loading...
اخبار جدید ایران و سایر نقاط جهان
admin بازدید : 682 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

ماجرای دنباله دار تنبیه بدنی دانش آموزی این بار در تهران 

گذر از مکتب خانه ها به مدارس یکی از موضوعات مهم در تاریخ مشروطه ایران است. در انتهای دوره صدارت امیرکبیر، «دارالفنون» تاسیس شد و از زمان مظفرالدین شاه، دبستان و دبیرستان در ایران به شکل امروزی گشایش یافت.
در دوران مکتب خانه، از فلک برای تنبیه کودکان استفاده می شد. شاگرد اگر خطایی می کرد، مکتب دار، فلک را به پای او می بست و با «ترکه» به کف پای او می کوبید. اما فلک برای دختران ممنوع بود و آنان با «نیشگون» «سوزن پشت دست زدن» تنبیه می شدند.

تنبیه دانش آموزان ، تنبیه دانش آموزان در قدیم ، تنبیه بدنی دانش آموزان


البته تنبیه کردن در آن زمان قواعدی داشت و همه مکتب دارها به آن پایبند بودند، سابقه نداشت مکتب داری برای تنبیه شاگردش به جایی غیر از پاهایش بزند. اما امروز هر چند به استناد قوانین آموزش و پرورش، تنبیه دانش آموزان ممنوع است، اما هر از چند گاهی از مدارس گوشه و کنار کشور صداهایی از تنبیه بدنی گاه شدید دانش آموزان به گوش می رسد، تنبیهاتی که در مواردی به مرگ دانش آموز منتهی می شود.
در پایتخت، اما کسی انتظار ندارد، بشنود که در مدارس هنوز هستند کسانی که به تنبیه روی می آورند. آن هم تنبیهاتی که شاگرد را روانه بیمارستان می کند. جدیدترین نمونه تنبیه بدنی دانش آموزان در تهران را اولیای دانش آموزی در منطقه پنج آموزش و پرورش رونمایی کرد.

این مدرسه البته در 29 مهر ماه سال 92 نیز خبرساز شد. در آن روز یکی از آموزگاران پایه پنجم این دبستان با 22 سال سابقه، یکی از دانش آموزان را به علت انجام ندادن تکلیف و ناتوانی در پاسخگویی درس، هدف ضرب و شتم و تنبیه بدنی قرار داد، به طوری که بینی دانش آموز دچار خونریزی شد.
اما ماجرای سال 95 برای این مدرسه از آنجا آغاز شد که مسئولان دبستان پسرانه ای در منطقه پنج، روز 30 فروردین ماه برنامه مداحی تولد حضرت جواد الائمه(ع) را تدارک دیدند.
آنگونه که پدر «پویا» دانش آموز کلاس چهارم این دبستان تعریف می کند، مسئولان مدرسه همه دانش آموزان را در حیاط مدرسه به صف می کنند تا این مراسم را برگزار کنند.
پویای 10 ساله برای پدرش تعریف می کند که «یکی از همکلاسی هایش از شاگرد دیگری به نزد یکی از مسئولان بخش دفتری دبستان شکایت می برد و آن مسئول هم من را با همکلاسی دیگر اشتباه می گیرد و چنان بر سرم می کوبد که به روی دانش آموز جلوتری در صف پرت می شوم و هر دو با هم با صورت روی سنگ فرش حیاط می افتیم».
پدر پویا گفت: ماجرا به همین جا ختم نمی شود، آن مسئول دفتری، پویا را از صف بیرون می برد و او را در حضور 500 دانش آموز مدرسه تحقیر می کند.
وی افزود: هنوز پس از گذشت حدود دو هفته از این واقعه، موضوع درمان فرزندم ادامه دارد و باید تا یک ماه آینده از ناحیه سر و گردن وی آزمایش «ام.آر.ای» گرفته شود تا مشخص شود میزان مصدومیت وی تا چه میزان است.
این پدر گفت: مدرسه باید مکان علم آموزی همراه با اخلاق باشد. مسئولان مدرسه نباید به گونه ای رفتار کنند که خشونت را در میان فرزندان ما ترویج کنند. آیا رفتار این مسئول مدرسه، چیزی جز ترویج خشونت نیست؟
«مسعود ثقفی» سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این خصوص اصل ماجرا را انکار کرد و گفت: هیچگونه تنبیه بدنی در دبستانی که این دانش آموز مشغول به تحصیل است، رخ نداده است.
وی تاکید کرد: نکته مهم این پرونده آن است که والدین این دانش آموز در مواجه با مسئول دفتری مربوطه برخورد ناشایستی داشته و اقدام به ضرب و شتم او در خارج از مدرسه کرده اند.

ثقفی ، تنبیه بدنی دانش آموزان ، آموزش و پرورش تهران


سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در این زمینه پرونده ای علیه والدین این دانش آموز در مرجع قضایی ثبت شده است.
ثقفی تاکید کرد: جزئیات دقیق این ماجرا روز شنبه آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
پدر «پویا» تاکید کرد که «فردای روزی که با پسرم برخورد شد، در خارج از وقت مدرسه، مسئول مربوطه را در خیابان مجاور مدرسه دیده ام و از او پیگیر علت برخورد با فرزندم شدم».
وی افزود: درخواست من با واکنش مسئول مربوطه روبرو شد و در نهایت به درگیری منجر شد.

ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران

 

ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران - نمناک

namnak.com/30011-تنبیه-بدنی-دانش-آموز.html
۱۵ ساعت پیش - تنبیه بدنی و تنبیه دانش آموزی در قدیم و تنبیه بدنی دانش آموزی در تهران و اخبار روز را در نمناک ببینید.
۱۴ ساعت پیش - والدین دانش آموز کلاس چهارم از تنبیه بدنی فرزند خود در صف مدرسه می گویند.


ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران | نوروز 95

www.downloadmovie2016.ir/.../ماجرای-تنبیه-بدنی-یک-دانش-آموز-در-ته...
۱۰ ساعت پیش - ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران - نمناک namnak.com/30011-تنبیه-بدنی-دانش-آموز.html ۴ ساعت پیش - تنبیه ب.

ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران | دانلود با لینک ...

serial.iranoo.ir/ماجرای-تنبیه-بدنی-یک-دانش-آموز-در-تهران/
۸ ساعت پیش - ماجرای دنباله دار تنبیه بدنی دانش آموزی این بار در تهران. گذر از مکتب خانه ها به مدارس یکی از موضوعات مهم در تاریخ مشروطه ایران است. در انتهای دوره ...

جام نیوز :: JamNews - تنبیه بدنی دانش آموزی در تهران

www.jamnews.ir/detail/News/662045
۱ ساعت پیش - یكی از همكلاسی ها از شاگرد دیگری به نزد یكی از مسئولان بخش دفتری دبستان ... آنگونه كه پدر «پویا» دانش آموز كلاس چهارم این دبستان تعریف می كند، ... شهر تهران در این خصوص اصل ماجرا را انكار كرد و گفت: هیچگونه تنبیه بدنی در ...

ماجرای دنباله دار تنبیه بدنی دانش آموزی این بار در تهران - یاغی

www.yagi.ir/ماجرای-دنباله-دار-تنبیه-بدنی-دانش-آموز/
۹ ساعت پیش - ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران – نمناک. ۵ ساعت پیش – والدین دانش آموز کلاس چهارم از تنبیه بدنی فرزند خود در صف مدرسه می گویند.

ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران - دانلود رایگان فیلم ...

yascamp.ir/ماجرای-تنبیه-بدنی-یک-دانش-آموز-در-تهران.html
۱۴ ساعت پیش - ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران - دانلود رایگان فیلم 2017 ... والدین دانش آموز کلاس چهارم از تنبیه بدنی فرزند خود در صف مدرسه می گویند.

ماجرای دنباله دار تنبیه بدنی دانش آموزی این بار در تهران - davi

davi.avablog.ir/.../ماجرای+دنباله+دار+تنبیه+بدنی+دانش+آموزی+این+بار...
۱۲ ساعت پیش - ماجرای دنباله دار تنبیه بدنی دانش آموزی این بار در تهران - ... davi. [ نظر بدهید ]. ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران - نمناک.

تنبیه بدنی دانش‌آموز ده ساله در پایتخت

https://www.manoto.news/news/1gddhj/news22192
۱۸ ساعت پیش - مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اصل ماجرا را انکار می کند و می ... در همین مدرسه، ۲۹ مهرماه سال ۹۲ یک معلم با ۲۲ سال سابقه، دانش آموزی را ...

تنبیه بدنی دانش‌آموز ده ساله در پایتخت | مدل جدید 95 | عکس ...

nowruz95-model2016.ir/2016/.../تنبیه-بدنی-دانش‌آموز-ده-ساله-در-پایت...
۹ ساعت پیش - جدیدترین نمونه تنبیه بدنی دانش آموزان در تهران را اولیای دانش آموزی در منطقه پنج آموزش و پرورش ... ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران | نوروز 95.

تنبیه بدنی دانش آموزان بوشهری با لوله پلیکا + تصاویر ...

www.momtaznews.com/تنبیه-بدنی-دانش-آموزان-بوشهری-با-لوله-پ/
وقتی همه دانش آموزان یک کلاس در صف تنبیه می ایستند. دست مضروب دانش آموز گناوه ای. ماجرا از این قرار است که در یکی از مدارس گناوه وقتی معلم در کلاس حاضر می شود تا ... تنبیه خونین معلم برای دانش آموزش +عکس به گزارش سرویس اخبار سینمای ایران و ...

تنبیه دانش آموزان - شمسه

salam98.ir/tag/تنبیه-دانش-آموزان/
تنبیه بدنی دانش آموزان در ایران چگونه است؟ ... اخبار گوناگون – تنبیه دانش آموزان به روشی عجیب و خوشمزه +تصاویر یک معلم ... در چند روز اخیر ماجرای تنبیه سخت دانش آموز یکی از دبستان های مناطق حاشیه نشین سنندج توسط معلم ورزش جنجال ساز شد.

تنبیه بدنی دانش آموزان معضلی تمام نشدنی

tasalamati.com/e/K528X/
ماجرا از این قرار است که هفته گذشته پدر یک دانش‌آموز دبیرستانی در منطقه ۹ تهران از تنبیه بدنی فرزندش توسط معلم ادبیات در کلاس درس خبر داد به نحوی که این ...

حوادث:تنبیه بدنی دانش آموزی در تهران/اصرار والدین، انکار ...

kahlek.ir/index.php/news1076478
۱۸ ساعت پیش - حوادث:تنبیه بدنی دانش آموزی در تهران/اصرار والدین، انکار آموزش و پرورش ... ماجرای 95 این از آغاز که دبستان ای منطقه ‌روز فروردین برنامه تولد جواد را دیدند. ... را حضور دانش مدرسه می وی هنوز از حدود هفته این موضوع فرزندم دارد باید یک آینده ...

تنبیه بدنی دانش آموزان در یک مدرسه لرستان (+فیلم) - عصر ...

www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون رسانه‌ای وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون اجازه تنبیه بدنی دانش‌آموز را به هیچ عنوان به همکاران فرهنگی نمی‌دهد. پاپایی معاون رسانه‌ای وزارت آموزش و ...

تنبیه بدنی؛ جرمی که سال‌ها در انتظار حذف از مدارس است

www.fa.odvv.org/news-90-تنبیه-بدنی؛-جرمی-که-سال‌ها-در-انتظار-حذف-...
در طول یک سال گذشته چند خبر مهم درخصوص تنبیه بدنی دانش آموزان منتشر شد؛ در ماجرای نخست آبان سال گذشته بود که ناظم یک دبیرستان در منطقه 14 شهر تهران با لوله ...

برچسب ها - تنبیه بدنی - فرارو

fararu.com/fa/tag/1/تنبیه%20بدنی
واکنش آموزش‌وپرورش به تنبیه بدنی یک دانش آموز. تنبیه بدنی ... تنبیه بدنی دانش آموزان در ایران چگونه است؟ ... ماجرای تنبیه دردناک دانش‌آموز 12 ساله در کرج. تنبیه ...

ماجرای تنبیه بدنی دانش آموز البرزی!/ نقدی بر ... - نسخه چاپی

titre1.ir/fa/print/58199
البته در مقابل ماجرای سیلی پدر «مسئول» بر گونه معلم خرمشهری، و یا اتفاقی که دیروز در تهران روی داد و اولیای یک دانش آموز معلم را مورد ضرب و شتم قرار دادند نیز ...

تنبیه بدنی دانش‌آموز ده ساله در پایتخت - کافه پارس

www.cafepars.com/Forum/Post/1665
۴۰ دقیقه پیش - 8 ساعت قبل 1 روز پیشتصاویر بیشتر برای تنبیه بدنی دانش‌آموز ده ساله در پایتختماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران | نوروز ...

ایرنا - تنبيه بدني دانش آموزي در تهران/ اصرار والدين، انكار ...

www.irna.ir/fa/News/82051818/
۲۱ ساعت پیش - جديدترين نمونه تنبيه بدني دانش آموزان در تهران را يكي از اولياي دانش آموزي در يكي ... اما ماجراي سال 95 براي اين مدرسه از آنجا آغاز شد كه مسئولان دبستان پسرانه ... درمان فرزندم ادامه دارد و بايد تا يك ماه آينده از ناحيه سر و گردن وي آزمايش «ام.

ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران - نیک فان

nikfun.vistablog.ir/post/27215
ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران,نیک فان. ... هفته گذشته پدر یک دانش‌آموز دبیرستانی در منطقه ۹ تهران از تنبیه بدنی فرزندش توسط معلم ادبیات در کلاس درس ...

برچسب ها - تنبیه بدنی - هشت صبح

8sobh.ir/fa/tag/1/تنبیه%20بدنی
افغانی‌ها با خیال راحت در ایران درس بخوانند. آموزش و پرورش در خصوص ماجرای تنبیه بدنی یک معلم... کد خبر: ۶۷۳۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۲۶. تنبیه، دانش آموز البرزی ...

تنبیه بدنی دانش آموزی در تهران - تی نیوز

tnews.ir/news/911a61814021.html
یكی از همكلاسی ها از شاگرد دیگری به نزد یكی از مسئولان بخش دفتری دبستان شكایت می برد و ... «مسعود ثقفی» سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در این خصوص اصل ماجرا را انكار كرد و گفت: هیچگونه تنبیه بدنی در دبستانی كه این دانش آموز مشغول به ...

تنبیه شدید بدنی دانش آموز ابتدایی در کلاس درس مشهد + عکس

www.niksalehi.com/soc/archives/249886.php
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - حادثه تاسف بار , تنبیه شدید بدنی , تنبیه دانش آموز , دانش آموز ششم ابتدایی , حوادث ... گیری موضوع به مدرسه و آموزش و پرورش ناحیه یک رفتم که مسئولان عنوان کردند: «ماجرا را از ... باز هم تنبیه دانش آموزتوسط معلم در تهران حادثه ساز شد.

خشونت در مدارس ایران - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/359922/خشونت-در-مدارس-ایران
هر چند خشونت علیه کودکان و تنبیه بدنی دانش آموزان در همه جای دنیا و حتی در کشور ... با شکایت مادر دانش آموز و طرح موضوع در رسانه ها، معلم مدرسه گفت که کار او یک شوخی ... می گوید؛ «در حالی که هنوز ابعاد ماجرا روشن نیست، وزیر آموزش و پرورش در رسانه ها ...

جنجال تنبیه وحشیانه دانش آموزان توسط یک معلم زن - که

www.irannaz.com/news_detail_22226.html
جنجال تنبیه وحشیانه دانش آموزان توسط یک معلم زن ... به گزارش ایران ناز در کلاس این معلم چینی اگر بچه ای جیغ بزند معلم او را با گوش هایش از روی زمین بلند می کند و در ... پخش تصاویر تنبیه بدنی در یکی دیگر از مدارس چین نیز در روزهای اخیر خشم عمومی را به همراه داشته است و از مسئولین مدارس .... ماجرای بسیار عجیب شب زفاف این زوج!

تنبیه تحقیرآمیز چهار دانش‌آموز افغان در ایران |

8am.af/1393/09/26/degrading-punishment-in-four-afghan-children/
8صبح: در ایران به‌تازگی چهار دانش‌آموز افغان توسط یک استاد مکتب به‌دلیل نیاوردن ... این ماجرا هفته گذشته زمانی اتفاق افتاد که یکی از معلمان یک مکتب در ولسوالی ... در ایران تنبیه بدنی دانش‌آموزان نیز ممنوع است، اما دیده شود که دولت ایران در پی وقوع ...

برچسب ها - تنبیه بدنی - شهدای ایران

shohadayeiran.com/fa/tag/1/تنبیه%20بدنی
بدنی یک دانش آموز دختر پایه پنجم دبستان توسط آموزگارش... خود را تنبیه بدنی کرده است وی ادامه داد این... کد خبر: ۷۳۳۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۲/۰۱. ماجرای تنبیه ...

تنبیه بدنی دانش آموزی در تهران/اصرار والدین، انکار آموزش و ...

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20164272195382615.html
۱۲ ساعت پیش - جدیدترین نمونه تنبیه بدنی دانش آموز در تهران را اولیای یکی از دانش آموزان ... «مسعود ثقفی» سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این خصوص اصل ماجرا را .... آکاایران به گزارش روز چهارشنبه ایرنا در سال گذشته یک هزار و 494 تن در ...

برچسب ها - تنبیه بدنی - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/tag/1/تنبیه%20بدنی
دهند امام جمعه موقت تهران همچنین با مذموم خواندن تنبیه. ... بدنی یک دانش آموز دختر پایه پنجم دبستان توسط آموزگارش. ... ماجرای تنبیه دردناک دانش‌آموز 12 ساله در کرج.

تنبیه بدنی دانش آموزی در تهران صبح پنجشنبه 9 اردیبهشت ...

khabarche.ir/خبر/4422602/تنبیه-بدنی-دانش-آموزی-در-تهران
۵۲ دقیقه پیش - تهران صبح پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه 1395 خبر تنبیه بدنی دانش آموزی در تهران. ... از شاگرد دیگری به نزد یكی از مسئولان بخش دفتری دبستان شكایت می برد ... پدر پویا گفت: ماجرا به همین جا ختم نمی شود، آن مسئول دفتری، پویا را از ...

به خاطر تنبیه بدنی دانش‌آموزان

www.divi.ir/به-خاطر-تنبیه-بدنی-دانش‌آموزان-/
به خاطر تنبیه بدنی دانش‌آموزان. ... عذرخواهی وزیر به خاطر تنبیه بدنی چند دانش آموز عصر ایران. عذرخواهی وزیر ... مرگ یک دانش آموز به خاطر تنبیه بدنی دانش آموزان قمی به دانش آموزان ... ماجرای تنبیه بدنی دانش آموزان به را به خاطر هر نوع اشتباهی به فلک می.

معلم همدانی دانش آموز دختر را تنبیه بدنی و آزار داد - سماتک

www.samatak.com/.../hamedan-teachers-punish-female-student-body.ht...
معلم همدانی دانش آموز دختر را تنبیه بدنی و آزار داد تیمی از مسئولان آموزش و ... ماجرای تجاوز متعدد به زن خیابانی ایدزی در تهران .... جنجال ازدواج همجنسگرایانه یک وزیر.

ماجرای تنبیه‌ دانش‌آموزان الیگودرزی توسط معلم | (علت ...

https://www.youtube.com/watch?v=Gizcexw_zhM
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علت این کار معلم بی احترامی شدیدی بود که از طرف دانش آموز بوده . ... "در پی پخش فیلم تاسف برانگیزی از تنبیه وحشیانه یک معلم در لرستان ،وزیر آموزش و پرورش عذرخواهی کرد . به گزارش پارسناز به نقل از عصر ایران علی اصغر فانی وزیر آموزش و ... همچنین پاپایی درخصوص بررسی فیلم پخش شده تنبیه بدنی شاگرد ...

از تنبیه دانش‌آموز تا قتل معلم در کلاس؛ خشونت در مدارس ایران ...

www.khabaronline.ir/detail/405798/society/education
۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از تنبیه دانش‌آموز تا قتل معلم در کلاس؛ خشونت در مدارس ایران واقعا زیاد شده؟ ... با اینحال وقتی خبر تنبیه بدنی سه دانش آموز در پاکدشت ورامین اعلام شد ... اما در یک اطلاعیه که از سوی آموزش و پرورش منتشر شد اعلام شد که تنبیه بدنی در مدارس ..... سرباز معلم اعلام شد · ماجرای جابه‌جایی دانش آموزان در صندوق عقب خودرو چه بود؟

مبارزین تنبیه بدنی در مدارس‎ - Facebook

www.facebook.comOtherCommunity
To connect with مبارزین تنبیه بدنی در مدارس , sign up for Facebook today. .... با گذشت یک ماه از رسانه‌ای شدن ماجرای تجاوز یک ناظم به شش دانش آموز در غرب تهران، ... تنبيه بدني معلم و شكستگي استخوان دست دانش آموز مقطع راهنمايي در خرم آباد

تنبیه دانش آموز با لوله پولیکا در ایران! +عکس - میهن فال

www.mihanfal.com/129261.html
۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - +عکس دانش آموزان یک کلاس در گناوه به دلیل درس نخواندن، توسط مدیر مدرسه ... تنبیه بدنی دانش‌آموزان همواره از خطوط قرمز آموزش و پرورش محسوب شده و می‌شود؛ ... نتیجه این دانش آموز 15 ساله تا سه روز هیچ حرفی در رابطه با این ماجرا نمی زند!

ماجرای حمل دانش آموزان دختر در صندوق عقب خودرو چه بود؟ + عکس

rk9.ir/news/5796
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... عنوان مورد تایید نبوده و نیست.در ادامه به بررسی ماجرای حمل دانش آموزان در صندوق عقب خودرو میپردازیم. ... ماجرای تنبیه بدنی یک دانش آموز در تهران ...

تنبیه بدنی دانش‌آموزان معضلی تمام نشدنی/ میرشاه‌ولد: کتک ...

shakheyetoba.ir/.../تنبیه-بدنی-دانش‌آموزان-معضلی-تمام-نشدنی-میرشاه‌و...
۲۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ماجرا از این قرار است که هفته گذشته پدر یک دانش‌آموز دبیرستانی در منطقه ۹ تهران از تنبیه بدنی فرزندش توسط معلم ادبیات در کلاس درس خبر داد به ...

مدیر دبستانی در بندرعباس همه دانش‌آموزان کلاس را تنبیه کرد ...

www.bbc.com/persian/iran/2014/10/141008_punishment_iran_school
۱۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدیر یک دبستان در بندرعبارس در جنوب ایران تمام دانش آموزان کلاس پنجم این ... نداشتند و شلوغ می کردند، تنبیه بدنی کرده و از اقدام خود نیز دفاع کرده است. ... مادر یکی از دانش آموزان در باره این ماجرا به خبرگزاری ایرنا گفته که "دانش ...

صدای معلم (سخن معلم سابق) | از تنبیه دانش‌آموز تا قتل معلم در ...

sedayemoallem.ir/.../940-از-تنبیه-دانش‌آموز-تا-قتل-معلم-در-کلاس؛-خشو...
از تنبیه دانش‌آموز تا قتل معلم در کلاس؛ خشونت در مدارس ایران واقعا زیاد شده؟ ... اما در یک اطلاعیه که از سوی آموزش و پرورش منتشر شد اعلام شد که تنبیه بدنی در مدارس ...

تنبیه بحث‌برانگیز چهار دانش‌آموز افغان در ایران - خبرگزاری ...

https://hra-news.org/fa/children/afghan-3
۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی گفت: «هفته گذشته بود که پسرم این ماجرا را برای من تعریف کرد. ... در مشهد با کمربند تنبیه شدند · تنبیه بدنی یک دانش آموز دیابتی توسط معلم ... برچسب ها: تنبیه بدنی دانش آموز افغان داوود تاجیک سنگ توالت سکینه بهره مندی ...

تنبیه شدید بدنی دانش آموز ابتدایی در کلاس درس - سایت ...

www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی
۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پدر یک دانش آموز ششم ابتدایی با ارائه اسنادی به گروه حوادث روزنامه خراسان مدعی شد فرزندش به خاطر تنبیه شدید بدنی معلم در کلاس درس مجروح شده است. ... موضوع به مدرسه و آموزش و پرورش ناحیه یک رفتم که مسئولان عنوان کردند: «ماجرا را از .... عادل شکست تهران را یک اختلاف جزئی خواند/توهین عجیب به یک بازیگر زن ...

عذرخواهی فانی از تنبیه بدنی چند دانش‌آموز توسط یک معلم/ با ...

aftabnews.ir/.../عذرخواهی-فانی-از-تنبیه-بدنی-چند-دانش‌آموز-توسط-یک-م...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزیر آموزش و پرورش نسبت به تنبیه بدنی چند دانش آموز توسط معلمی در ... عذرخواهی فانی از تنبیه بدنی چند دانش‌آموز توسط یک معلم/ با معلم خاطی به شدت ... ماجرای نام احمدی‌نژاد در «اسناد‌پاناما» چیست؟ ... عکس/ اتفاق باورنکردنی در تهران ...

ایسنا - تنبیه معلم، پایانی بر صحبت دانش‌آموز

isna.ir/fa/news/93120401994/تنبیه-معلم-پایانی-بر-صحبت-دانش-آموز
۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تنبیه بدنی دانش‌آموزان همواره از خطوط قرمز آموزش و پرورش محسوب شده و می‌شود. ... به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، ماجرا حدود دو هفته .... کجایند که از کتک خوردن معلمي با چوب توسط يک دانش‌آموز خبر دهند؟

تنبیه بدنی شدید یک دانش آموز توسط معلم در کلاس!+عکس

nivtish.com/.../تنبیه-بدنی-شدید-یک-دانش-آموز-توسط-معلم-در-کلاس-ع...
تنبیه بدنی شدید یک دانش آموز توسط معلم در کلاس!+عکس ماجرا از این قرار است که پدر یک دانش آموز ششم ابتدایی با ارائه اسنادی مدعی شد فرزندش به خاطر ... دستمزد بازیگران مشهور سینمای ایران هیچ وقت مشخص نبوده و هیچ ارگانی یا رسانه‌ای رسما .

واکنش آموزش‌وپرورش به تنبیه بدنی یک دانش آموز - فرادید

faradeed.ir/fa/news/.../واکنش-آموزش‌وپرورش-به-تنبیه-بدنی-یک-دانش-آم...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش آموزش‌وپرورش به تنبیه بدنی یک دانش آموز ... معاون رسانه‌ای وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون اجازه تنبیه بدنی دانش‌آموز را به هیچ عنوان به همکاران ... ایران گردی: کجا سفر بریم؟ ... ماجرای این رستوران شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

تنبیه چهار دانش‌آموز هموطن در ایران(عکس)

www.afghanpaper.com/nbody.php?id=85713
۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی گفت: هفته گذشته بود که پسر من این ماجرا را برای من تعریف کرد. ... با این‌که تنبیه بدنی دانش‌آموزان در ایران ممنوع است اما هر ساله گزارش‌هایی در ... همین چند روز پیش یک دانش اموز ایرانی را هم با لوله پولیکا در مدرسه اونقدر زده بودند که ...

آنا | موج خشونت در مدارس، دریای پرورش را در سال 93 متلاطم کرد

www.ana.ir › اجتماعی › آموزش و پرورش
۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تاریخ نگاری آنا از خشونت در مدارس ایران در سال گذشته؛ ... در این ماجرا سرایدار مدرسه‌ای در شیروان یکی از دانش‌آموزان را مورد ضرب و جرح قرار داد. ... آذر 93: تنبیه بدنی یک دانش‌آموز 15 ساله از سوی معلمش در یکی از دبیرستان‌های پسرانه ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 740
  • بازدید ماه : 740
  • بازدید سال : 27,798
  • بازدید کلی : 353,420
  • کدهای اختصاصی