loading...
اخبار جدید ایران و سایر نقاط جهان
admin بازدید : 546 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی مردم را خشمگین کرد!

انتشار خبر ضبط و فیلمبرداری یک فیلم غیراخلاقی توسط تعدادی بازیگر اروپایی در یکی از هتل های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت زده و به شدت خشمگین کرد.

نیروهای امنیتی کویت، دو بازیگر زن این فیلم غیراخلاقی را پس از پایان فیلمبرداری در هتل، بازداشت کردند.

این دو بازیگر پس از فیلمبرداری در یکی از هتل های منطقه «بنیدالفار» کویت بازداشت شده اند.

 

 

 

 

 

ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی مردم را خشمگین کرد! - نمناک

namnak.com/29461-ساخت-فیلم-غیراخلاقی.html
فیلم غیراخلاقی و ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی و جنجال تهیه فیلم غیراخلاقی در یکی از هتل های دبی را در نمناک ببینید.

ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی مردم را خشمگین کرد! | نوروز 95

www.promdress95.ir/.../ساخت-فیلم-غیراخلاقی-در-دب...
38 mins ago - ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی مردم را خشمگین کرد! - نمناک namnak.com/29461-ساخت-فیلم-غیراخلاقی.html فیلم غیراخلاقی و ساخت فیلم ...

ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی مردم را خشمگین کرد – دانلود 2016

photo2016download95.ir/.../ساخت-فیلم-غیراخلاقی-د...
36 mins ago - ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی مردم را خشمگین کرد! انتشار خبر ضبط و فیلمبرداری یک فیلم غیراخلاقی توسط تعدادی بازیگر اروپایی در یکی از ...


ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی مردم را خشمگین کرد! - جدیدترین ...

yascamp.ir/ساخت-فیلم-غیراخلاقی-در-دبی-مردم-را-خش...
10 mins ago - استفاده از هتلی در کویت برای ساخت یک فیلم غیراخلاقی باعث خشم و تعجب مسلمانان دبی شد و در نهایت به دستگیری بازیگران منجرشد.

ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی مردم را خشمگین کرد! - خبر آنتایم

khabarontime.ir/.../ساخت-فیلم-غیراخلاقی-در-دبی-مرد...
خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-users-mn-aup-9501-619.jpg- ...

جنجال بر سر تهیه فیلمی غیراخلاقی در کویت | دانلود سریال 94

download2016photo.ir/.../جنجال-بر-سر-تهیه-فیلمی-...
35 mins ago - ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی مردم را خشمگین کرد! انتشار خبر ضبط و فیلمبرداری یک فیلم غیراخلاقی توسط تعدادی بازیگر اروپایی در یکی از ...
18 mins ago - سریال سرزمین کهن ساخته کمال تبریزی است که به وقایع اجتماعی سیاسی در فاصله زمانی بین ... ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی مردم را خشمگین کرد!
12 mins ago - ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی مردم را خشمگین کرد! ... حرم ایرانی منتشر کردند · عکس تازه عروس و داماد سینما |عکس جدید بابک حمیدیان و مینا ساداتی.
عکس یادگاری آزاده زارعی و دوستان در خندوانه. ۱۳۹۵-۰۱-۲۵; خواندنی · نمناک; 5. توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر ... ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی مردم را خشمگین کرد!

ایران خبر - جنجال ساخت فیلم غیر اخلاقی در کویت

www.irankhabar.ir/.../جنجال-ساخت-فیلم-غیر-اخلاقی-...
3 days ago - انتشار خبر ضبط و فیلمبرداری یک فیلم غیر اخلاقی توسط تعدادی بازیگر اروپایی در یکی از هتل های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت زده و به شدت خشمگین کرد. ... فیلم لو رفته از پسر حاکم دبی در یمن قبل از مرگ.

جنجال بر سر تهیه فیلمی غیراخلاقی در کویت / مازندمجلس ...

mazandmajles.ir/.../جنجال-بر-سر-تهیه-فیلمی-غیراخل...
Apr 16, 2016 - مازندمجلس: استفاده از هتلی در کویت برای ساخت یک فیلم غیراخلاقی، ... یکی از هتل‌های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت‌زده و به شدت خشمگین کرد.

خبرهای عصر ایران | خبر فارسی

khabarfarsi.com/عصر_ایران
استفاده از هتلی در کویت برای ساخت یک فیلم غیراخلاقی، جنجال برانگیز شد. ... در یکی از هتل های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت زده و به شدت خشمگین کرد ... ادامه.
2 days ago - ساعت24- انتشار خبر ضبط و فیلمبرداری یک فیلم غیر اخلاقی توسط تعدادی بازیگر ... در یکی از هتل های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت زده و به شدت خشمگین کرد. ... دوبی پس از برج خلیفه اکنون قصد احداث آسمان خراشی با.

بالاترین: لینک‌های تازه

https://www.balatarin.com/links/recent
انتشار خبر ضبط و فیلمبرداری یک فیلم غیراخلاقی توسط تعدادی بازیگر اروپایی در یکی از هتل‌ های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت‌ زده و به شدت خشمگین کرد. ۱; ۰ ... کارگران یک مار پیتون هشت متری را در یک سایت ساخت و ساز در منطقه پایاتروبونگ .... گویا شهره رو از دوبی اخراج میکنند واسه حمل تریاک و مواد مخدر خودتون ببینید.

سرگرمی جدید

downloadfun7.ir/category/9?page=4
سقوط 40 پایه برق در اهواز بر اثر طوفان + عکس فاجعه در اهواز. ۱۳۹۵-۰۱-۲۵; سرگرمی .... ساخت فیلم غیراخلاقی در دبی مردم را خشمگین کرد! نشانه های جالب گرسنگی نوزاد.
استفاده از هتلی در کویت برای ساخت یک فیلم غیراخلاقی، جنجال‌برانگیز شد. ... در یکی از هتل‌های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت‌زده و به شدت خشمگین کرد.
4 hours ago - نیروهای امنیتی کویت، دو بازیگر زن این فیلم غیراخلاقی... ... در یکی از هتل های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت زده و به شدت خشمگین کرد.

جنجال ساخت فیلم غیر اخلاقی در کویت - خبرگزاری صدا و سیما

www.iribnews.ir/.../جنجال-ساخت-فیلم-غیر-اخلاقی-در-...
انتشار خبر ضبط و فیلمبرداری یک فیلم غیر اخلاقی توسط تعدادی بازیگر اروپایی در یکی از هتل های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت زده و به شدت خشمگین کرد.

جنجال ساخت فیلم غیراخلاقی در کویت! | پایگاه اطلاع رسانی رجا

www.rajanews.com/.../جنجال-ساخت-فیلم-غیراخلاقی-د...
1 day ago - انتشار خبر ضبط و فیلمبرداری یک فیلم غیراخلاقی توسط تعدادی بازیگر ... از هتل‌های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت‌زده و به شدت خشمگین کرد.

جنجال تهیه فیلم غیراخلاقی در یک هتل - تفریحی

tafrihy.net/.../69534-جنجال+تهیه+فیلم+غیراخلاقی+در... - Translate this page
4 hours ago - جنجال ساخت فیلم غیر اخلاقی در کویت - خبرگزاری صدا و سیما ... در سوریهمعاون رئیس پلیس دبی: بشار اسد، ملائکه را هم شکست داد! ... و به شدت خشمگین انتشار خبر ضبط و فیلمبرداری یک فیلم غیر اخلاقی توسط تعدادی بازیگر اروپایی در یکی از هتل های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت زده و به شدت خشفرار کرد.
4 hours ago - برج 830 متری، روی دست برج خلیفه در دوبی · رهبرانقلاب به مسئولان چقدر عیدی دادند؟ ... استفاده از هتلی در کویت برای ساخت یک فیلم غیراخلاقی، جنجال‌برانگیز شد. ... اروپایی در یکی از هتل‌های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت‌زده و به شدت خشمگین کرد. ... ضبط و فیلمبرداری فیلم غیراخلاقی, فیلم غیراخلاقی.

بازتاب گسترده قطع روابط محور ارتجاع عرب با ایران +تصاویر

www.mashreghnews.ir/.../بازتاب-گسترده-قطع-روابط...
Jan 4, 2016 - جنجال ساخت فیلم غیر اخلاقی در کویت ...... اما از نظر استراتژی اقدام سعودی های ملخ خور رو جهانی کرد تا مردم جهان رو کنجکاو مسئله کنه تاثیر های ... از این به بعد هر کی غیرت دلره وشعور و فهم داره نباید بره دوبی وامارات. ... شیخ نمر مردم ایران واکنش نشان خواهد داد و اصلی ترین مکان اعتراض مردم خشمگین سفارت سعودی هاست و ...
فیلم: «محمد اصفهانی» از «احمدی نژاد» گفت تا «شادمهر». ... bolet 4 مرحله برای ساخت آباژور با یک گلدان قدیمی ... bolet از پله‌ها استفاده‌ی دیگری هم می توان کرد!

خانواده ایرانی

khanevadeirani.ir/
ساحل ایرانی که از سواحل آنتالیا و کالیفرنیا زیباتر است(+عکس) ... شکایت آزاده نامداری از مردم (+عکس) ... آیا باید نوزاد را برای شیر خوردن از خواب بیدار کرد؟ ... چگونه با آدم خشمگین و عصبانی زندگی کنیم؟ .... جنجال بر سر تهیه فیلمی غیراخلاقی در کویت ... برج 830 متری، روی دست برج خلیفه در دوبی .... طراحی و تولید: ایران سامانه.
بی تردید این فرمان از نزد پروردگارت حق است، و خداوند از آنچه [شما مردم] انجام می دهید بی خبر ..... http://bit.ly/23mK3Hbجنجال ساخت فیلم غیراخلاقی در کویت!انتشارخبر ضبط و فیلمبرداری یک فیلم غیراخلاقی توسط تعدادی بازیگر اروپایی در ... مسلمان را بهت زده و به شدت خشمگین کرد.http://fa.alalam.ir/news/1806961@alalam_fa این ...

بلندترین آسمان خراش جهان در دبی - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/.../بلندترین-آسمان-خراش-جهان-در-دبی
درآخرین عکس ها از آسمان دبی یکی از ساختمان ها از بقیه بلندتر است ساختمانی تیره که ... نیز از طبقه ۱۷ تا ۱۰۸ ساکنان ۸۰۰ واحد آپارتمانی این برج را منتقل خواهند کرد. ... سرعت ساخت این برج بسیار زیاد بوده است و ارتفاعش توانسته در عرض ۱۲۷۶ روز از .... سخنان حيرت انگيز ناد‌رقاضی‌پور، نمايند‌ه مرد‌م اروميه - ناد‌رقاضي‌پور،نمايند‌ه مرد‌م ...
جنجال برسر تهیه فیلمی غیراخلاقی در کویت. ... توسط تعدادی بازیگر اروپایی در یکی از هتل‌های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت‌زده و به شدت خشمگین کرد. .... ساخت دومین مسجد در «کانبرا»ی استرالیا ... دوبی بلندترین برج جهان را می‌سازد + عکس.

قاری گیلانی نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن کویت ...

newsfile.ir/.../قاری+گیلانی+نماینده+ایران+در+مسابقا...
ایرنا - 3 ساعت پیش; جنجال ساخت فیلم غیراخلاقی در کویت! ... در یکی از هتل‌های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت‌زده و به شدت خشمگین کرد. ... قطره - 3 ساعت پیش; تیم شنای موجهای آبی عملکرد خوبی در مسابقات بین المللی دبی داشت مشهد- ایرنا- رئیس ...

برچسب ها - فیلم ها - عصر ایران

https://www.asriran.com/fa/tag/518/فیلم%20ها - Translate this page
جشنواره فیلم دبی کارگردانان سوری را اخراج کرد: آنها حامی اسد هستند .... جمعه با انتقاد از ساخت فیلم های غیراخلاقی در سینمای. ... داوود رشیدی: مردم از سینما دلزده شده اند.

گزاره های منطقی مردم خشمگین! - آفتاب

www.aftabir.com/.../گزاره-های-منطقی-مردم-خشمگین
Apr 14, 2008 - مادرش در یک عکاسی در مریدیان کار می کرد. یک بار عکس دیل را برای شرکت در مسابقه «زیباترین کودک» فرستاده بود و پنج دلار برده بود. پنج دلار ...
4 hours ago - ... 830 متری، روی دست برج خلیفه در دوبی; » هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در صحرای سینا ... جنجال بر سر تهیه فیلمی غیراخلاقی در کویت .... خانواده ایرانی -استفاده از هتلی در کویت برای ساخت یک فیلم غیراخلاقی، جنجال‌برانگیز شد. ... در یکی از هتل‌های کویت، مردم این کشور مسلمان را بهت‌زده و به شدت خشمگین کرد.

سید حسن نصرالله: عربستان عصبانی است، چون در سوریه و یمن ...

www.ghatreh.com/.../سید-حسن-نصرالله-عربستان-ع...
Mar 6, 2016 - وی تصریح کرد که حزب الله لبنان محبوبیت خود در میان مردم جهان عرب و ... حسن نصرالله گفت: شما در سوریه ببیند که عربستان چقدر خشمگین است. .... بلندترین برج جهان در دوبی ساخته می شود ... جنجال ساخت فیلم غیر اخلاقی در کویت ...

فیلم دو پلیس زبل ساخت کدام شهر امریکاست - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=فیلم+دو+پلیس+زبل+ساخت...
حسین شهابی از ساخت فيلم تازه‌اش با نام «دوران سرطانی» خبر داد. ... پليس برای کاهش تلفات،باعث شده است تا دید مردم نسبت به ماموران پليس راهور تغییر کند. ... مبتذل و راه اندازی گروه غیراخلاقی در فضای مجازی «تلفن همراه» اعتراف کرد. ... یک افسر پليس فرودگاه دبی به دلیل فيلم گرفتن از پاسپورت لیونل مسی به زندان محکوم شد.
Feb 8, 2015 - بلکه توانسته اند در همین کشورهای اطراف از جمله ترکیه و دوبی به شهرت برسند و ... نیلوفر عکس های بسیاری را از زوایای مختلف از خود و لب پروتز شده اش به ... برگزارکننده مدلینگ در رشت بازداشت شد / انتشار تصاویر غیراخلاقی کاربران. ... تصاویر شهر برهنگان در فرانسه /برای ورود باید “مالیات برهنگی” پرداخت کرد.

با حضور - جنبش مصاف

www.masaf.ir/ImagesSitemap
+ عکس shia muslim اعتقاد نداشتن یک چیز است و لجاجت چیز دیگری. ... حی علی الوفاء... shia muslim http://www.masaf.ir/images/مسابقه طراحی-shia .... اما کیفیت بهره برداری مردم از من در زمان غیبتم همانند بهره برداری آنان از خورشید است ،هنگامی ...... آن اشاره کرد تأثیر مخرب شبکه‌های ماهواره‌ای و برنامه‌های غیر اخلاقی این شبکه‌ها بر جوانان ...
مضمون غیراخلاقی فیلم (خیانت زنان به شوهران خود) ، به کار بردن الفاظ رکیک و غیر معمول توسط ... دلایلی بود که وزارت فرهنگ برای این اقدام خود عنوان کرد . ... و محمدرضا شریفی نیا (دایی نگار) بر اساس داستانی از پیمان قاسم خانی ساخته شده است . ... که کارگردان از دوبی و زیبایی های آنجا که گویی فیلم تبلیغ دوبی است خوش می کند .

نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - لاک پشت با خودش فکر می کرد، "چه کنم که جلوی رقص هزارپا را بگیرم؟ ...... اکنون خود ضمن آزمایش و عمل دریافتی که خشنود ساختن مردم و بستن زبان عیبجویان ..... اما توانایی هایش انکارناپذیرش را در چند فیلم به معرض نمایش گذاشت: بازی ...... نه تنها کمکی به رشد فکری من نمی کنه، بلکه برای دبی شیر شما هم مضر است!

ساخت بلندترین برج جهان در دُبی - 598

www.598.ir/fa/.../ساخت-بلندترین-برج-جهان-در-دُبی
رئیس شرکت اعمار یک‌شنبه در نشست مطبوعاتی خود با اعلام این خبر از بیان جزئیات بیشتر در این خصوص خودداری کرد. ساخت این برج ژوئن آینده (خردادماه)، آغاز خواهد ...
Mar 9, 2015 - مردم خشمگین متهمِ به تجاوز جنسی را زجرکش کردند+تصاویر ... جنسی و ممنوعیت پخش فیلم «دختر هند»، مستندی در همین خصوص، فضایی پرتنش دارد.

توهین به ایرانیان در سریال حریم سلطان +عکس | هراز نیوز

haraznews.com/48430/توهین-به-ایرانیان-در-سریال-حریم-سلطان-48430
پس از دو ماه تعطیلات تابستانی که طی آن پخش سریال های ترکیه ای از کانال های ... آیا زمانی که اعراب و اسلام ایرانی را عجم خطاب کردند شما این موضع گیری را در برابرشان .... بازتاب مردم رو ببیند شما زمان حال رو رها کردید که فاحشگی دختران جوان ما در دبی و ...... اگه در مورد کوروش خیلی بزرگ ، فیلم ساخته بشه،خیلی غیراخلاقی از اب درمیاد.
Nov 17, 2008 - به‌ گزارش سرویس هنر آفتاب، فیلم سینمایی «سه زن» جدیدترین ساخته سینمایی منیژه حكمت به - جشنواره بین المللی فیلم دبی یکی از جشنواره‌های فیلم، در بخش مسابقه دعوت شد. «سه زن» ... فوتبالیست خوش‌تیپ خودش را بازنشسته کرد+تصویر ... قتل‌عام شبانه درختان در خیابان شیخ‌بهایی/اعتراض‌شدید مردم+‌تصاویر ...

بازیگرانی که از ایران رفتند و بدنام شدند از گلشیفته ...

3pide.ir/بازیگرانی-که-از-ایران-رفتند-و-بدنام-شدن/
بازیگران و هنرمندانی که از ایران فرار کردند و بدنام شدند, بازیگرانی که از ایران رفتند و ... و پشت کردن به زادگاه خود بازیگر فیلم های غیر اخلاقی شده است و یا مثلا فرشید ... حسینی پس از اتفاقات سال ۸۸ و موضع گیری هایی رادیکال به دبی مهاجرت می کرد. ... ی ورشکسته ای همچون :پارس رفته رفته خاطرات خوب مردم از او را محو کرد اگر منافی ...

فیلم کتک خوردن مزاحم ها مردم توسط پلیس - خبر روز

khabareruz.ir/search/?q=فیلم+کتک...ها+مردم...
وی افزود: این زن در اظهارات خود عنوان کرد که مزاحم اینترنتی پیش‌ از این برای ... شدند مزاحم اقدام به تهدید و ارسال تصاویر غیراخلاقی بسیاری برای این زن کرده است. .... گفتنی است، رمانی که این فيلم با اقتباس از آن ساخته شده ، دارای مضمونی ضداسلامی است. ... کتک خوردن شمر تعزیه توسط جوان خشمگین! .... عکس ارایش عروس دبی ویسگون.

عکسهای کمتر دیده شده از بروسلی (36 عکس) - تاپ ناپ

topnop.ir › همه آلبوم هاافراد مشهور
May 21, 2011 - عکس هایی خنده دار و جالب از دوبی (17 عکس) ..... اگه هزار سال هم بگذره نام بروس لی باز هم سر زبون مردم خواهد بود. ... مردی که از مشکلات پل موفقیت ساخت .... استاد بروسلی قبل ازمرگش درهمین فیلم با تمام دوست هایش خداحافظی کرد وبه پلیس گفت ...... مبارزان شائولین ازکاربروسلی خشمگین ودرنهایت درمبارزه ای نابرابر وبا ...
Sep 13, 2012 - در این فیلم دوساعته، شخصیت ارزشمند پیامبر اکرم (ص) به طنز گرفته شده و ... قبطی و نیز کاخ سفید ساخت این فیلم را محکوم کردند؛ اما مسلمانان خشمگین در ... اسرائیلی و غربی در سال های اخیر در حق مردم فلسطین، عراق و افغانستان انجام داده ..... که ما جوانان این مرز وبوم با این کارهای غیر اخلاقی نمیتوانند ضربه وارد کنند ...

حمله خونین کوسه خشمگین به یک غواص + فیلم(18+) - پارس آیکن

parsicon.ir/.../حمله-خونین-کوسه-خشمگین-به-یک-غوا...
Feb 10, 2016 - در این فیلم کوسه بزرگ خشمگینی به سمت غواص حمله ور می شود و دست و ..... محمدرضا سکوت مدیر فیلمبرداری فیلم «لاک قرمز» به شدت از برنامه هفت و مسعود فراستی انتقاد کرد و کار .... جزئیات آتش سوزی وحشتناک در هتل معروف دوبی +فیلم و عکس .... خارجه کشورمان نسبت به حمله مردم خشمگین به سفارت سعودی در تهران ...

آذر 94 - عکس و فیلم

photonews.parsiblog.com/.../%C2%D0%D1+94/?P=59
جزئیات تعرض به دانش آموز 12 ساله پس از نشان دادن فیلم غیر اخلاقی ... با این همه، متهم در بازجویی‌ها اتهام تجاوز را انکار کرد اما مدارک پلیسی و تاییدیه پزشکی .... مردم شهرهای مختلف افغانستان لباس های سنتی مخصوص خودشان را دارند و پوشیدن لباس .... در جدیدترین پست اینستاگرامش به تبلیغ یک سری برج تازه ساخت در شهر دبی امارات ...

در فیلم هندی بازیگر ع سنیا ایرانی و همسرش

khabarduni.ir/search/?q=در+فیلم+هندی...ع...و...
در این فيلم مشاهده می کنید که چگونه یک فیل خشمگین یک جوان هندي را زیر پاهایش له می کند. ... بازيگر ايراني عکسی عاشقانه در بمبئی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. ... این فيلم را دیزنی ساخته و امیر خان که قرار بود در فيلم «کونگ فو یوگا» با جکی چان همبازی ... انصراف یک بازیگر از فیلم اتریشی/ علیه مردم کشورم حرف نمی‌‌زنم.

فیلم سینمایی شبکه اج - - بایگانی محتوا - حرف راست

www.harferast.ir/archive?...فیلم%20سینمایی%20ش...

سازمان سینمایی مالکیت فیلم سینمایی «گزارش یک جشن» را خریداری کرد. ... شبکه نیوز: فیلم سینمایی «اخراجی‌ها3» ساخته «مسعود ده‌نمکی» از 20 تیرماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. ... بازیگر سریال غیراخلاقی ترکی در فیلم ایرانی! ... جمعی از مردم و متدینین در خصوص نمایش چهار فیلم که موضوع اصلی آنها خیانت است از معاونت ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 396
  • بازدید ماه : 396
  • بازدید سال : 27,454
  • بازدید کلی : 353,076
  • کدهای اختصاصی