loading...
اخبار جدید ایران و سایر نقاط جهان
admin بازدید : 921 جمعه 31 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۱

 

دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۲

 

دانلود آهنگ تو هم نباشی بد یا خوب میگذره این دل مارو باز یکی ...

down21.rozblog.com/.../دانلود-آهنگ-تو-هم-نباشی-بد-یا-خوب-میگذره-این...
دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۱ دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۲,دانلود آهنگ تو هم نباشی بد یا خوب میگذره این دل مارو باز یکی میبره از سپیده,دانلود جدیدترین کلیپ ها و ...
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... ۲,دانلود آهنگ تو هم نباشی بد یا خوب میگذره این دل مارو باز یکی میبرهتو هم نباشی – از سپیده,دانلود جدیدترین کلیپ ها و فیلم ها و موزیک ویدئو.
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ تو هم نباشی بد یا خوب میگذره این دل مارو باز یکی میبرهتو ..... دانلود آهنگ پنجره ها رو وا کن عشق و بیار تو خونه (سپیده سر زده) از شهره و ...

دانلود آهنگ تو هم نباشی بد یا خوب میگذره این دل مارو باز یکی ...

95mp3.ir/.../دانلود-آهنگ-تو-هم-نباشی-بد-یا-خوب-میگذره-این-دل-مارو-باز...
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ تو هم نباشی بد یا خوب میگذره این دل مارو باز یکی میبرهتو هم نباشی – از سپیده. مدت زمان : 3:03, حجم : 4.63 MB, کیفیت : 128.
دانلود موزیک ویدیو تو هم نباشی بد یا خوب میگذره این دل مارو باز یکی میبره از سپیده. نوشته شده در آوریل 10, 2016 توسط m_chavoshi ...
دانلود آهنگ تو هم نباشی بد یا خوب میگذره این دل مارو باز یکی میبرهتو هم نباشی – از سپیده. شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 17:25 ...
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ تو هم نباشی بد یا خوب میگذره این دل مارو باز یکی میبرهتو هم نباشی – از سپیده.

"گوگوش" هم همجنس‌باز شد! +عکس - خیبرآنلاین

kheybaronline.ir/fa/news/19522
۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هم جنس گراها بد نیستند اونا رو خدا آفریده و اونکه اونا رو بد می بینه ..... اجتماعی احترام بگذارد خوب البته متمدن شدن هزینه هایی هم دارد که یکی از .... هان اي دل عبرت بين . ... ببین گوگوش همجنس بازنیست ونمی خواهد هم باشدازکجا خودت هم جنس باز نباشی .... با هیچ چیزش کاری ندارم که منظورش از این کلیپ چی بود یا تو آهنگ چی ...

دانلود آلبوم جدید بهزاد لیتو به نام خاکستری

www.shirazsong.org/دانلود-آلبوم-جدید-بهزاد-لیتو-به-نام-خاک/
دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو خاکستری,دانلود آلبوم جدید خاکستری از بهزاد لیتو ... سخت نگیر مهم نیست هم به چپ ، هم به راست ... الان دلم تنگــــــ شده // واسه هرکی اومده و رد شده ... آره به سلیقه من ، میگی ببین چی اومده سرم // از وقتی رفتی تو ببین تو مود بدم ... میکنم بوس باز اصلاً / نباشی دوستات هستن / سر و پام مثل لوسترا وصلن / سر من ...
یا این زندگی داره خیلی به من سخت میگیره ... چقدر دل ِ آدم میگیره وقتی از خودگذشتگی هاش نادیده گرفته میشه . ... چقدر امشب همه چیز دوباره دست در دست هم داده تا دوباره من از خجالت این اشکها در بیام. ... یه لحظه احساس کردم باز عقلم برگشت و رفت سر جای خودش نشست . ..... میگذره و میره و سکوت میکنه و دیگه هم هیچ وقت بهم سر نمیزنه ... هر کسی ...
۲۸ بهمن ۱۳۸۶ ه‍.ش. - ... و " از اون روزای خوب آشنایی..چیزی نموند با من به جز درد جدایی" دانلود این آهنگ : کم حجم - پر ججم ... (بیت اول رو قبلاً تو این وبلاگ دیدید و باز هم خواهید دید!) .... سپیده: تو هم نباشی بد یا خوب میگذره! این دل ما رو باز یکی میبره! بعد یه مدت ...
گفتم بدونی حدتو، من غرورم دهن خودمم سرویس کرده، تو که ديگه بچه مردمی. ... اما نمیتونند دل ما رو طویله حساب کنند. ... مجازیه یا باغ وحش همه یا گرگن یا عقاب یا شیـــــر یا پلــــــــــــنگــــ یه عـــــــــــده هم که ..... به بعضیا هم باید گفت:یکم این اصالت وکمالاتتو جمع کن ماهم بشینیم جانیس ! ! ! .... بالاخره ما بد و خوب ، کم و زیاد همینیم که هستیم.
۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای دانلود آهنگ چرا به ادامه مطلب مراجعه کنید … ... کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار .... باش از این به بعد ما اهنگای کیو گوش بدیم تو حرف دل مارو میزنی از این به ... تنها دلیل زندگیم تو بودی اگه هم تو نباشی بخدا قسم خودمو از این زندگی ..... یکی به اسم محمد فانتومی علی بابا رو دیس کرده.
۲ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سپیده خواننده ایرانی‌تبار آمریکایی موسیقی پاپ و راک است. ... نمیخوام باز تو رو تو خواب گُلا ببینم ... اگه یه وقت نباشی آب میشه ... یادت میاد یه شب با هم رفتیم کنار پنجره ... دل دیوونه این دل دیوونه عاشقه نمیدونه به چه دردی دچاره یا اینکه میدونه و .... بد یا خوب می گذره این دل ما رو . .... خدا کنه گلای غم یکی یکی پر پر بشه

واکنش ها به درگذشت مرتضی پاشایی - فتوکده

photokade.com/واکنش-ها-به-درگذشت-مرتضی-پاشایی/
۲۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مرتضی جان حالا که تو رفتی چطور میتونیم با شنیدن صدات دلمامون ... باز کاغذام با تو خط خطى شد. ... خوب یادمه که یه عده که کمم نیستند متاسفانه راجع به این گل ما میگفتن واسه ... نیت کردم آهنگ خدافظیو شب هفتمش بدم به نیت آمرزش وخداحافظى باهاش ! .... حتی خودم هم گفتم که ترانه یکی هست مرتضی پاشایی باعث شد آمار ...

دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی بنام مخاطب خاص

pop-music.ir/آلبوم-جدید-علی-عبدالمالکی-بنام-مخاطب
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلطان اجرای زنده وسعت صدا آلبومت خاص خسته نباشی ... برام باز نمیشن به هیچ کاربری نمیتونم پیام خصوصی بدم پست جدید نمیتونم بزارم خواهشن .... تو تیزری که دیدم آهنگ مخاطب خاصش رو خیلی دوست داشتم و بقیه هم خوب بودن امیدوارم تو ... دلم مونده رو دستم هنوز منتظر هستم برم یا که بمونم اخه عاشق این البوم هستم O:) ...

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام فکرشم نکن

pop-music.ir/محمد-علیزاده-به-نام-فکرشم-نکن
۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حالا که یکی دیگه کنارت. تموم سهم ... من بی تو یه درد بی نهایتم گمون کنم تا آسمون رسیده این شکایتم .... خسته نباشی دمت گرم ولی اگه نظرمو میخوای خوشم نیومد تلاش بیشتری کن ..... اقای علیزاده بد نبود خسته نباشین ولی خیلی خیلی زیاد هم نپسندبدم. .... واقعا خوب بود؛خیییییلی وقت بود یه آهنگ به دلم ننشسته بود…

زن و شوهر های ایرانی چرا بهم خیانت میکنند – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/زن-و-شوهر-های-ایرانی-چرا-بهمیانت-میکنن/
جامعه و فرهنگ حاکم بر آن، تا چه حد در افزایش خیانت زن و شوهر نسبت به به هم دخیل هستند؟ .... خام بزاری جلوش یا زشت باشی یا خوب نباشی هم بی دلیل دوستت خواهد داشت اما این ..... بقول یکی از دوستان که گفته بود شوهرش درجواب خیانت بهش گفته تو عالی ... در روابط جنسیتون چه چیزی بیشتر از همه تحریکش میکنه و بیشتر لذت میبره
سلام به دست اندر کاران برنامه خندوانه من یکی از برنده های پیامکی برنامه شما هستم که در ..... شما میگی ما رو چه حسابی به ژوله رای دادیم ما هم دقیقا همین سوال رو از کسایی که به ... همه ما یک جورهایی تا حدودی میدونیم که رامبد نشون داده تو این جریانهای سیاسی به اون ..... رو باز کنید و فقط تیترش رو بزنید دانلود برنامه با حضور بچه مدرسه ای ها یا .
۲۷ اسفند ۱۳۸۶ ه‍.ش. - خدایا تو خود می دانی برای من که همیشه با تو زندگی کرده ام این سیر تکراری .... هر لحظه ی زندگی ما میگذره مهم خودمونیم که خوب و بدش میکنیم ناامیدیم یا ..... تو خودم که بهش بگم برام مهم نیستی و بگم خوشحالم حتی اگه نباشی… ... به خودش پناه میبرم ..... از صحبتات اینطور برمیآد که ایمانت به خدا از بین رفته اما باز هم بهت ...
تواگه نباشی من مثل اون پسرکی که گمشده گوشه کوچه می شینم ازغم تو زارمی زنم ... عجب معلم بدی است این طبیعت که اول امتحان میگیرد بعد درس میدهد. بنام انکه .... هيچ وقت دل به كسي نبند چون اين دنيا اونقدر كوچيكه كه توش دوتا دل كنار هم ... بيرنگي آهنگ بي صداي بودن، بودم يا طنين ترانه اي در دور *** کلاه تو بزرگ ..... و بهشون خوش میگذره

نفرت

rappesarkalkal.blogfa.com/
بچه ها تو نظر هاشون میگن چرا این همه نفرت نمی دونم یه جواری خلاصه بشون بیاد بگم من ... من همه جور آهنگی گوش میدم ولی آهنهای نفرتی بیشتردوست دارم و آرومم میکنن و کلا من راهمو اینجور انتخاب کردم ..... گوش بده تا به تو بگم نیتمو دارن از بین میبرن هویتمو تاریخ خاکه سرزمین ..... تو هم نباشی بد یا خوب می گذره این دل مارو باز یکی می بره.

نام خواننده و شعر و آهنگ مورد علاقه [آرشیو] - صفحه 2 - انجمن ...

forum.special.ir › ... › علمي فرهنگي هنري › موسيقی
۶ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - تنها كسي كه خوب مرادرك مي كند يك روز زادگاه مرا ترك مي كند . ... نه، تو تنها نیستی ، این همه ستاره پس مال کیه؟ ... بد و خوبش به شمـــــــا ما که رسیدیم ته خط .... یکی نیست که قدر دلم رو بدونه .... نگو تو هم دوسم داري بگو كه دلتنگم ميشي من فقط از خدا مي خوام دوباره مهربون بشي ... گـــر تو نبـــاشي يــار من گشــت خراب كــار من
و کار ما رو میدیدن همه تو خواب فقط // به جز ساحل میزدیم با هم رو ماه قدم ... آره بارون ، به شیشه داره میزنه و میگه // که این روزام بالاخره میگذره و میره ... بچه های موزیک باز//همه فشنُ رقاص//به بیت های 2 و 4 همگی هستن حساساس//همگی ... واسه رسیدنِ ما به هم عشق یه گامِ بُلَنده ، عاشق شدم دادم با یه نگاه به تو من دل ... بد چند وقتم بد بخت میشیم خوب همین.
۱۵ـ شبخون ۱۶ـ دستای تو ۱۷ـ دستای تو دو ۱۸ـ دل مرده ۱۹ـ دلتنگ ازادی ۲۰ـ عشق من عاشقم باش ۲۱ـ ای غم من ... ۶۷ـ یا رب ۶۸ـ یاران ۶۹ یاور همیشه مومن ۷۰ـ زبانت را نمیفهمند. ... ۵۰ تا اهنگ خالی از داریوش دارم و ۵۰ تا هم کنسرت بسیار کمیاب صوتی. ..... این ترانه دیونه بار داریوش در البوم زندونی قرار داره و در سال ۱۳۵۳ خونده شده و یکی دیگه از اون ترانه ...

متن آهنگ های داریوش اقبالی

dariushkhah.blogfa.com/post-6.aspx
داریوش - متن آهنگ های داریوش اقبالی - welcom to my weblog - داریوش. ... رو سياه است اگر اين شب مردم كش بد ... خواننده : داریوش » آلبوم : هم صدا » آهنگ : وطن وطن پرنده ی پر در خون وطن شكفته گل در خون ... کاشکی از عصای دستم یا که از پشت شکستم .... خواب خوب بی قفس بودم بی تو رفتم با تو برگشتم خواب خنده لحظه به لحظه آخر خون ته ...

آن سوي دلتنگي ها خداست

zendegiyemodern.blogfa.com/
حیف عکساش بد شده بود نزاشتم اما اتین دفعه قول میدم که عکسای. قهرمانیم بزارم. جون بیبی ... خدایا حال این روزامو خوب کردی. ... خسته نباشی اووووووووووس کریم ... من روز چهار شنبه هم یعنی امروز بعد از ظهر روی سکو میرم هرچند در .... مهم اینه که وقت گزاشتن و خواستن امشبشون رو تو خونه یا در خواب ... منتظر نباش کسی دل گرفته ات را باز کنه.

متن آهنگ جاده یک طرفه از مرتضی پاشایی

www.texahang.org/.../1170_متن-آهنگ-جاده-یک-طرفه-از-مرتضی-پاشایی....
آخه هرکی رسید دل ساده ی من رو شکست .... سحرباشما موافقم واقعا یکی هست توقلبم وجاده یک طرفه خیلی اهنگ های زیبایی هستند ... خسته نباشی کی آشنا شدی چرا آشنا شدی؟ .... من هم این اولین آهنگی بود که از مرتضی پاشائي شتیدم عالی بود از صمیم قلبم از ... خدایا ازت خاطرشو خاستیم مابد گفتم یا تو بد شنیدی که الان فقط خاطراتش هست.

اگه هم صدام بودی - متن عاشقانه

www.jkhonzar.blogfa.com/cat-3.aspx
این دو را باز همین طور جدا بنویسم ... عزيزم اگه تو نباشي مي ميرم ... دیشب وقتی چشمهام رو روی هم گذاشتم تصویر تو در ذهنم نقش بست اما تار بود. ... دیشب شب بدی بود. ... مي فهماندم كه زيبائي يعني چه اينو خوب ميدونم كه اگه مجنون هم صفا و عشق تو را مي ديد ... هر کدوم از ما توی زندگی عزیزی یا عزیزانی داریم که تصور زندگی کردن بدون اونها ...

دانلود آخرین آهنگ مرتضی پاشایی که تا حالا پخش نشده - جوان ...

www.irjavan.com/لینک-دانلود-آخرین-آهنگ-مرتضی-پاشایی-که/
۲۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مرتضی جان هنوزم تو قلب همه ما هستی با گوش کردن اهنگات حس میکنم که هنوزم در کنار مایی .... حالا ما زی فرهنگیم یا تو؟ ... مرتضی پاشایی عالی بوود کسی هم نمیتونه انکار کنه این حقیقتو ... چرا باز حتی خودم می پرسم چرا مرتضی خوب خودش که گفته خدا نگرانش ... مرتضی جان وقتی یادم میفته که رفتی بد جور دلم میسوزه!
۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هرکی این این آهنگ رو گوش نداده پیشنهاد میکنم گوش کنه. ... یا از تو حتی با خودم یه لحظه صحبت بکنم ... چطوری میشه اینجا هم یه روز خوب باشه // خوب تو "خـیـابــون" بگو کو آخه؟ ... پتکی بیار تا بریزم این دیوار ذهن, نور این سپیده ها سراب نیست ..... همه میگن که تو رفتی همه میگن که تو نیستی همه میگن که دوباره دل تنگمو ...

جملات زیبا و اموزنده

amirali1382.blogfa.com/
جملات زیبا و اموزنده - حرف دل ادما - جملات زیبا و اموزنده. ... خبر داریم نمیدونم زمونه خراب شده یا اینکه خراب زمونه شدیم حرف و عمل یکی نیست قول وقرار هم یکی نیست خیلی ...
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دانلود کامل باز هم مرغ سحر کیفیت بالا (شبیه این فایل در هیچ جای ... آهنگ بسیار زیبای تو نزدیکی از بهنام صفوی، اصحابی و فرزاد فرزین ** ..... واقعا خوب بود و دلپذیر ،خسته نباشی دوست عزیز از این زحمات ،هر چی خوب باشه جای بهتر بودن هست ..... همه را دانلود کردم و لذت بردم دل ما رو شاد کردی خدا دل پدر و مادرت رو شاد کنه ...
آره اشکان هم که همه جوره پايست و ... ای وای که چشاش مانکنو کشتش // قربونش برم که فقط با خودم میگذره خوش بهش ... بیا پیش ما بشین و پادشاه این منطقه خواستت / تو یه ملکه فوق العاده ای میگیرم دنیا رو واست .... ساسی حسین جونت مخ زد باز (شماره بدم؟) تو با منی خیلی خوب و قشنگ بیا بریم ... من دوست دارم پیشم بمون و دل منو بدبخت نکن

متن تمام اهنگ های داریوش - موزیک کده

musicsad.persianblog.ir/page/dariuosh123
رو سیاه است اگر این شب مردم کش بد ... تنظیم : واروژان » خواننده : داریوش » آلبوم : هم صدا » آهنگ : وطن وطن پرنده ی پر در خون ... به پیش زخم عظیم دلم خجل مانده ... کاشکی از عصای دستم یا که از پشت شکستم .... خواب خوب بی قفس بودم بی تو رفتم با تو برگشتم خواب خنده لحظه به لحظه آخر خون ته ..... گر نباشی در میان باید که از دنیا گریخت.
۲۲ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - دوستان عزیز متن اهنگ هایی که دوست دارین رو میتونین تو این تاپیک ... منم مثل تو با خودم تنهام ؛منم خسته از تموم دنیام ؛منم سخت میگذره همه ... این اهنگ تو ؛هر چی میخوای بگواز دل تنگ تو؛ بیا به هم بگیم دوست دارم .... اگه تو نباشی می میرم . ... بیای باز دوباره پیشم دیگه از دوریت نسوزم ... تموم این روز و شبا که بد نیست
اکورد اهنگ خیلی زیبا از مازیار فلاحی(حتماdownlodکنید). F# Fm F# Fm. این ... Gm Bb Ab Cm. بازم دلم گرفته تو این نم نمه بارون چشام خیره به نوره چراغه تو خیابون.

دانلود فول آلبوم فوق العاده زیبای “غریبانه” با صدای غلام ...

www.doostiha.ir/1391/08/29/دانلود-آلبوم-غریبانه-از-کویتی-پور.html
دانلود کامل آلبوم غریبانه سری اول با صدای غلام کویتی پور ویژه محرم این آلبوم ... و اهنگهای خوب توپی که گذاشتید این امکانو که بشه همشو با هم دانلود کرد هم بزارید ... دمت گرم خدا عمرت بده روحمونو شاد کرد خسته نباشی تیول. 0 ... امیدوارم خدا به حق ابروی امام حسین از گناهامون بگذره وگرنه تو اون دنیا کارمون .... آدمو میبره تو یه حال و هوای دیگه
یا درگیر هستی، تو دست تقدیرو ... بیا تا بخونه این دله بی‌صبر از فرداهای دور دست زندگی .... دیگه می‌گذ‌ره از رفتن تو ۸۰۰ سال ... که باز یاس داستان داره بدون تو، نه ... شد ازم تو بودی که ازت سرودم واسه رسیدن به تو منم بد سرسخت حتی اگه فاصله ها باشه ... هم باشیم، بمونیم با هم یکی بدون تو دلم گرفته، نمی تونم می دونی که نباشی یک کلمه ...

s.g - وبلاگ طرفداران یاس - blogfa.com

www.yas4ever.blogfa.com/author-yas4ever.aspx
و تو هر زماني بخواهي به لطف قانونگذار ميتواني ازدواج كني . ... بیا ، به تو نشون بدم چیکار کردی ، سیاه ... تا مرهم باشه واسه دل شكستت ، تا نموني تو با اين گله و حسرت .... آهنگ هاي من معمولا با شکايت يا دردهاي اجتماعي شروع مي شوند ولي هميشه با اميد خاتمه .... با هم باشیم، بمونیم با هم یکی بدون تو دلم گرفته، نمی تونم می دونی که نباشی یک ...
مرده گفت : من فلانی هستم (دایی یکی از دوستانم بود ) شما خوب دل جرات دارید ... تعریف کردکه یه شب بشدت سرما میخوره وحالش بد میشه وشب اینارو میبرن یه ... خودم هم همون اول که دفتر رو راه اندازی کردم تو خونه گفتم ۲نکته روجدی بگیرن اولا ... حالا برخی ها فکر میکنند که این پازل گمشده شوهر هستش یا مخاطب خاص هوای ..... کامنت دونی باز.

خسته از تکرار شبها

www.bita1369.blogfa.com/
باز هم بگو. با من بگو از دل تنگی هایت. سختی هایت. و کارهایی که شاید روزی ... چقدر خوب است كه من مي توانم هرآنچه را كه دلم مي خواهد براي تو بنويسم. ... كاش مي دانستم چه چيز اين چنين صورت زيبايت را غرق اندوه مي كند .... یکی بود تو قصمون وفا نکرد . ... بالا بود آمار ، اما با این وجود باز بدی هام بیشتر از خوبیام بود کار ایی خوب زیادی انجام ...
خیلی نمی نویسم اگه هم بنویسم چندان چیز خوبی از آب در نمیاد. ... دغدغه نويسندگي يا شاعري ندارم هرچند گاهي شعر مي نويسم ولي هيچ وقت چيزي كه ... به خودم می‌گم که این صورتکه، ... اما باز تو هر تيکه‌ش عکس منه! ... تو هم به دل گرفتی دل ما رو شکستی ..... برچسب‌ها: اردلان سرفراز, تو یکی از کنسرت ها داریوش و ابی با هم اجراش کردن, عالی بود, ...

دل نوشته - بنفشه‌ های باغچه من

mahour5176.persianblog.ir/tag/دل_نوشته
خوبِ من! حیف است حال خوبمان را بد کنیم. راه رود جاری احساسمان را سد کنیم ... پس نباید با "اگر" یا "شاید" آن را بد کنیم ...... برای "پاییز" جشن تولدی به وسعت خیال خواهم گرفت تا باز هم به او بگویم: ..... شما با این فالوده مجانی که هر بار به خورد ما میدی جز اینکه قند خون مارو بالا بردی و دچار دیابت ..... تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی.

.عشق ابدی زهرا و وحید

mano-to-bahamim.blogfa.com/1391/11
قوربونت برم من دوست دارم وحید این چند روز هرچند برا باتو بودن کم بود حتی اگه ... همه چی خوب پیش میرفت تا اینکه سام اونروز دیر تر به خونه اومد، گرفته بود دل و دماغی نداشت مولی ... ۳سال گذشت و یه روز بطور اتفاقی تو فرودگاه یکی از هم دانشگاهیاش رو دید. ... کمد لباسهاش رو باز کرد تمام لباسهاش و وسایل شخصیش مرتب سر جاشون بود.

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی یکی هست

faslemusic.com/مرتضی-پاشایی-یکی-هست/
یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون مینویسم و اون خوابه ... یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیوونه .... واقعا برای شفا یافتن این خواننده ی خوب کشورمون دعا کنید ایشا. .... باز هم خواهش میکنم احساسات خودتون رو به حساب خوش صدا یا حرفه ای بودن دیگران ..... واقعا این صدا حیف شد که دیگه نیست بلا شک صدای مرتضی پاشایی یکی از ...

مطالب جدیدتر - FIRE Girl - blogfa.com

www.mozhdeh-87.blogfa.com/?p=2
که اگه دیگه تو نباشی بگو چطور که باز یاس داستان داره بدون تو، نه این عشقی که تو دل من ، به توِ که منو می‌بره به روی صحنه دیگه بگم از اینکه مونده حالا یاس و یک فن.

برای حل مشکل باز نشدن تلگرام اینجا را کلیک کنید - دیتا ...

www.data-link.ir/1394/.../برای-حل-مشکل-باز-نشدن-تلگرام-اینجا-را-کل...
۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شما در حالت عادی می توانید به این افراد هم پیام بفرستید. هنگامی که شما ..... سلام،تلگرامم تو حالت connecting مونده و پیام جدید برام نمیاد.تلگرامم رو ...

سايه روشن - شاعرانه ها

saye-roshan70.blogfa.com/cat-10.aspx
يكی می گفت: من هيچی م نيست فقط روحيه ام بده كه اونم يك اتفاق تازه بيافته تو زندگيم ... شماها هيچی نمی دانيد و از آنجايی كه اينجا را بعيد نيست آدم های چند متریِ من هم ببينند، ... سلامتی همه اونايی كه وقتی كنارشون می شينی ، چایيت سرد می شه و دلت گرم .... و بيشتر از اين بابت ناراحتم كه برای ديگران می شم كاسۀ داغتر از آش يا همون دايۀ ...

اس ام اس غمگین جدید و دل شکسته - سـه علی سـه

3ali3.com › پیامک غمگین و دلشکسته

آنـقـدر دلـم از رفـتـنـت بـــــد شکـسـت کـه نـمـیـدانـم وقـتـی بـیـایـی، ... جنس بغض من آنقدر ها هم خوب نیست ؛ تا اسمت را میشنود طفلک میشکند ! .... از سرم برداره چند بار سر این موضوع قهر کردیم ولی باز من رفتم سمتش این آخرین دوستش ..... خیال میکنین کم بیدا هستن دختر یا بسرها ولی دختر خوب یا بسر خوب هست تو دنیا ...... خسته نباشی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,408
  • بازدید ماه : 4,092
  • بازدید سال : 27,051
  • بازدید کلی : 352,673
  • کدهای اختصاصی