loading...
اخبار جدید ایران و سایر نقاط جهان
admin بازدید : 292 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)

تیراندازی به سمت پلیس در تهران!

حدود ساعت 9:30 شب گذشته خبر نزاع دسته جمعی در منطقه مسعودیه از سوی مرکز پیام فوریت های پلیسی 110 به مأموران کلانتری 157 مسعودیه اعلام شد.

با حضور مأموران در محل نزاع و با توجه به شدت درگیری، بلافاصله آنها وارد عمل شدند و یکی از مأموران انتظامی که برای دستگیری ضاربان وارد عمل شده بود از ناحیه پا مجروح شد که در ادامه با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، تیراندازی هوایی برای خاتمه دادن نزاع توسط پلیس انجام گرفت.

با دستگیری سه نفر از افراد حاضر در نزاع مشخص شد پسر 21 ساله ای در محل درگیری با اصابت چاقوی سلاخی به زیر گلویش، به قتل رسیده است.

یکی از ضاربان اصلی این نزاع که پس از دستگیری به خودروی پلیس منتقل شده بود، قصد فرار از محل درگیری را داشت که مجدداً توسط مردم دستگیر شد همچنین چهار نفر از شرکت کنندگان در این نزاع دسته جمعی متواری شدند.

با حضور قاضی ایلخانی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل نزاع، تحقیقات اولیه درباره علت درگیری آغاز شد و متهم اصلی این پرونده در اظهاراتش به بازپرس گفت: من در مغازه لبنیات فروشی مشغول به کار هستم، جلوی مغازه ایستاده بودم که پسر جوانی مشغول صحبت با تلفن همراهش بود که در حین صحبت فحاشی می کرد، من نیز به وی تذکر دادم و از او خواستم که فحاشی نکند، وی از این موضوع عصبانی شد که نتیجه این اتفاق آغاز درگیری بین من و پسر جوان شد.

وی در ادامه اظهاراتش بیان داشت: با گسترده شدن درگیری، دوستان این پسر جوان و چند تن از دوستان من با یکدیگر وارد نزاع شدند، من چاقو به همراه داشتم اما مقتول که یکی از دوستان همان پسر جوانی بود که حین صحبت با تلفن همراه فحاشی می کرد، را نکشتم و نمیدانم چه کسی ضارب وی بوده است.

پس از اظهارات پسر جوان، وی به همراه دو تن دیگر از متهمان این پرونده به دستور بازپرس جنایی تهران و به اتهام مباشرت و شرکت در نزاع منتهی به قتل دستگیر شدند و تحقیقات بیشتر برای شناسایی و دستگیر سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

 

تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران - نمناک

namnak.com/29205-تیراندازی-به-پلیس.html
۳ ساعت پیش - تیراندازی و تیراندازی به سمت مامور پلیس و جدیدترین اخبار حوادث را در نمناک ببینید.
۲ ساعت پیش - تیراندازی به سمت پلیس در تهران! حدود ساعت 9:30 شب گذشته خبر نزاع دسته جمعی در منطقه مسعودیه از سوی مرکز پیام فوریت های پلیسی 110 به ...

تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران | News File

newsfile.ir/news/تیراندازی+به+سمت+پلیس+در+مسعودیه+تهران
۳۴ دقیقه پیش - تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران. یکی از ماموران نیروی انتظامی که برای دستگیری ضاربان در نزاع دسته جمعی در منطقه مسعودیه وارد عمل شده ...

تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران - رز بلاگ - متفاوت ...

fall95.rozblog.com/.../تیراندازی-به-سمت-پلیس-در-مسعودیه-تهران.html
۲ ساعت پیش - 2 hours ago - تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران یکی از ماموران نیروی انتظامی که برای دستگیری ضاربان در نزاع دسته جمعی در منطقه مسعودیه ...


تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران | نوروز 95

www.promdress95.ir/2016/.../تیراندازی-به-سمت-پلیس-در-مسعودیه-تهر...
۳۷ دقیقه پیش - تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران - نمناک namnak.com/29205-تیراندازی-به-پلیس.html ۲ ساعت پیش - تیراندازی و تیراندازی به سم.

تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/.../تیراندازی-به-سمت-پلیس-در-مسعودیه-تهران
خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-users-mn-aup-9501-300.jpg- ...

ایسنا - شلیک اشتباهی پلیس به یک متهم در تهران؟

isna.ir/fa/news/.../شلیک-اشتباهی-پلیس-به-یک-متهم-در-تهران
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صبح دیروز ٦ مامور پلیس آگاهی سبزوار پیش روی بازپرس ویژه قتل ... وقتی گزارش این تیراندازی به کلانتری ١٥٧ مسعودیه مخابره شد تیمی از ماموران ... این تیراندازی بوده‌اند که با اسلحه کلاشینکف به سمت این خودرو شلیک کرده بودند.

ماجرای تیراندازی مرگبار کاراگاهان سبزواری در افسریه تهران ...

news99.blog.ir/.../ماجرای-تیراندازی-مرگبار-کاراگاهان-سبزواری-در-افسر...
۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بامداد روز دوشنبه چهارم آبان ماه ٦ مامور پلیس یک خودرو پراید را در منطقه ... وقتی گزارش این تیراندازی به کلانتری ١٥٧ مسعودیه مخابره شد تیمی از ... ... این تیراندازی بوده‌اند که با اسلحه کلاشینکف به سمت این خودرو شلیک کرده بودند.

روزنامه شهروند

shahrvand-newspaper.ir/Modules/News/PrintVer.aspx?News...
شهروند|ماموران پلیس سبزوار که برای دستگیری یک متهم به قتل، به تهران اعزام شده بودند پس از ... 157 مسعودیه به صحنه حادثه مشخص شد 6مامور اداره آگاهی سبزوار عاملان این تیراندازی بوده که با اسلحه کلاشینکف به سمت این خودرو شلیک کرده بودند.
۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۶ مأمور پلیس آگاهی سبــزوار که هنگـام دستگیری یک متهم به قتل در تهران، باعث مرگ ۳ ... سه‌راه افسريه تهران رخ داد، 6‌مأمور پليس براي دستگيري يك متهم به قتل راه خودروي پرايدي ... در چنين شرايطي مجبور شديم به سمت آنها شليك كنيم.
فوتبالیست جوان به اتهام قتل همسرش در محله نظام آباد تهران تحت تعقیب پلیس قرار ... پلیس از درگیری مرگبار در محله مسعودیه تهران خبر داد: با حضور گشت کلانتری در ... شرقی به سمت استان های مرکزی کشور مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور ...
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شش مامور پلیس که در جریان دستگیری متهم به قتلی، چهار نفر را در سه راه ... در نزدیکی مقصد دو خودرو سد راهمان شدند و به سمت خودرو تیراندازی کردند ...

تیراندازی اشتباهی پلیس در تهران دو کشته و دو زخمی برجا ...

ir.voanews.com/content/tehran-police-shooting-killed.../3024494.html
۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماموران نیروی انتظامی سبزوار که در تعقیب قاتلان فراری به تهران آمده بودند ... تیراندازی اشتباهی پلیس در تهران دو کشته و دو زخمی برجا گذاشت ... راه سمت سه‌راه افسریه ناگهان یک خودرو جلوی خودرویمان پیچید و شروع به تیراندازی کرد.

نمناک - همه - خبر ایرونی

iruni.ir/source/74/نمناک-همه
رایگان شدن عوارضی تهران قم در ایام نمایشگاه کتاب ... پیرمردی که بیشتر عمر خود را به حل جدول و آرشیو کردن... اولین لپ ... تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران.

دستگیری سارقان خودروهای شرق پایتخت به دنبال شلیک ۳ ...

www.asrekhodro.com/.../دستگیری-سارقان-خودروهای-شرق-پایتخت-به-د...
رئیس کلانتری 157 مسعودیه گفت: پس از اصابت گلوله پلیس به ران یکی از ... نیز پس از انتقال به کلانتری و در بازجویی‌های مقدماتی به سرقت خودرو در شرق تهران با ... داد: ماموران پس از این موضوع، یک گلوله به سمت متهمان شلیک می‌کنند که گلوله به ...

بازداشت دو شرور مست

mardomsalari.com/template1/News.aspx?NID=158346
۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سرهنگ عباس دانشجو سرکلانتر ششم فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، ظهر ديروز ... خبري پليس از دستگيري دو تن از اراذل و اوباش به نام منطقه مسعوديه تهران ... و تيراندازي‌هاي پليس به ناچار اقدام به تيراندازي مستقيم به سمت متهمان کردند.
۲ ساعت پیش - وزیر نفت هند هفته آینده به تهران سفر می کند و مشارکت هند در توسعه میدان گازی فرزاد ب و خرید ... تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران.
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... 4 آبان ماه، مأموران كلانتري مسعوديه از درگيري مرگبار بين چند مأمور پليس با ... مأموران پليس در نخستين گام با جسد دو مرد جوان كه با شليك گلوله به كام مرگ ... به همراه سه نفر ديگر با خودروي پرايدي از پاكدشت به سمت تهران در حركت بودند. ... و بعد هم با قمه به طرف ما حمله كردند و ما مجبور شديم به طرف آنها تيراندازي كنيم.

تصاویر در گیری در مسعودیه تهران - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=تصاویر+در+گیری+در+مسعودیه+تهران
پسر جوانی در نزاع دسته جمعی در مسعوديه تهران با یک چاقوی سلاخی به قتل رسید و در زمان دستگيري متهمان این ..... تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران خودروهای .

صدور قرار مجرمیت برای ٦ مامور پلیس - صدرا نیوز

sadranews.ir/index.../45681-صدور-قرار-مجرمیت-برای-٦-مامور-پلیس.ht...
۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ٦ پلیس سبزواری ازسوی بازپرس دادسرای جنایی تهران مجرم شناخته شدند. ... وقتی گزارش این تیراندازی به کلانتری ١٥٧ مسعودیه مخابره شد، تیمی از ... این تیراندازی بوده‌اند که با اسلحه کلاشینکف به سمت این خودرو شلیک کرده بودند.

مراکز پلیس + 10 تهران بزرگ

www.amlakiran.org/police.php
نام دفتر: تهران ويلا-211124 به مدیریت: حسين افشار تلفن: 66551295 ... نام دفتر: چهار راه تيرانداز-211235 به مدیریت: حسن مسعود سينكي تلفن: 77295051 .... نشانی: خيابان مطهري - بعد از تقاطع سهروردي - قبل از باشگاه بانك سپه - سمت چپ - پلاك ...

اشرار دست به سلاح بردند شلیک کردیم - جوان

javanonline.ir/fa/news/749857/اشرار-دست-به-سلاح-بردند-شلیک-کردیم
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مأموران پليس در نخستين گام با جسد دو مرد جوان كه با شليك گلوله به كام مرگ ... كه به همراه سه نفر ديگر با خودروي پرايدي از پاكدشت به سمت تهران در ...

سایت خبری تحلیلی داریا نیوز | سه کشته در ماموریت سری ۶ ...

www.darianews.ir/سه-کشته-در-ماموریت-سری-۶-کارآگاه-سبزوار/
وقتی گزارش این تیراندازی به کلانتری ١۵٧ مسعودیه مخابره شد تیمی از ماموران وارد ... این تیراندازی بوده‌اند که با اسلحه کلاشینکف به سمت این خودرو شلیک کرده بودند. ... به همین خاطر ۶ مامور پلیس با نیابت قضائی برای دستگیری متهم راهی تهران شدند.

مسعودیه مأموران - ایران 2016

i2016.ir/مسعودیه-مأموران/
۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماجرای تیراندازی مرگبار کاراگاهان سبزواری در افسریه تهران ... رئیس کلانتری 157 مسعودیه گفت: پس از اصابت گلوله پلیس به ران یکی از ... نیز پس از انتقال به کلانتری و در بازجویی‌های مقدماتی به سرقت خودرو در شرق تهران با ... مشاهده می‌کنند که هر دو سرنشین، پس از توقف موتورسیکلت به سمت یک دستگاه پراید ...

اگر به دنبال پولدار شدن هستید به این کارها عادت کنید - یاس کمپ

yascamp.ir/اگر-به-دنبال-پولدار-شدن-هستید-به-این-کار.html
۳ ساعت پیش - پولدار شدن اتفاقی نیست که به سرعت ایجاد شود و افرادی که به دنبال ثروت های ... تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران · فیلم/ادامه درگیریها در ...
سایت جماران شلیک اشتباهی پلیس به یک متهم در تهران؟28 ا کتبر 2015 صبح دیروز ... وقتی گزارش این تیراندازی به کلانتری ١٥٧ مسعودیه مخابره شد تیمی از عملیات ... داد که اعضاي کارتل تازه رشد یافته اي در مکزیک به سمت در ای ن تیراندازي مرگبار ...

تیراندازی پلیس تهران برای دستگیری دزدان اتوبوس سوار

www.shafaf.ir/.../تیراندازی-پلیس-تهران-برای-دستگیری-دزدان-اتوبوس...
۱۳ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - تیراندازی پلیس تهران برای دستگیری دزدان اتوبوس سوار ... های «مسعودیه» با اتوبوسی زرد رو به رو شد که با سرعت سرسام آور به سمت بزرگراه امام ... راننده اتوبوس به تیراندازی هم توجهی نکرد و حتی تلاش کرد «سمند» پلیس را به سمت ...

عشهدای کلانتری کازرون - مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=عشهدای+کلانتری+کازرون
شهادت 3 مامور پلیس کازرون در تیراندازی قاچاقچی مواد مخدر. 4 روز پیش سرگرمی و متفرقه نمناک 45. قاچاقچی مواد مخدر که پس از دستگیری به کلانتري کازرون منتقل شده بود با تیراندازی ناگهانی به سمت ماموران پلیس، سه .... می‌دهد که در استان تهران محور تهران - قم (آزادراه) با ترافیک نیمه سنگین و در استان .... حوادث دیشب در مسعودیه تهران.

روزنامه ایران

iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/123675
۱۱ ساعت پیش - ... با مراجعه به دادسرای سراوان از ماجرای تیراندازی مرگبار به سمت برادرش خبر داد. ... بدین ترتیب تیمی از مأموران پلیس آگاهی سراوان برای ردیابی عامل این تیراندازی وارد عمل ... امور جنایی تهران دستور داد تا تحقیقات ابتدایی برای شناسایی متهمان، ... ساعت 22 هفدهم فروردین ماه سال جاری مأموران کلانتری 157 مسعودیه در ...

دفاتر اسناد رسمی | تهران کانال

tehrankanal.com/content/دفاتر-اسناد-رسمی
دفتر اسناد رسمی 10 تهران مرتضی معمارزاده 66936556 تهران - تهران - خیابان آزادی -بعد .... تهران-دهکده المپیک-میدان المپیک - -جنب مسجد جامع المهدی عج-بالای پلیس+10 ..... تهران میثم افخمی 77376637 تهران - تهران - تهرانپارس- چهارراه تیرانداز- روبروی پمپ ... 2122852983 تهران - تهران - خیابان شریعتی - شریعتی به سمت شمال بالاتراز ...
۲ ساعت پیش - تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران · بازار دغدغه اصلی تولید کنندگان بخش ... دشمنان به بهانه توسعه دفاعی وعده‌های نسیه‌ در برجام می‌دهند.
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاراگاهان پلیس آگاهی سبزوار در تهران دنبال چه چیزی بودند؟ ... وقتی گزارش این تیراندازی به کلانتری ١٥٧ مسعودیه مخابره شد تیمی از ماموران ... عاملان این تیراندازی بوده‌اند که با اسلحه کلاشینکف به سمت این خودرو شلیک کرده بودند.

[PDF]Page - خراسان

khorasannews.com/Newspaper/PagePDF/67262
به گزارش ایرنا، رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان. اظهار داشت: پس از اعالم ..... تیراندازی هوایی و شلیک به سمت خودروی فراری کردند. .... پسر جوانی در نزاع دسته جمعی در مسعودیه تهران با یک چاقوی. سالخی به ... مسعودیه به مأموران اعالم شد.مأموران پس ...
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار گردشگری - شهرداری تهران هر ساله سعی می‌کند تورهای گردشگری را به مناسبت ایام نوروز به صورت .... تیراندازی به سمت پلیس در مسعودیه تهران.
مادر اين جوان به پليس گفت؛ پسرم با خانواده يي رفت و آمد نزديک دارد و هر چند آنها مدعي هستند ..... با اسلحه به سمت مرد طلافروش شليک کرد و پس از قتل اموال وي را به سرقت برديم. ... چند ماه قبل نيز به دليل هيجان و بي دقتي در تيراندازي طي يک مراسم عروسي ... است 29 بهمن 84 به دنبال دستبرد به يک زرگري در شهرک مسعوديه تهران«رحمت ا.

ماجرای حمله 50 نفر به کلانتری دزفول! - فیلم

www.2dl2.com/ماجرای-حمله-50-نفر-به-کلانتری-دزفول/
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متهم جوان حین فرار از دست پلیس اقدام به تیراندازی به سمت نیروی ‌های انتظامی می‌کند که ماموران ... شبنم قلی‌خانی و مادرش در کنار عمارت مسعودیه تهران.
۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۵۷, افسون, زیر پل میرداماد – بعداز تقاطع آفریقا – به سمت ولیعصر ... ۹۴, امینی, شهرک مسعودیه-خیابان ابومسلم خراسانی-روبروی میدان تره و بار- .... ۱۷۷, آرش فیلم, تهرانپارس بالاترازچهارراه تیرانداز, عکاسی و فیلمبرداری معمولی و دیجیتالی .... ۲۷۱, بانی فیلم, خیابان شریعتی- خیابان دانشکده پلیس- نبش خیابان ...
۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با انتقال متهم ٢٨ساله این پرونده به دادسرای امور جنایی تهران، وی در مقابل سجاد ... که در یک لحظه تیری به سمت خواهرم شلیک شد، پس از آن نیز چون به اعصابم مسلط ... با دختر خاله‌اش با 4 گلوله کشت/ مادر، پسرش را به پلیس معرفی کرد . ... کارکنان ،کوچه 10 جوانی 28 ساله با اسلحه ساچمه زنی اقدام به تیراندازی نموده است که .
۱۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۵, آریانا, مجموعه فرهنگی، ورزشی (تیراندازی), ۱, باهنر (نیاوران) – پایین تر ...... باشگاه ورزشی, ۵, شهرک اکباتان – فاز ۲ – بلوک ۱۴ – به سمت ورودی ۳ ...

خبر فارسی - حوادثآرشیو وبلاگهای ایران

khabarfarsi-havades.wikifeed.ir/
زنی با مراجعه به پلیس فتای استان کرمانشاه در شکایتی گفت: شخصی ناشناس ..... وی با اشاره به اینکه این اتوبوس از ایذه به سمت تهران در حال حرکت بود خاطرنشان .... دسته جمعی در منطقه مسعودیه از سوی مرکز پیام فوریت های پلیسی 110 به مأموران ... قانون به کارگیری سلاح، تیراندازی هوایی برای خاتمه دادن نزاع توسط پلیس انجام گرفت.

magiran.com: روزنامه اعتماد، شماره 3478

www.magiran.com/nptoc.asp?mgid=3291&number=3478
گزارش: ١٥ كرسي خبرگان تهران به فهرست خبرگان مردم رسيد / با شمارش آراي استان تهران .... بازيگرم اما كارگرداني را خيلي دوست دارم / «خداي كشتار» در تماشاخانه مسعوديه ... و سرقت در تاريكي شب / يكي از متهمان هنگام فرار به سمت پليس تيراندازي كرد
۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روز گذشته ۹ صبح خبر تیراندازی در فاز یک اندیشه به پلیس گزارش شد. ... خیلی شبیه همین قارچ‌های خوراکی بود اما کوچیکتر و دستهایی که لرزان سمت قارچ‌ها می‌رفت. ..... زیربار نرفتم خط تلفنم را عوض کردم و برای مدتی از تهران رفتم تا مرا .... بيست و پنجم آبان ماه مأموران واحد کلانتري 157 مسعوديه هنگام گشت زني در ...
۲۷ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - دروازه‌های تهران، به بناهای مستحکم و رفیع و فضاهای شهری اطراف آنان اطلاق می‌شد ... دروازه شمیران (در شرق سه راه شمیران، محل معروف به پیچ شمرون، ابتدای جاده قدیم ..... بنای شمس‌العماره توسط دوستعلی‌خان نظام‌الدوله معیرالممالک در سمت شرقی ارگ ..... اعتراضات به نتیجه انتخابات و در حوالی میدان آزادی ظاهرا بر اثر تیراندازی ...
مشاهده روی نقشه. مکان ها > گردشگری > اماکن دیدنیکشور : ایران استان : تهران شهر : تهران ... عمارت مسعودیه مربوط به دوره قاجاره که در تهران، میدان بهارستان واقع شده. این اثر در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۷۷ با ..... "بوستان پلیس" بزرگترین پارک خاورمیانه ست که در شرق تهران قرار داره. این پارک زیبا ... باشگاه تیر اندازی بستک · کلینیک زیبایی ...

کانال تلگرام پليس و تعقيب - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=کانال+تلگرام+پليس+و+تعقيب
شش مأمور پليس سبزوار كه در جريان تعقيب و گريز قاتل فراري در تهران سه نفر را ... مسعوديه، قاضي منافي آذر، بازپرس ويژه قتل به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي. .... استان گفت: سرنشينان خودرو به محض مشاهده ماموران به سمت آنها تيراندازي كردند و ...
پسر جوانی در نزاع دسته جمعی در مسعودیه تهران با یک چاقوی سلاخی به قتل ... جاده چالوس از کرج به سمت مازندران مسدود شد · بعیدی‌نژاد: رییس‌جمهور آینده آمریکا ناچار ... قانون به کارگیری سلاح، تیراندازی هوایی برای خاتمه دادن نزاع توسط پلیس انجام گرفت.

لیست پزشکان متخصص تهران (م)

dr-ir.ir/list-of-hospitals/600-list-of-hospitals.html
افسریه-مسعودیه-خ ابومسلم – خ طاهرپناه-پ۱۲ جدید. محمد اهرچیفرشی ... تهرانپارس بین فلکه اول و چهارراه تیرانداز روبروی بانک سپه ساختمان پزشکان ۱۱۱. محمد تقی ... نازی آباد-فلکه بازار دوم-اول خ نیکنام-نرسیده به قنادی عسل-پلاک۱۱-طبقه دوم. محمد رضا ... ۶۶۲۳۸۰۳۳. خ شریعتی – خ پلیس – خ شهید اجاره دار – نبش کوچه ۴۸ جنب داروخانه سینا.

نابودی باند موتور سواران زورگیر پایتخت - تک موج

www.takmoj.com/6009/نابودی-باند-موتور-سواران-زورگیر-پایتخ.html
زورگیران موتورسوار پایتخت با شلیک 10 تیر به آخر خط رسیدند , زورگیران ... در این تعقیب و گریز متهمان به طرف پمپ گاز مسعودیه متواری شده و از آن جا به ... سپس به جهت مخالف به سمت شرق حرکت کرده و در این حین با یک نفر عابر پیاده برخورد کردند. ... بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

لیست پزشکان متخصص تهران ( م) tehran specialists. ... محبوبه راسخی كمله, متخصص زنان وزایمان, 66696335, 16متری امیری-نرسیده به سی متری جی-داخل ... محمد امینیان, عفونی و گرمسیری, 33868015, افسریه-مسعودیه-خ ابومسلم - خ طاهرپناه-پ12 جدید ... تهرانپارس بین فلكه اول و چهارراه تیرانداز روبروی بانك سپه ساختمان پزشكان 111.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 391
  • بازدید ماه : 391
  • بازدید سال : 27,449
  • بازدید کلی : 353,071
  • کدهای اختصاصی