loading...
اخبار جدید ایران و سایر نقاط جهان
admin بازدید : 591 دوشنبه 10 خرداد 1395 نظرات (0)
دکترمحمدرضا صفری‌نژاد، رئیس انجمن علمی سلامت خانواده ایران و استاد دانشگاه علوم پزشكی ارتش در پاسخ به فردی که در نامه‌ای پرسیده بود: «...من 38 ساله هستم اما اندام تناسلی ام رشد نكرده و در وضعیت كودكی باقی مانده است؛ در حالت نعوظ 4 سانتی متر است و زمانی كه از این حالت خارج می شود، مانند آلت یک نوزاد است. آیا برای بیماری من درمانی وجود دارد؟ من به پزشكان زیادی مراجعه كرده ام که برخی دارو تجویز كرده اند و برخی گفته اند وزن كم كن و برخی گفته اند جراحی کن! بارها داروهایی مصرف كرده ام که ثمربخش نبوده و دستگاه های توانبخشی ای هم كه اكنون وجود دارند برایم قابل استفاده نیستند. لطفا راهنمایی ام كنید... »، اینگونه پاسخ داد: با توجه به شرح حالی که این خواننده گرامی ارائه کرده اند، به نظر می رسد که دچار کوچکی واقعی آلت تناسلی هستند ولی متاسفانه خیلی دیر نسبت به درمان مشکل خود اقدام کرده‌اند.

در یک دهه اخیر، بسیاری از مردان نسبت درباره اندازه دستگاه تناسلی خود اظهار نگرانی می‌کنند و کم نیستند والدین پسربچه هایی که آنها نیز همین نگرانی را دارند. کوچکی واقعی اندازه دستگاه تناسلی در مردان می تواند سبب تبعات روانی ناگوار و مشکلات عدیده در زندگی زناشویی شود.

البته مثل هر بیماری دیگری، کوچکی واقعی دستگاه تناسلی در مردان یا «کوچکی مرضی دستگاه تناسلی » تعریف علمی خاص خودش را دارد و صرف ادعای فرد دلیل وجود مشکل در وی نیست. ممکن است که فرد انتظارات خاصی از خود داشته باشد ولی این دلیلی بر وجود بیماری نیست. هر پسربچه بالای 1سال که طول دستگاه تناسلی اش در حالت کشیده، کمتراز 9/ 1 سانتی متر است، باید مورد بررسی قرار گیرد.

علل زیادی برای كوچك بودن آلت تناسلی پسر بچه ها وجود دارد که اگر به موقع تشخیص داده شوند، کمک زیادی می توان به این کودکان کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، حتی می توان در ماه های آخر بارداری با سونوگرافی در داخل رحم مادر این بیماری را در جنین پسر تشخیص داد.


اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان در سنین مختلف+ جدول

نکته قابل ذکر این است که در کودکان چاق، آلت تناسلی در زیر چربی ناحیه عانه مخفی می شود که اصطلاحا به آن «آلت تناسلی دفن شده یا مخفی شده » می گویند و این با آلت تناسلی کوچک تفاوت دارد. در بسیاری از موارد با بزرگ شدن کودک و کاهش وزن وی این مشکل برطرف می شود ولی گاهی اوقات جهت برطرف شدن آن به عمل جراحی نیاز دارد.

تشخیص زودرس و به موقع «کوچکی واقعی دستگاه تناسلی » دارای اهمیت بسیار زیادی است، چون با درمان مناسب و به موقع، این کودکان تقریبا دستگاه تناسلی طبیعی خواهند داشت.اندازه آلت تناسلی در سن بلوغ رابطه مستقیم با زمان درمان دارد. هرچه درمان زودتر انجام شود، اندازه آلت تناسلی در سن بلوغ نزدیکتر به میزان طبیعی خواهد بود.

برای درمان «کوچکی واقعی آلت تناسلی 2 » راه وجود دارد؛ یکی دارودرمانی است که معمولا تا قبل از 14 سالگی موثر است و دیگری عمل جراحی است که بعد از سن بلوغ انجام می شود.

هیچ دستگاهی که مورد تا یید مجامع علمی معتبر باشد، جهت تغییر اندازه آلت تناسلی وجود ندارد. دستگاه هایی که در اینترنت یا شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند هیچ نتیجه و کارکردی ندارند. این دستگاه ها نه تنها بی فایده هستند، بلکه در مواردی عوارض زیانبار شدیدی را نیز به همراه دارند.

ضمن اینکه اخیرا عده ای سودجو، داروهایی را تبلیغ و عنوان می‌کنند که این داروها صددرصد موثر و تضمینی هستند ولی به نظر بنده هیچ تضمینی وجود ندارد.

مردم به هیچ وجه نباید در دام این افراد بیفتند. این هموطن نیز در ابتدا باید وزن خود را کاهش دهد (وزن ایده آل به طور تقریبی= قد منهای 100 ) و سپس تحت عمل جراحی قرار گیرد. در پایان نیز لازم به ذکر است که عمل جراحی البته کمک‌ کننده است.

 

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان+جدول - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/danestani/penis1-size-table.html
اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ اندازه آلت تناسلی مردان-این روزها شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت پر شده از تبلیغات دستگاه‌ها و داروهای مختلف افزایش اندازه آلت ...
۱۹ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - لازم است بدانید آلت تناسلی با اندازه طبیعی چگونه است یا چگونه باید ... مختلف محدوده طبیعی طول الت تعریف شده که در جدول زیر ان را می بینید: این ...
مقایسه در رختکن های ورزشی در مورد این که آلت با اندازه طبیعی چگونه است یا ... در مورد اندازه طبیعی آلت تناسلی(در حالت شل یا راست شده) با آن مواجه می شویم این است که ...
اما در بسیاری از این موارد نگرانی بی مورد است و اندازه الت انها کاملا در محدوده نرمال قرار ... سنین مختلف محدوده طبیعی طول الت تعریف شده که در جدول زیر ان را می بینید:

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان چقدر است؟ - BBC Persian - ...

www.bbc.com/persian/.../150303_me_study_reveals_average_penis_size
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اینترنت و ماهواره این روزها آکنده از تبلیغات برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان است و حتی در ایران در برخی داروخانه‌ها به مردان مشاوره می‌دهند و آنها را به ...
اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ اندازه قریب به اتفاق مردان در حد 12.7 تا 17.8 هست. در حالت نعوظ و از ابتدای تنه آلت که به بدن وصل است باید محاسبه شود.

اندازه و قطر آلت تناسلی مردان - ایران سلامت

forum.iransalamat.com/اندازه-و-قطر-آلت-تناسلی-مردان-1325/
اندازه و قطر آلت تناسلی مردان - مطالب تکراری و بی محتوی نمایش داده نخواهد شد. ... اندازه طبيعي آلت تناسلي چقدر است؟(مقاله ای از هفته نامه سلامت). Started by دکتر نادر , ...

اندازه طبیعی آلت | مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/tag/اندازه-طبیعی-آلت/
دستگاه آمیزشی مردان از بیضه و کیسه های منی، غده پروستات، غده های کوپر، آلت و مجراهایی که واسطه بین این اجزاء است، تشکیل یافته است.

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردانه چقدر است؟ + نمودار - سالمید

salemid.com/اندازه-طبیعی-آلت-تناسلی-مردانه/
اندازه طبیعی طول آلت تناسلی مردانه چقدر است؟ + نمودار. عمومی اندازه آلت ... در جدول زیر میانگین اندازه طول آلات تناسلی حسب نژاد آورده شده است. جدول سایز نرمال آلت ...

اندازه آلت تناسلی مردان - پارسی طب

fa.parsiteb.com › دانستنیهای جنسی و زناشویی
اندازه آلت مردانه چقدر است ؟ ... یکی از مشکلاتی که در بررسی و تحقیق در مورد اندازه طبیعی آلت تناسلی (در حالت شل یا ... زاویه آلت مردانه در حالت ایستایی چقدر است؟

اندازه آلت تناسلی مردان بر حسب سن - سایت دکتر محمد جباری | ...

https://www.drjabbari.com/312/اندازه-آلت-تناسلی-مردان-بر-حسب-سن/
اعمال جراحی افزایش دهنده قطر آلت تناسلی شامل تزریق چربی به داخل آلت تناسلی، ... اندازه های دستگاه تناسلی خارجی مردان در اقوام و نژادهای مختلف متفاوت است. .... دو سانت طول آلت از اخر یکم در حد دو سه درجه انحراف رو به پایین هست ایا این طبیعی هست یا نه؟

دکتر رهام صادقي - استاندارد اندازه آلت مرد

www.roham.ws › ... › سوالات مردان › اندازه آلت تناسلی
19پست
aghamoj نوشته است: اقای دکتر لطفا اندازه طبیعی الت و قطر الت را در حالت نعوظ بگویید؟ .... ۱ – اندازه نرمال آلت تناسلی چه قدر است ؟ به طور نرمال بر اساس جدول مورد قبول اکثر ارئولوژیست ها ( متخصصین مجرای ادراری تناسلی ) ، میزان نرمال اندازه آلت ...

قطر مناسب آلت تناسلی مردانه باید چقدر باشد تا زن لذن ببرد؟ ...

www.girlha.blogsky.com/.../قطر-مناسب-آلت-تناسلی-مردانه-باید-چقدر-...
۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قطر مناسب آلت تناسلی مردانه باید چقدر باشد تا زن لذن ببرد؟ ... من می بینم چه در ابنترنت چه جاهای دیگه دلمشغولی اکثر مردان و پسران بزرگ کردن الت ( چه طولی و چه قطری ) است ... ساله واژن اون به اندازه 20 سالگی اش تنگ نیست ( معمولا از سن 25 سالگی .... + تصاویر · آلت تناسلی مردانه به طور طبیعی باید چه اندازه ای باشد؟

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان در سنین مختلف+ جدول

lavdan.ir/p/medicine/wedlock/penis-size-اندازه-آلت-مرد.htm
... تغییر می کند .رشد آلت تناسلی بین سنین 10 تا 14 سالگی شروع می شود,اندازه طبیعی آلت مردان,اندازه آلت پسر,آلت مرد. ... اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟+جدول ...

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ + جدول - زندگی ...

www.elife.ir/archive/10875/اندازه-طبیعی-آلت-تناسلی-چقدر-است؟-جدول/
اندازه آلت تناسلی مردان-این روزها شبکه های ماهواره ای و اینترنت پر شده از تبلیغات دستگاه ها و داروهای مختلف افزایش اندازه آلت تناسلی مردان، اما واقعا اندازه طبیعی آلت ...

بر جسب ها - اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ جدول

www.elife.ir/tag/اندازه-طبیعی-آلت-تناسلی-چقدر-است؟-جدول/
اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ + جدول. اندازه آلت تناسلی مردان-این روزها شبکه های ماهواره ای و اینترنت پر شده از تبلیغات دستگاه ها و داروهای مختلف افزایش اندازه ...
۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لازم است بدانید آلت تناسلی با اندازه طبیعی چگونه است یا چگونه باید باشد. .... + جدول. www.elife.ir/.../اندازه-طبیعی-آلت-تناسلی-چقدر-است؟

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان+جدول | ... - مطالب مرتبط اندازه - ...

www.ghatreh.com/news/.../اندازه-طبیعی-آلت-تناسلی-مردان-جدول
۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مطالب مرتبط اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ اندازه آلت تناسلی مردان-این روزها شبکه های ماهواره ای و اینتØ.

آلت تناسلی - آکاایران

www.akairan.com/marriage/tag/آلت%20تناسلی/
کجی مادرزادی آلت تناسلی یک بیماری نسبتا شایع است و حدود ده درصد مردان را گرفتار می .... اندازه طبیعی آلت مردانه چقدر است؟ ... اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان+جدول.

اندازه متناسب و استاندارد آلت مرد چقدر باید باشد؟ | نایس استار

nicestar.ir/12728/اندازه-متناسب-و-استاندارد-آلت-مرد-چقدر.html
۱۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان چقدر است؟ ... در راستای همین معیار برای سنین مختلف محدوده طبیعی طول الت تعریف شده که در جدول زیر ان را می بینید: ...

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است جدول اندازه - آخرین اخبار ...

macho.ir/search/?...اندازه%20طبیعی%20آلت%20تناسلی%20چقدر%20ا...
نمایش نتایج جستجو: اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است جدول اندازه. علایم "فشار خون بالا" و "فشار خون پایین" چیست؟/ اندازه طبیعی فشار خون/ فشار خون بالا را چگونه ...
لاپاراسکوپی - اندازه نرمال الت تناسلی در مردان چقدر است؟ ... در راستای همین معیار برای سنین مختلف محدوده طبیعی طول الت تعریف شده که در جدول زیر ان را می بینید:

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ + جدول - باران پاتوق

www.baranpatogh.ir › پزشکی و سلامت › دانستنی پزشکی
۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اندازه آلت تناسلی مردان-این روزها شبکه های ماهواره ای و اینترنت پر شده از تبلیغات دستگاه ها و داروهای مختلف افزایش اندازه آلت تناسلی مردان، اما واقعا ...

الت تناسلي خر چقدر است ؟ | ويکي پديا ايران

www.wikipedia-iran.ir/g.aspx?q=الت_تناسلي_خر_چقدر_است_؟&id...
اندازه طبیعی الت تناسلی مردان+جدول /wedlock/penis1-size-tableاندازه الت تناسلی مردان ... اندازه طبیعی الت مردانه چقدر است؟tanzimekhanevadeh/839-1390-10-03-10.

اندازه نرمال الت تناسلی در مردان چقدر است ؟ راههای افزایش - ...

www.pezeshkonline.ir/.../اندازه-نرمال-الت-تناسلی-در-مردان-چقدر-است-؟-ر...
اما در بسیاری از این موارد نگرانی بی مورد است و اندازه الت انها کاملا در محدوده نرمال قرار ... سنین مختلف محدوده طبیعی طول الت تعریف شده که در جدول زیر ان را می بینید:

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ + جدول | دانلود آهنگ جدید

downloadnewmusic2016.ir/.../اندازه-طبیعی-آلت-تناسلی-چقدر-است؟-جدو...
انجمن گروه آشیانه, انجمن گروه موج سازان, انجمن گفتگو پردیس طب » تجربه های مفید و میزان افزایش سایز آلت تناسلی, انجمن گفتگوی اولکام, انجمن گفتگوی بزرگ ...

اندازه آلت تناسلی - شمسه

salam98.ir/tag/اندازه-آلت-تناسلی/
مهم ترین دلیل درد در آلت تناسلی مردانیك استاد دانشگاه و رییس انجمن علمی سلامت خانواده .... اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان+جدول مطالب مرتبط داروی معجزه آفرین ترمیم پرده ... شب زفاف و آموزش شب زفاف کاندوم های زنانه اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟

اندازه آلت تناسلی یا ریک برعکس چقدر است؟ - خانه - بلاگ سان

noaran-avb.blogsun.ir/.../اندازه-آلت-تناسلی-یا-ریک-برعکس-چقدر-است؟
اندازه آلت تناسلی یا ریک برعکس چقدر است؟ ... اندازه نرمال آلت تناسلی چه قدر است ؟ ... به طور نرمال بر اساس جدول مورد قبول اکثر ارئولوژیست ها ( متخصصین مجرای ... عدم اعتماد به نفس : این دسته از افراد نیز با وجود اینکه در رنج طبیعی هستند ولی به ...

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است جدول مجله - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=اندازه+طبیعی+آلت+تناسلی+چقدر+است+جدول+مجله
مجله زیبایی سالم - نسرین عرجی: به هر حال همه انسان ها پس از بلوغ در معرض تماس با بیماری های تناسلي قرار می گیرند. تنها حالتی که ممکن است این گونه بیماری ها به ...

اندازه معمولي الت تناسلي مردان چقدره؟ | دانشنامه پيامکي

www.3000777.ir/g.aspx?q=اندازه_معمولي_الت_تناسلي_مردان_چقدره؟...
... است.اندازه طبیعی الت تناسلی مردان+جدول /wedlock/penis1-size-tableاندازه الت ... اندازه نرمال الت تناسلی در مردان چقدر است؟ ... اندازه طبیعی الت تناسلی مردان چقدر است؟

الت مرد عرب - اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ + ...

www.worldsearching.ir/ecqcqcmfnrcndsdcdyncvndnsdcacyctdqnjrctcdfq.ht...
سلامت جنسی در صفحه ۸۴ عنوان شده است مردان عرب دارای آلت جنسی ...اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ + جدول | KaMNazir | مجله ...اصولا بزرگ بودن آلت مرد چقدر براي ...

اندازه بيضه طبيعي چقدر است

www.javab-soal.ir/j.aspx?q=اندازه_بيضه_طبيعي_چقدر_است&id...
اندازه بیضه طبیعی چقدر است,اندازه بیضه سالم,عکس بیضه طبیعی,تفاوت اندازه بیضه چپ و ... اندازه طبیعی الت تناسلی چقدر است؟ ... /wedlock/penis1-size-table

[DOC]اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟

asan-data.ir/wp-content/uploads/2015/09/اندازه-الت-تناسلی.doc
اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ اندازه آلت تناسلی مردان-این روزها شبکه های ماهواره ای و اینترنت پر شده از تبلیغات دستگاه ها و داروهای مختلف افزایش اندازه آلت ...

اندازه طبيعي الت تناسلي مردان چند سانتيمتر است؟ | پاسخ ...

www.apple-watch.ir/g.aspx?q=اندازه_طبيعي_الت_تناسلي...است؟...
اندازه طبیعی الت تناسلی مردان+جدول /wedlock/penis1-size-tableاندازه الت تناسلی مردان,اندازه الت مردان,طول ... BBCMar 3, 2015 - اندازه طبیعی الت تناسلی مردان چقدر است؟

برای باردارشدن آلت مرد باید چند سانت باشد | پيشنهاد تک

www.takbid.com/برای-باردارشدن-آلت-مرد-باید-چند-سانت-با/
۱۳ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ اندازه آلت تناسلی ... http://www.beytoote.com/wedlock/danestani/penis1-size-table.html. Milad II says: آبان ۱۹ ...
اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ اندازه آلت تناسلی مردان-این روزها شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت پر شده از تبلیغات دستگاه‌ها و داروهای مختلف افزایش اندازه آلت ...

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟+ جدول اندازه | دانلود آهنگ شاد

downloadhappysong.com/.../اندازه-طبیعی-آلت-تناسلی-چقدر-است؟-جدول...
قیمت خودروهای وارداتی, اخرین نرخ ماشین, قیمت خودروهای وارداتی در بازار, قیمت خودروهای وارداتی در بازار ابان ماه ۹۳, قیمت ماشی وارداتی , قیمت ماشین خارجی ابان ۹۳.

خوچشک - blogfa.com

hendokoosh.blogfa.com/1391/09
اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ ... اندازه متوسط آلت تناسلی افراد بالغ در حالت معمولی (شل) بین 6تا 11 سانتی متر است. ... اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان+جدول.

اندازه و قطر طبیعی آلت تناسلی مردان+جدول - میخک

mikhak.net/1393/08/18/اندازه-آلت-تناسلی-مردان/
اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ اندازه نرمال آلت تناسلی مردان – این روزها در همه جا تبلیغات متنوعی صورت میگرد با این مزمون : افزایش اندازه و قطر آلت تناسلی مردان ...

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است جدول اندازه - خبر روز

khabareruz.ir/search/?...اندازه+طبیعی+آلت+تناسلی+چقدر+است+جدول+ان...
اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است جدول اندازه. آیا می دانید ! بین سایز کفش و طول عمر چه رابطه ای است. تاکنون دلیل اصلی ارتباط بین اندازه پا و طول عمر کشف نشده ...

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان

avayemelal.ir/%20%20اندازه+طبیعی+آلت+تناسلی+مردان
اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان+جدول اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان چقدر است؟ - BBC Persian اندازه نرمال الت تناسلی در مردان چقدر است؟ راههای … اندازه طبیعی آلت ...

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است جدول اندازه - خبر ایرونی

khabariruni.tk/search/?...اندازه+طبیعی+آلت+تناسلی+چقدر+است+جدول+ا...
اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است جدول اندازه ... تا کنون دلیل اصلی ارتباط بین اندازه پا و طول عمر کشف نشده است اما دانشمندان توانستند جدولی از اندازه پا زن‌ها و مردها و ...

الت خر چند سانتيمتر است؟ | بيتوته

www.ibeytoote.ir/g.aspx?q=الت_خر_چند_سانتيمتر_است؟&id...
جرا زن نمیگیری عاشق هر کی هم میشم بعد از چند روز میگم ولش کن اخه این هم الت تو ...اندازه طبیعی الت تناسلی چقدر است؟+جدول - جهان - سلامت نیوزsalamatnews › جهانJan ...

اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟ + جدول بایگانی - سایت ...

www.padida.ir/tag/اندازه-طبیعی-آلت-تناسلی-چقدر-است؟-جدول/
بوی نامطبوع بدن برای هر کسی آزاردهنده است، حتی برای خود فرد. پس سعی ... + جدول اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟+جدول ... بررسی بوی بد بدن (آلت و…) و راه های ...

یامک الت - مطالب جالب وخواندنی ،اس ام اس ،شعر وجنایاندازه ...

www.findwebsite.ir/fmcjsjqcwrnmctdqnxadnfvctdmndrctcmnc.html
مطالب جالب وخواندنی ،اس ام اس ،شعر وجنای - اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟+ جدول اندازه++ - فرهنگی - مطالب جالب وخواندنی ،اس ام اس ،شعر وجنای.

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان+جدول | تیتر دانلود

titre1download.ir/tag/اندازه-طبیعی-آلت-تناسلی-مردانجدول/
عکس واقعی از دستگاه و اندام تناسلی زنان ... اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان+جدول ... برچسب ها : آلت تناسلی مرد, اخبار حوادث, اندازه طبيعی آلت مردانه چقدر است؟, اندازه ...

نرم افزاری برای اندازه گیری آلت تناسلی

followme-bsk.niablog.ir/post/.../نرم-افزاری-برای-اندازه-گیری-آلت-تناس...
... مراجعه فرمایید) برچسب ها: اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان+جدول - بیتوته ... اندازه طبیعی آلت مردانه چقدر است؟ ... اندازه استاندارد الت تناسلی مرد ها چقدر است - دوترکه

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان چقدر است؟ + جدول | سرگرمي ...

ax50.ir/tag/اندازه-طبیعی-آلت-تناسلی-مردان-چقدر-است/
اندازه آلت تناسلی مردان-این روزها شبکه های ماهواره ای و اینترنت پر شده از تبلیغات دستگاه ها و داروهای مختلف افزایش اندازه آلت تناسلی مردان، اما واقعا اندازه طبیعی آلت ...

بابافارس - دانستنیهای جنسی - اندازه طبیعی آلت مردانه چقدر ...

babafars.ir › ... › گوناگون › بابافارس - ناگفته های جنسی مردان
بابافارس - دانستنیهای جنسی - اندازه طبیعی آلت مردانه چقدر است؟ ... یکی از مشکلاتی که در بررسی و تحقیق در مورد اندازه طبیعی آلت تناسلی(در حالت شل یا راست شده) ...

۱۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افزایش 3 تا 10 سانتی متری آلت تناسلی با روش های طبیعی pdf zouj.vcp.ir/. .... اندازه-طبیعی-آلت-تناسلی-چقدر-است-+جدول 1 ژانويه 2011 ... آیا راهی ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 749
  • بازدید ماه : 749
  • بازدید سال : 27,807
  • بازدید کلی : 353,429
  • کدهای اختصاصی