گزارش اصل 90 در آستانه ... - نامه نیوز

namehnews.ir/.../انتقاد-از-رسانه‌ای-شدن-گزارش-اصل-9...
1 day ago - به گزارش نامه نیوز، قرار است امروز گزارش کمیسیون اصل 90 در خصوص فساد در ... به نظر می رسد مواضع عادل فردوسی پور که عمدتا در تضاد با مواضع تندروها بوده و ... است یا خیر و آیا انتشار گزارش قبل از قرائت در صحن و رای گیری قانونی است؟ ... پشت پرده پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی علیه فتح الله‌زاده که پاک شد.
2 days ago - ردپای بزرگوار در گزارش اصل نود/ چه کسی اطلاعات فردوسی پور را به رسایی داد؟ ... اما چه شده که حالا کمیسیون اصل نود صریحا از شائبه دلالی آن هم از نوع خارجی اش حرف می زند؟ ... گزارش رسانه ای شده و در نهایت تعجب، اظهارات پیشین قلعه نویی علیه فردوسی پور و برادرش، به صورت .... آرسنال 0-1 چلسی؛ اوج گیری با هیدینگ.

برنامه نود :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/927028/برنامه-نود
کمیسیون اصل نود در گزارشی اعلام کرده بود نام یک برنامه پرمخاطب در بین متهمان فساد در ... عادل فردوسی پور بعد از به دام انداختن برادر قلابی اش از طرح شکایت علیه او منصرف شده است . ... گزارش کامل برنامه نود با یکه تازی جادوگر آسیا 1394/10/08 ... موضع‌گیری سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص مصاحبه مجری برنامه ورزشی 90 با وزیر ...

گزارش 45 صفحه ای زمین خواری در کمیسیون اصل 90 مجلس

www.afkarnews.ir/.../468775-گزارش-صفحه-ای-زمین-...
Dec 10, 2015 - رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به تلاش این کمیسیون برای تهیه ... آنها در خصوص قرائت یا عدم قرائت آن در صحن مجلس تصمیم گیری می کنند.

واکنش فردوسی‌پور به کمیسیون اصل 90 - پارست

www.parset.com/.../4006259_oaknesh_fardosi‌por_be...
14 hours ago - در این باره فردوسی‌پور گفت اگر منظور این کمیسیون برنامه 90 باشد از طریق اداره کل حقوقی ... گفتنی ست در بخشی از گزارش کمیسیون اصل نود قانون اساسی به موضوع فساد در ... دروازه بان 37 ساله آتزوری خبر داد که پس از جام جهانی 2018 از دنیای بازی کناره گیری خواهد کرد. ... فرجام خواهی اتلتیکو علیه محرومیت فیفا.
Translate this page
Fars News Agency
5 hours ago - برنامه 90 شب گذشته در شرایطی روی آنتن رفت که فردوسی‌پور در صحبت‌هایی ... به گزارش فارس، در بخشی از گزارش کمیسیون اصل نود قانون اساسی به موضوع فساد ... که یک جوان 18 ساله علیه خاکپور مصاحبه می‌کند، چرا باید این جو به وجود آید. .... ظریف برای مذاکره رفته و وزارت امور خارجه یک موضع انتقادی را مطرح می‌کند.

واکنش فردوسی‌پور به گزارش فساد در فوتبال درباره نود | بویر ...

boyernews.com/.../واکنش-فردوسی‌پور-به-گزارش-ف...
15 hours ago - گزارش کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره فساد در فوتبال واکنش‌های مختلفی در پی داشته است که آخرین واکنش مربوط به تهیه کننده و مجری ...
9 hours ago - در ابتدای این برنامه عادل فردوسی‌پور، به گزارش مجالس شورای اسلامی درباره فساد در ... فردوسی پور تاکید داشت که کانون نسبت به مربیان خارجی از جمله کی‌روش موضع گیری داشته است. .... که تیم امید در کوران مسابقات بود پست می‌گذارند علیه تیم و این مثل این می‌ماند که .... نقش قلعه‌نویی در گزارش كمیسیون اصل نود«ع.

عادل فردوسی پور کمیسیون اصل نود مجلس را تهدید به شکایت کرد

hodana.ir/.../عادل-فردوسی-پور-کمیسیون-اصل-نود-مج...
9 hours ago - گزارش کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره فساد در فوتبال واکنش‌های مختلفی در پی داشته است که آخرین ... این موضوع با واکنش عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه نود مواجه شد. ... تهران به رفتار خود ادامه دهد، به همراه دیگر کشورها علیه اش اقدام می کنیم .... حدادعادل: لازم باشد بی درنگ کناره گیری می کنم.
May 10, 2015 - تخلفی دیدید گزارش کنید... پرینت; مصاحبه پرینت; امیدواری بیهوده، نا امیدی ..... برگزیده : گزارش و گفتگو. گزارش تصویری. سرویس ویژه برای ...
8 hours ago - فردوسی پور در ابتدا در واکنش به گزارش کمیسیون اصل ٩٠ مجلس و ... ما کلی مقاله از مربیان خارجی داریم اما وقتی توهین شود همه موضع می گیرند.» .... امام علی علیه السلام :بِالمَواعِظِ تَنجَلی الغَفلَةُ؛با اندرزهاست که پرده غفلت کنار مى رود.
Nov 30, 2015 - در رابطه با موضوعاتی چون فعالیت بابک زنجانی، زمین خواری، گزارش فساد در فوتبال، ... با محمد علی پورمختار ،رئیس کمیسیون اصل نود مجلس به گفتگوی .... در برنامه 90 چه گذشت؛ موضع گیری فردوسی پور علیه کی روش و مایلی کهن.

90tv.ir :: مشروح برنامه 18 آبان نود / دلیل اشتباهات داوران مشخص شد

90tv.ir/.../مشروح-برنامه-18-آبان-نود-دلیل-اشتباهات-دا...
Nov 9, 2015 - عادل فردوسی پور گفت اشتباهات داوری همواره وجود داشته اما چگالی آن در فصل ... با وجود هجمه ای که در چند وقت اخیر علیه داوران شکل گرفته اتفاقات مثبتی هم ... می شود همه تیم ملی برایشان ارزش نداشته باشد و این موضع گیری ها را انجام دهند. ..... لالیگا; ۰۱:۴۰ واکنش فردوسی پور به گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره ی فساد در ...
13 hours ago - گزارش کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره فساد در فوتبال واکنش‌های مختلفی در پی داشته است که آخرین واکنش مربوط به تهیه کننده و مجری ...

مظلومی به بلای قلعه‌نویی گرفتار شد موضع‌گیری علیه کی‌روش ...

newsfile.ir/.../مظلومی+به+بلای+قلعه‌نویی+گرفتار+...
مظلومی به بلای قلعه‌نویی گرفتار شد موضع‌گیری علیه کی‌روش .... خبرپو - Today; نقش قلعه نویی در گزارش كمیسیون اصل نود «علیه نود» انتقام از فردوسی پور ... چند تیم ملی امید در برابر ژاپن نمایش خوبی در 90 دقیقه بازی از خود به نمایش گذاشت اما، ...

خبرگزاری تسنیم - فوتبال ایران

www.tasnimnews.com/fa/service/27/فوتبال-ایران
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴. واکنش فردوسی‌پور به گزارش کمیسیون اصل نود مجلس/ بررسی ناکامی تیم امید .... مظلومی به بلای قلعه‌نویی گرفتار شد/ موضع‌گیری علیه کی‌روش.

اشاره فردوسی پور به گزارش کمیسیون اصل نود - بوشهرنیوز

www.bushehrnews.com › ... › اخبار ایران و جهان
7 hours ago - بوشهرنیوز: در این باره فردوسی‌پور گفت اگر منظور این کمیسیون برنامه 90 باشد از طریق اداره کل حقوقی سازمان این موضوع پیگیری خواهد شد.

واکنش فردوسی پور به گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس | ایراتو

irato.ir/.../واکنش-فردوسی-پور-به-گزارش-کمیسیون-ا...
برنامه امشب نود به آنالیز تیم ملی امید اختصاص داشت.

دفاع فرهاد مجیدی از فردوسی پور..::وب نگین::..

webnegin.ir › ... › دفاع فرهاد مجیدی از فردوسی پور
Jan 6, 2016 - ... نود عادل فردوسی پور یکی از دلایل مهم موضع گیری هواداران آبی علیه برنامه اش ... کمیسیون اصل 90 قانون اساسی گزارش تفصیلی خود درباره فساد در ...

ورزشی | اتاق خبر 24

otaghkhabar24.ir/services/234
عادل فردوسی پور در مورد اینکه طرفدار استقلال است یا پرسپولیس گفت: این ... و جوانان می‌گوید انتشار گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس در رسانه‌ها کار درستی نبود ... عضو کمیسیون اصل 90 مجلس عنوان کرد: یکی از مهمترین عوامل وجود فساد در ... گارد ابتکار علیه "شورای نگهبان"! ... از علت گریه شاه قبل از رفتن تا موضع گیری امروز هاشمی.

فردوسی پور با تریلی از روی خاکپور رد شد/ جلالی و چراغپور ...

www.bankvarzesh.com/.../فردوسی-پور-با-تریلی-از...
1 hour ago - فردوسی پور با تریلی از روی خاکپور رد شد/ جلالی و چراغپور کارشناسان تشکی نبودند ... یعنی شما با قسمتی از گزارش کمیسیون اصل 90 که گفته بودند این برنامه ... مایلی کهن در روزهای اخیر به شدت علیه کی روش موضع گرفته است، این ادبیات به ... کنند، در چین برای مفسدین اقتصادی مجازات اعدام را در نظر می گیرند.
واکنش جامعه مدرسین به هجمه های اخیر علیه شورای نگهبان: ... گزارش مستند از شباهت‌های «توافق هسته‌ای» آمریکا با ایران و کره‌شمالی؛ ... عدم صراحت در موضعگیری مقدمه ی ظلم به ولایت است. ... قانون توسط وزارت علوم و سرپیچی از مصوبات کمیسیون اصل نود درخصوص پرونده بورسیه ها اعتراض نموده اند. ... واکنش فردوسی‌پور به گزارش مجلس ...

صد خبر

sadkhabar.ir/
سخنگوی دولت گفت: عیدی کارکنان دولت بعد از تصمیم گیری هیئت دولت اعلام می‌شود. ... همایون بهزادی و واکنش ها به انتشار گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس درباره فساد در فوتبال ... فردوسی پور قبول کرد موتورگازی باشد/ دلیل ناکامی امیدهای ایران مشخص شد ... با گذشت چهار ماه از آغاز عملیات نظامی رزمندگان محور مقاومت علیه مواضع گروه‌های ...
... جمهوری اسلامی است. نقش قلعه نویی در گزارش كمیسیون اصل نود علیه نود .... واکنش فردوسی پور به گزارش کمیسیون اصل 90 ..... چرا کودکانمان گاز می گیرند؟راه حل آن ...

بازی در کشور ثالث را بپذیریم تبعاتش دامن تیم ملی را ... - خانه

1sportnews.com/.../بازی-در-کشور-ثالث-را-بپذیریم-...
4 hours ago - ... afc در جریان این موضع‌گیری قرار بگیرد و فدراسیون فوتبال ایران نیز از آن ... آصفی همچنین درباره گزارش اخیر کمیسیون اصل 90 در موضوع فساد در ... علی‌رغم ابراز خرسندی ایران از رای AFC دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان: تلاش‌ها علیه ایران نتیجه داد ... فردوسی‌پور: حاضرم در مقایسه با "لینکر" موتور گازی باشم.

یاوری: فقط رستم دستان می‌تواند صندلی را در طول زمین پرت کند!

ondownload.ir/.../یاوری:-فقط-رستم-دستان-می‌تواند-...
تامین مالی خرید هواپیما چالش ایرلاین‌ها در پسابرج · نتیجه بررسی کاندیداهای خبرگان و واکنش‌ها · موضع گیری فردوسی‌پور علیه گزارش کمیسیون اصل 90/ ع · هاشمی‌طبا: ...
... 08:36 -واکنش فردوسی‌پور به اتهامات گزارش کمیسیون اصل 90 به برنامه 90 / نامه ... 07:12 -در برنامه 90 دیشب چه گذشت؛ فردوسی پور موتورگازی شد، مایلی کهن مسی! ..... 11/05 -اسدی: اسناد علیه ما بود اما قاطعانه پیروز شدیم/ فرصت‌خریدن اسمش سکوت است؟ .... جالبی را که در زندگی روزمره ما مرود استفاده قرار می گیرند جمع آوری کرده است .

سکوت وزیر ورزش درباره گزارش کمیسیون اصل نود! | پگاه ...

various.pegahonline.ir/.../سکوت-وزیر-ورزش-درباره-...
10 hours ago - گزارش کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره فساد در فوتبال واکنش‌های مختلفی در پی داشته است که ... اتهام فتنه انگیزی علیه نخست وزیر سابق بنگلادش ... فردوسی‌پور کمیسیون اصل نود را تهدید کرد .... اگر ائتلاف اصولگرایان تصمیم بگیرد که در لیست نهایی ائتلاف نباشم بی درنگ کناره گیری می‌کنم.
8 hours ago - واکنش فردوسی پور به گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس.

[PDF]با باخت مقابل قطر، کل ايران سر ما خراب شد

iran-newspaper.com/Newspaper/PagePDF/23363
2 days ago - در فوتبال. كميســيون اصل 90 مجلس پس از مدت ها بررسي و تحقيق، گزارش طوالني ..... اصل 90 مجلس. عليه صفايي منتشر شد، برخي خبرنگاران و مفسران ورزشي دست به کار ... شــناخته شــده فوتبال ايران، عادل فردوســي پور در مقالــه اي در مجله ... شد، اعتراف كرد آنها حق دارند كه اين چنين درباره وي موضعگيري منفي كنند.

کینه 8 ساله مدیر وطن‌امروز علیه فردوسی‌پور+تصاویر - پارسینه

www.parsine.com/.../کینه-8-ساله-مدیر-وطن‌امروز-علیه...
Dec 26, 2015 - ماجرای پخش نشدن مصاحبه عادل فردوسی‌پور با محمد جواد ظریف، این روزها همه شهر را ... تصاویر مربوط به مصاحبه عادل با ظریف، علیه این برنامه موضع گرفت و ..... معرکه گیری در جبهه! .... گزارش کامل کمیسیون اصل 90 درباره فساد در فوتبال.
6 hours ago - به گزارش سهره نیوز ، پیکه همواره در رسانه‌های اجتماعی جنجالی ظاهر شده و واکنش‌های ... همین موضوع باعث واکنش‌های بسیار تندی علیه او شد و در ادامه او نظرهای تندی ... کرد و حالا تصمیم گیری با این کمیته است که تحقیقات درباره پیکه شروع شود یا نه. ... واکنش فردوسی پور به گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس + ویدئو · ماجرای ...

اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری >> سیاسی >> ورود روحانی ...

feed.tpanel.ir/politic/.../ورود-روحانی-به-واتیکان-عکس/
2 hours ago - عکس/ وقتی که سلفی فردوسی پور را ناراحت می‌کند! .... موضع گیری فردوسی‌پور علیه گزارش کمیسیون اصل 90/ عذرخواهی خاکپور از مردم +تصاویر ...
2 days ago - کمیسیون اصل 90 قانون اساسی گزارش تفصیلی با موضوع فساد در فوتبال را منتشر کرد. ... تعیین ریاست فدراسیون، وی در آخرین دقایق از شرکت در انتخابات کناره گیری کرد و ...... ضروری است تظلم خواهی، شکایات اشخاص حقیقی علیه برخی از مدیران ... پشت پرده حمله علی ضیا به عادل فردوسی‌پور در شب یلدا چه بود؟
چرا فردوسی پور از محمد خاکپور عصبانی شد؟ ... ایران و ایتالیا 14 سند همکاری امضا کردند · واکنش فردوسی پور به گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس · جنجال در ... ابراز تأسف از مواضع مداخله‌جویانه دولت در انتخابات/ جنجال‌آفرینی دولت برای فرار از ... برگزار می‌شود · اسدی: اسناد علیه ما بود اما قاطعانه پیروز شدیم/ فرصت‌خریدن اسمش سکوت است؟

اتهام دلالی به عادل فردوسی پور | امید

omidnameh.com/.../اتهام-دلالی-به-عادل-فردوسی-پور-0 - Translate this page
Nov 17, 2013 - به گزارش امید به نقل از خبر آنلاین،کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با ورود به ماجرای ... بازیکنان به تیم های مختلف، علاوه بر مبلغ قرارداد آنها هزینه اضافی هم می گیرند. ... مثلا آقای قلعه نویی هم اتهاماتی را علیه گروه دیگر مطرح کرد.
1 day ago - انتشار گزارش اصل 90 مجلس در مورد فساد در فوتبال انتقادهای زیادی را به ... انتقاد از رسانه‌ای شدن گزارش اصل 90 در آستانه انتخابات/ تسویه حساب مجلس با فردوسی‌پور؟ ... به گزارش نامه نیوز، قرار است امروز گزارش کمیسیون اصل 90 در خصوص ... یا خیر و آیا انتشار گزارش قبل از قرائت در صحن و رای گیری قانونی است؟
Nov 10, 2014 - در مورد درصد بنزن موجود در بنزین تولیدی پتروشیمی ها هم گزارش سازمان حفاظت ... قضاوت نهایی کمیسیون اصل 90 این است که آلودگی که در مورد بنزین های .... و فکر می کند موضع گیری رئیس قوه قضائیه هم پس از این گفتگو بود. .... صف‌بندی شاهزادگان مخالف سعودی علیه حکام جدید ... مهمان ویژه عادل فردوسی پور مشخص شد.
نشست کمیسیون اصل 90 برای بررسی پرونده شرکت پردیس بان برگزار شد ... پیرو موضع‌گیری سخنگوی وزارت امور خارجه درباره مصاحبه مجری برنامه ورزشی 90 با وزیر محترم امور ... متن پیامک ظریف به فردوسی پور پس از پخش نشدن مصاحبه اش ... به گزارش "ورزش سه"، در حالی که برانکو با توجه به آشنایی با وحيد طالب لو در زمان حضور در ...

گزارش کمیسیون اصل 90 درباره فساد در فوتبال - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=گزارش+کمیسیون+اصل+90...در...
ساعت 24- در گزارش کميسيون اصل نود مجلس درباره فساد در فوتبال به مورد عجیبی از تقلب ... های آن را به جامعه نشان دهیم عده ای قلم به دست علیه ما موضع گرفتن و حالا کاری کرده اند که. ... نخستین واکنش تلویزیون به نقش فردوسی پور در پرونده فساد در فوتبال ... کفاشیان درباره جلسه روز گذشته برای تصمیم گیری در مورد بازی تیم‌های ...

آیت الله هاشمی اتهام موسوی علیه احمدی نژاد را تکرار کرد ... به گزارش جهان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که با جمعی از صنعتگران دیدار داشتند، ادعای ..... رئيس كميسيون اصل 90 گفت: پس از موضع‌گيري رئيس جمهور در خصوص طرح حجاب و عفاف ..... عادل فردوسی پور گزارشگر بازی فینال اسپانیا-هلند،

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 753
  • بازدید ماه : 753
  • بازدید سال : 27,811
  • بازدید کلی : 353,433
  • کدهای اختصاصی