loading...
اخبار جدید ایران و سایر نقاط جهان
admin بازدید : 292 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)

شایعه بازداشت محمدرضا حسینیان!

بازداشت محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون و مدیر سایت تی وی پلاس شایعه ای که به سرعت در حال انتشار است.

برخی سایت های خبری و کانال های تلگرامی عصر امروز خبری مبنی بر دستگیری محمدرضا حسینیان، مجری مشهور تلویزیون منتشر کردند و مدعی شدند این مجری خوش نام تلویزیون ، عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره ای "GEM" بوده و بازداشت شده است.
 
پیگیری ها حاکی است این خبر از اساس شایعه و نادرست است و با هدف تخریب این مجری قدیمی منتشر شده و با توجه به شهرت حسینیان به سرعت در سایتها و فضای مجازی بازانتشار شده است.
 
محمدرضا حسینیان ، مجری ، تی وی پلاس

تکذیب بازداشت محمدرضا حسینیان


پاسخ محمدرضا حسینیان درباره شایعه بازداشتش

محمدرضا حسینیان، مجری پرسابقه تلویزیون ضمن رد اخبار منتشره درباره بازداشتش به اتهام عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره ای GEM، از نحوه ممنوع التصویری اش که به واسطه مدیریت یک وب سایت ویدیویی داخلی است، ابراز گلایه کرد.

محمدرضا حسینیان در پاسخ به اینکه چرا چنین خبری منتشر می شود و چرا او هدف انتساب این اتهامات انتخاب شده، گفت: ابتدا اجازه بدهید با توجه به آنکه من در زمان تحویل سال امکان گفت و گو با مردم و تبریک نوروز را نداشتم، سال نو را به هموطنانم تبریک بگویم. سؤال تان دو بخش متفاوت دارد. اینکه چرا این اتفاق می افتد، یک بخش آن طبیعی است؛ بخش طبیعی اش هم این است که مطابق با یک ضرب المثل قدیمی، پدر و مادر باید حواسشان باشد بچه شان یک شب بیرون نخوابد اما اگر خوابید، دیگر فرق نمی کند بعد از آن چه اتفاقی می افتد.

این مجری تلویزیون ادامه داد: صداوسیما محمدرضا حسینیان، فرزندی که بیست سال در این رسانه تلاش کرده، کارمند رسمی رسانه ملی است و سابقه اش برای اهل رسانه مشخص است، به راحتی یک شبه ممنوع التصویر می کند و در کوچه می گذارد. حکایت همین ضرب المثلی است که عرض کردم. اگر رسانه ملی از سرمایه و فرزند خودش دفاع نکند، ما چه توقعی از سایر رسانه ها می توانیم داشته باشیم. من هیچ گلایه ای نسبت به کاری که دوستانمون در یکی از رسانه ها کردند، ندارم.

مدیر سایت تی وی پلاس با اشاره به ممنوع التصویری اش اینچنین ادامه داد: گلایه اولم این است که چرا درباره عملیات ممنوع التصویری شخصی مثل محمدرضا حسینیان در عرض سه دقیقه تصمیم گیری می شود و می گویند «یا سایت تی وی پلاس را ببند یا ممنوع التصویری». طبیعی است اگر رسانه ملی، ما را به این سادگی خارج از فضای خودش گذاشت، دیگران هم به خودشان این اجازه را می دهند لینک شان همه جا دیده شود، حتی اگر محتوای این لینک درست نباشد.

حسینیان تأکید کرد: در واقع اصل ماجرا به نوع حفاظت و حراست از کسانی مرتبط می شود که سال های سال صاد قانه برای این مملکت زحمت کشیدند. من هنوز ساک سفرم برای ده ها برنامه ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی بسته است؛ یعنی برای انتخابات ده سفر رفتم و هنوز گرد و غبار آن سفرها بر تنم نشسته است.

این مجری تلویزیون گفت: هرچه فکر می کنم نمی فهمم چطور آن آدم که تا دیروز ابزار سازمان برای کار مهمی مثل انتخابات بوده و روز انتخابات از شش صبح تا بعدازظهر آنتن زنده تلویزیون در اختیارش است، به فاصله چند روز ناگهان به مهره ای تبدیل می شود که به راحتی می توان ممنوع التصویرش و خبرش را منتشر کرد؛ هیچ کس هم وضعیتش را پیگیری نکند و نگوید ساکت باشید این سرمایه ما و فرزند ماست؟ طبیعی است وقتی چنین اتفاقی رخ می دهد، هر که از راه برسد نیز یک چیزی می چسباند و مخاطب خودش را اضافه می کند.

مدیر سایت تی وی پلاس در پاسخ به این پرسش که درخواست صداوسیما برای تعطیلی وب سایتش تا چه میزان متکی بر مبانی حقوقی و تا چه حد بر اساس زور بوده، گفت: من یک جاهایی حق را با صداوسیما می دانم. حق با سازمان صداوسیماست که پیرو فرمایش رهبر انقلاب که متولی صدا و تصویر فراگیر در فضای مجازی، سازمان صداوسیماست. خب، این حق برای صداوسیما وجود دارد که بیاید و رگولاتوری یا قانون مندی را در دست بگیرد و تا اینجا حق است اما این اتفاق، خیلی بدیع و نو است و به نظر می آید ما به عنوان پیشگام این فضا، حداقل توقعی که داریم، تعامل است.

 

محمدرضا حسینیان ، تی وی پلاس ، GEM

حسینیان ادامه داد: چرا باید نشستی که میان صداوسیما و محمدرضا حسینیان و تی وی پلاس برگزار می شود، در ساختمان حراست انجام شود؟ آخر مگر من نیروی غریبه این سازمان هستم؟ تمام دوستان حراستی که با هم نشستیم و گپ و گفت کردیم، رفقای من هستند. آیا نمی شد در ساختمانی غیر از حراست، درباره تعامل با رسانه ای مثل تی وی پلاس با هم حرف بزنیم؟ آیا ما دشمن تلویزیون هستیم یا قصدمان عدم تمکین است؟ آیا ما می خواستیم کار عجیب و غریبی بکنیم؟ اگر می خواستیم چنین کنیم که از روز اول برای سایتمان مجوز نمی گرفتیم و ابتدای سایتمان شماره مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را درج نمی کردیم.

این مجری پرسابقه یادآور شد: به نظر می آید نمی خواهیم باور کنیم، فضای مجازی متولد شده است. چرا داخل پرانتز جمله رهبری را به گوشه ای از دیوار نزنیم که ایشان فرمودند: «مسأله فضای مجازی از انقلاب اسلامی مهم تر است». رسانه تی وی پلاس چه کار می کند؟ کجاست؟ آیا خارج از این مرز و نظام است؟ ما مشق فضای مجازی و محتوای بومی را کردیم. آیا گناه کردیم؟

حسینیان خاطرنشان کرد: من جا دارد از همه نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و قوه محترم قضاییه و شورای عالی فضای مجازی تشکر کنم که در این دو سال حتی یک بار، تاکید می کنم حتی یک بار منِ متولی را نخواستند. حتماً از دور مراقب ما بودند ولی وقتی دیدند ما در فضای تی وی پلاس فعالیت های مختلف و متنوع داریم، به این نتیجه رسیدند که دفع حداقلی و جذب حداکثری داشته باشند. به خدا ما و رسانه مان جزو حداکثری ها هستیم و پرونده مان در 20 سال گذشته جایی برای حداقلی که نیاز به دفع داشته باشد، نشان نمی دهد.

وی یادآور شد: ای کاش حالا که صداوسیما متولی صوت و تصویر است، با تعامل، همفکری، ملایمت و هم اندیشی با تی وی پلاس و امثال تی وی پلاس مذاکره می کرد. من از اینکه این اتفاق در ساختمان حراست می افتد و عین این جمله بیان می شود که «آقای محمدرضا حسینیان، یا این سایت را می بندی یا از امروز ممنوع التصویری»، متوجه نمی شوم خطا و گناه ما کجا بوده است. من متولی بودن صداوسیما را حق می دهم اما من نیروی غریبه نبودم و حتی اگر غریبه هم بودم، جلسه ای که در ساختمان حراست برگزار شود، یعنی جلسه قدرت نمایی و زور، نه تعامل و همفکری.

وی با اشاره به اینکه وب سایت تحت مدیریتش بیش از 300 هزار دقیقه در قالب هشت هزار ویدیوی تولیدی دارد، از تلاشش برای تعامل از ابتدای فعالیت وب سایت تحت مدیریتش خبر داد و گفت: همان دوستان رسانه ملی می توانند شهادت دهند از دوره آقای ضرغامی تاکنون من بیش از 12 بار به معاونت فضای مجازی صداوسیما مراجعه و تقاضا کردم شرایطی را فراهم کنند که بتوانیم با مجوزهای سازمان این رسانه را بگردانیم و تحت نظارت سازمان فعالیت کنیم.

گفتگو با محمدرضا حسنیان ، GEM ، بازداشت

 حسینیان در پاسخ به اینکه آیا اساساً چنین فرمت مجوزی برای صدور وجود دارد و چنین تمهیدی اندیشیده شده، گفت: چنین مجوزی هرگز وجود نداشته و حداقل تا همین الان که با شما صحبت می کنیم به هیچ عنوان چنین فرمت مجوزی (فعالیت ویدیویی در فضای مجازی) وجود ندارد. ما اهل تعامل بودیم و هر جا نشستیم، گفتیم که ما سرباز و رنگی از رنگین کمان رسانه ملی هستیم اما عاقبت مان این شد که در ساختمان حراست به ما بگویند ممنوع التصویری و برو.

این مجری در پاسخ به این پرسش که با چه انگیزه ای سناریوی جدیدی تحت عنوان همکاری اش با شبکه ماهواره ای "GEM" منتشر شده که ارتباطی با تی وی پلاس ندارد، گفت: من فکر می کنم که فضای مجازی روز به روز در حال رشد و توسعه است. شاید فضای مجازی نیاز به یکسری مجروح و کشته دارد و شاید من انتخاب شده ام تا پیشگام این اتفاق باشم. اتفاقاً داشتم فکر می کردم بعد از انتشار گسترده خبر ممنوع التصویری، انتشار گسترده خبر غیرواقع دستگیری، سناریوهای بعدی را این بار من پیشنهاد کنم که زحمت نکشند و برای تولید دروغ، این میزبان به ذهنشان فشار نیاورند.

وی به کنایه گفت: پیشنهاد می کنم از فردا یکی دیگر از عزیزان فضای مجازی بگوید که ردپای تی وی پلاس و حسینیان در پرونده رضا ضراب و بابک زنجانی پیدا شد و چند روز دیگر لطف کنند و بگویند دو دانگ از لاس وگاس متعلق به محمدرضا حسینیان و تی وی پلاس است و در نهایت بگویند سرکرده حلقه نفوذ رسانه ای در ایران پیدا شد؛ تی وی پلاس و محمدرضا حسینیان. پیشنهاد می کنم اگر خواستند دروغ تازه درست کنند، از همین فرمولی که من می گویم، بروند.

حسینیان در پایان گفت: فضای مجازی فضای نو و جدیدی است و باید بپذیریم که چنین اتفاقاتی هم ممکن است، بیفتد. در برنامه یک تلویزیونی سر یک نفر را می تراشد و تمام می شود. فردا در فضای مجازی غوغا می شود. پس می توان نتیجه گرفت که فضای مجازی تأثیرگذاری اش از رسانه بیشتر است. اینکه من یا رسانه ام باشیم یا نباشم، مهم نیست. نکته مهم این است که اگر ما نتوانیم در فضای مجازی با تولید محتوای بومی و با ایجاد جذابیت های داخلی این فضا را پر کنیم، بزرگ ترین تهدید همین فضای مجازی می شود.

 

محمدرضا حسینیان | شایعه دستگیری “محمدرضا حسینیان” مجری ...

namnak.com/29062-بازداشت-محمدرضا-حسینیان.html
۲ ساعت پیش - بازداشتمحمدرضا حسینیانبه اتهام ارتباط با GEM تکذیب شد ... بازداشت محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون و مدیر سایت تی وی پلاس شایعه ای که ...

بازداشت “محمدرضا حسینیان” به اتهام ارتباط با GEM تکذیب شد

www.promdress95.ir/2016/04/04/بازداشت-محمدرضا-حسینیان-به-اتهام-ا/
۱ ساعت پیش - اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM.

بازداشت “محمدرضا حسینیان” به اتهام ارتباط با GEM تکذیب شد

yascamp.ir/بازداشت-محمدرضا-حسینیان-به-اتهام-ا.html
۲ ساعت پیش - شایعات ارتباط محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون با شبکه GEM و بازداشت این مجری تلویزیون تکذیب شد. “محمدرضا حسینیان” از مجریان با سابقه ...


تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM

www.parsine.com/fa/news/279811
تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM ... تلگرامی عصر امروز خبری مبنی بر دستگیری محمدرضا حسینیان، مجری مشهور تلویزیون منتشر ... شده و با توجه به شهرت حسینیان به سرعت در سایتها و فضای مجازی بازانتشار شده است.

تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM

khabarone.ir/news/1085955
۷ ساعت پیش - تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM ... خبری مبنی بر دستگیری محمدرضا حسینیان، مجری مشهور تلویزیون منتشر کردند و ... با توجه به شهرت حسینیان به سرعت در سایتها و فضای مجازی بازانتشار شده است.

تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM

www.ghatreh.com/.../تکذیب-بازداشت-مجری-معروف-تلویزیون-اتهام-ارت...
۷ ساعت پیش - تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM ... مبنی بر دستگیری محمدرضا حسینیان، مجری مشهور تلویزیون منتشر کردند و مدعی شدند ... عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره ای "GEM" بوده و بازداشت شده است.

ایران خبر - خبر بازداشت محمدرضا حسینیان به اتهام عامل جذب ...

www.irankhabar.ir/.../خبر-بازداشت-محمدرضا-حسینیان-اتهام-عامل-جذب-با...
۲ ساعت پیش - خبر بازداشت محمدرضا حسینیان به اتهام عامل جذب بازیگران به شبکه ماهواره‌ای GEM تکذیب شدGEM ... به گزارش ایران خبر به نقل از تابناک «شنیده شده عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره‌ای "GEM" اخیرا بازداشت شده است. ... با توجه به آنکه تنها مجری دارای وب‌سایت ویدیویی، محمدرضا حسینیان مدیر تی وی پلاس ...

تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM

news.avalinha.com/post/502225.html
تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM ... های خبری و کانال های تلگرامی عصر امروز خبری مبنی بر دستگیری محمدرضا حسینیان، مجری مشهور تلویزیون منتشر ... یکی از مدیران شرکت پتروپارس به اتهام گرفتن رشوه بازداشت شد.

تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM

news.shomalgardi.com/.../تکذیب-بازداشت-مجری-معروف-تلویزیون-به-ا...
۲ ساعت پیش - تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM ... بر دستگیری محمدرضا حسینیان، مجری مشهور تلویزیون منتشر کردند و مدعی شدند این ... مجری قدیمی منتشر شده و با توجه به شهرت حسینیان به سرعت در سایتها و فضای ...

تکذیب بازداشت مجری معروف به اتهام ارتباط با GEM - پایگاه ...

www.etelaterooz.ir/news/.../تکذیب-بازداشت-مجری-معروف-اتهام-ارتباط-g...
۳ ساعت پیش - تکذیب بازداشت مجری معروف به اتهام ارتباط با GEM ... کانال های تلگرامی عصر امروز خبری مبنی بر دستگیری محمدرضا حسینیان، مجری مشهور تلویزیون ... عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره‌ای "GEM" بوده و بازداشت شده است.

تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM

khabarfarsi.com/n/16175996
۷ ساعت پیش - تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM ... بر دستگیری محمدرضا حسینیان، مجری مشهور تلویزیون منتشر کردند و مدعی شدند این ... عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره ای " GEM " بوده و بازداشت شده است .

شایعه بازداشت محمدرضا حسینیان! | دانلود سریال 94

download2016photo.ir/2016/04/04/شایعه-بازداشت-محمدرضا-حسینیان/
۶ دقیقه پیش - بازداشت محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون و مدیر سایت تی وی پلاس شایعه ای که به .... وی یادآور شد: ای کاش حالا که صداوسیما متولی صوت و تصویر است، با تعامل، ... جم GEM تکذیب شایعه بازداشت محمدرضا حسینیان به جرم همکاری با شبکه جم تی وی GEM … ... بازداشتمحمدرضا حسینیانبه اتهام ارتباط با GEM

شایعه‌سازی درباره بازداشت مجری مشهور - اخبار سینمای ایران و ...

cinemapress.ir/news/73129/شایعه-سازی-درباره-بازداشت-مجری-مشهور
۱ ساعت پیش - ... صداوسیما به دلیل همکاری با شبکه ماهواره‌ای «جم» (GEM) بازداشت شده است، برخی دیگر از رسانه‌ها این خبر را تکذیب کردند. ... دربارهٔ ما · ارتباط با ما · آرشیو ... مبنی بر دستگیری محمدرضا حسینیان، مجری مشهور تلویزیون منتشر کردند و مدعی ... به اتهام عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره‌ای GEM را تکذیب کرد.

بازداشت مجری شبکه سه - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=بازداشت+مجری+شبکه+سه
بازداشت یک مجری به دلیل ارتباط با GEM ... فرد بازداشت شده پیش از این به اتهام عضویت در یک شبکه تروریستی در بلژیک در بازداشت بوده است. ... با این حال روزنامه “سینما” به سردبیری فریدون جیرانی بازداشت محمدرضا حسینیان را تکذیب کرد اما از ...

بازداشت مجری جم تی وی - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=بازداشت+مجری+جم+تی+وی
۳ ساعت پیش - بازداشت یک مجری به دلیل ارتباط با GEM .... با این حال روزنامه “سینما” به سردبیری فریدون جیرانی بازداشت محمدرضا حسینیان را تکذیب کرد اما از ... رادیو فرانسه نیز اعلام کرد که این فرد بازداشت شده پیش از این به اتهام عضويت در ...

مجری مشهور تلویزیون بازداشت شد؟ - اخبار فارسی

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3997179
محمدرضا حسینیان مجری پرسابقه تلویزیون ضمن رد اخبار منتشر شده درباره بازداشتش به اتهام عامل ..... تکذیب بازداشت مجری معروف تلویزیون به اتهام ارتباط با GEM.

شایعه‌سازی درباره بازداشت مجری مشهور - پایگاه خبری ...

news.sahamyab.com/news/read/1226702
۱ ساعت پیش - به گزارش ایسنا، روز گذشته سایت «رجانیوز» نوشت: «شنیده شده عامل جذب ... در ادامه، با توجه به آنکه تنها مجری دارای وب‌سایت ویدیویی، محمدرضا حسینیان ... به اتهام عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره‌ای GEM را تکذیب کرد.

اعتیاد چندش آور این خانم آرایشگر به نوشیدن خون! +تصاویر

khabarontime.ir/.../اعتیاد-چندش-آور-این-خانم-آرایشگر-به-نوشیدن-خون-ت...
اعتیاد-چندش-آور-این-خانم-آرایشگر-به-نوشیدن-خون-تصاویر. ... بازداشتمحمدرضا حسینیانبه اتهام ارتباط با GEM تکذیب شد ...

شایعه‌سازی درباره بازداشت مجری مشهور

irctr.ir/news/14597378153bb5r
۱۸ دقیقه پیش - بازداشت یک مجری به دلیل ارتباط با GEM پیوستن بازیگران و کارگردانان ... خوردن دیوار سد مهاباد مهاباد،سد،آبگرفتگی*** تکذیب شایعه ترک خوردن دیوار سد ... به دلیل همکاری با شبکه ماهواره‌ای «جم» (GEM) بازداشت شده است، برخی دیگر از ... مبنی بر دستگیری محمدرضا حسینیان، مجری مشهور تلویزیون منتشر کردند و ...

بازداشت محمدرضا حسینیان به اتهام بازاریاب شبکه ماهواره‌ای GEM

mojmalnews.ir/?pn=farhang&num=1206
۶ ساعت پیش - بازداشت محمدرضا حسینیان به اتهام بازاریاب شبکه ماهواره‌ای GEM ؟! ... بعد از خبر بازداشت محمدرضا حسینیان، کانال روزنامه سینما آن را تکذیب کرد. ... فیلم «رسوایی۲» متقاضی اکران دوم نوروز شد ... نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

فیلم نقطه کور - سلام سینما

www.salamcinama.ir/movie/408/نقطه-کور
معرفی فیلم نقطه کور به همراه نقد،‌تصاویر، آنونس و نظرات کاربران. ... او با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه اش در تهران می شود اما تمامی ... اين بحران و عدم طراحي يك مسير حساب شده براي نزديك كردن مخاطب به جهان ذهني خسرو است. .... از خبر بازداشت محمدرضا حسینیان به اتهام بازاریاب شبکه ماهواره‌ای GEM تا تکذیب آن.

کافه سینما - ستاره سینمای آمریکا و ابر قهرمان "آیرون من"، یک ...

www.caffecinema.com/.../4518-این-ستاره-ی-هالیوود-قبل-از-هر-چیز-یک...
۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش سرویس سینمای جهان کافه‌سینما، اعتیاد به مواد مخدر زمانی حتی حرفه ... ایندیو، پسر 20 ساله رابرت داونی جونیور، ژوئن گذشته به جرم حمل کوکایین بازداشت شد. .... واکنش رییس نظارت، به پخش آگهی مفصل این فیلم‌ها در شبکه GEM ... با نام بردن از محمدرضا حسینیان، انتشار این خبر درباره او را تکذیب کرده‌اند.

سیاسی: روایت عبدالله شهبازی اَز ماجرای رضا ضراب – parsilog

www.parsilog.com › اخبار › سیاسی
۵ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دو مورد اَز اتهامات وارده بة رضا ضراب همسر ابرو گوندش عبارتند اَز: قاچاق طلا بة ... همسر ایرانی ابرو گوندش بة اتهام پول‌شویی ۸۷ میلیارد یورویی بازداشت شد. ... الله گولن هرگونه دخالت و ارتباط موکلش با قضایای اخیر را تکذیب کرد. .... محمدرضا حسینیان نیز ممنوع التصویر شد! ... بازیگران معروف ایرانی در شبکه GEM TV ...

محمدباقر نمازی کیست؟ / شاه ماهی شبکه انگلیس چگونه به تور ...

patogh-90.ir/1394/12/محمدباقر-نمازی-کیست؟-شاه-ماهی-شبکه-انگ/
۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هرچند پسر بازداشت شده وی از سوی رسانه های آمریکایی و انگلیسی به ... مدیر موسسه، ارتباط با بنیاد فورد و موسسه نایاک (لابی ایرانیان مقیم ... می‌کرد، با تکذیب نقش خود در این بازی کثیف به خبرگزاری بلومبرگ .... محمدرضا حسینیان ، ممنوع التصویر شد؟ ... احمدرضا گرشاسبی ،کارگردان سینما به GEM TV پیوست؟

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سایت نیک صالحی | niksalehi.com

vista.ir/live/source/156/83/net/net/html/15.html
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جواد رضویان با بغض از تلویزیون خداحافظی کرد / دیرباز اول شد، تنابنده ... رای مخاطبان برنامه سه ستاره به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال انتخاب شد.

عکس قدیمی از مجری صدا و سیما

pechpech.net/news/17239/عکس-قدیمی-از-مجری-صدا-و-سیما
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این عکس مربوط به دانشجویان رشته هنر دانشگاه گیلان در سال 1371 است و نفر دوم از سمت چپ ... برچسبها : محمدرضا حسینیان دانشگاه گیلان ...

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/yad/index.php?page=8
... برادرش تولد وی را تبریک گفت! +عکس · بهاره افشاری با انتشار عکس برادرش تولد وی را تبریک گفت! ... آیا خبر ممنوع التصویر شدن محمدرضا حسینیان حقیقت دارد؟ آیا کارگردان متعهد سینما هم به GEM مهاجرت کرده است ؟ + عکس .... مهاجرت امیر تاجیک به آلمان تکذیب شد! + عکس ... بابک زنجانی به اعدام محکوم شد · بابک زنجانی به اعدام ...

گزارش تصویری - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی

s27-ba.atrimblog.ir/ogle/گزارش+تصویری/450
وی با اشاره به دوره‌ طولانی فعالیتش در بخش‌های مختلف آزمایشگاه پیش‌رانش جت ناسا، ... این بیماران در استدلال، یادگیری و ارتباط برقرار کردن با محیط و دیگران، دچار مشکل می باشد. ..... روی آورد و دارای تابعیت آمریکایی است، در تابستان 1391 بازداشت شد. اتهام عابدینی جاسوسی، ارتباط با دول متخاصم و تبلیغ علیه نظام و دین مبین ...

خبر فارسی - فرهنگی هنریآرشیو وبلاگهای ایران

khabarfarsi-farhang.wikifeed.ir/
شاعر همجنسگرای ایرانی خواستار پناهندگی در اسرائیل شد/ استقبال صهیونیستها ... اما در حال حاضر و با نزدیک شدن به انقضای روادید سه ماهه اش، وی خواستار پناهندگی در ...... و تصویرت به عنوان یک چهره هنری روی جلد یکی از مجله ها نرفته باشد ارتباط با ...... از او، تمامی کارگردان های معتبر سینمای ایران را بالقوه در مظان چنین اتهامی قرار نداد.

اخبـــار تــلــــویــزیــون [آرشيو] - Page 10 - P30World ...

forum.p30world.com › ... › هـــــنـر هـــفـتم › تلویزیون و رادیو
۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - در سريال آب پريا جلال معيريان به عنوان طراح چهره‌پردازي سعي كرده با طرح ..... خود را گم کرده ، گمان می کند که اسماعیل دزدیده است و به او اتهام دزدی می زند. ... او به همراه خانواده‌اش در خانه‌اي استيجاري زندگي مي‌كند و البته ارتباط ...... تبلیغ این شبکه تلویزیونی بار ها از شبکه های GEM پخش شد و حتی ...... بازداشت چند مسئول

معرفی عاملان سقوط هواپیمای آنتونوف 140 ایران

modnama.rozblog.com/post/645
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با انتشار گزارش نهایی سانحه سقوط هواپیمای ایران 140، سرپرست دادسرای ... باره انجام شد، خوشبختانه اتهامی که عده ای می خواستند متوجه خلبان فقید هواپیما ... حالا با دریافت گزارش نهایی سانحه، روند قضایی شروع شده و به عنوان ..... الشیخ» را مظنون به دست داشتن در بمب گذاری هواپيماي روسي معرفیو آنها را بازداشت کردند.

مارس | 2016 | سایت خبری و سرگرمی | برگه 23

pceg.ir/2016/03/page/23/
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفتنی است،او در دادگاه به اتهام تجاوز و ضرب وشتم محاکمه خواهد شد. .... مالنیا بعد از برقراری رابطه با آقای ترامپ مشهورتر از قبل هم می شود. ..... با این سلفیِ تلویزیونی از محمدرضا حسینیان در کنار برزو ارجمند و استاد جمشید ..... داغ مواد مخدر · بازداشت سوشا مکانی · بازگشت به تلویزیون · بازگشت شادمهر عقیلی به ایران ...

اخبار - iranbanou.com

www.iranbanou.com/tag/-اخبار
هدفون‌های NEC قادر به تشخیص هویت شما هستند! .... کشف قدیمی‌ترین فسیل پروانه جهان/پروانه‌ای که ۱۲۰ میلیون سال پیش منقرض شد ...... و بهرام توکلی برای عید نوروز · صدف طاهریان همکاری اش با GEM را تکذیب کرد .... تا اتهام تجزیه‌ ایران · فردی که به خاطر شباهتش به اکبر عبدی بازیگر شد (+عکس) · دابسمش رامبد جوان به جای خندوانه!

اخبار - iranbanou.com

www.iranbanou.com/tag/اخبار
هدفون‌های NEC قادر به تشخیص هویت شما هستند! .... کشف قدیمی‌ترین فسیل پروانه جهان/پروانه‌ای که ۱۲۰ میلیون سال پیش منقرض شد · دستگاه تولید همزمان برق ...... مشترک سعید آقاخانی و بهرام توکلی برای عید نوروز · صدف طاهریان همکاری اش با GEM را تکذیب کرد ...... ارتباط میثم بائوی فوتبالیست با بائوی سریال «پایتخت» چیست؟

آرازپرس- متفرقه - پایگاه خبرخوانی

www.arazpress.ir/News/متفرقه/13
واکنش یک مسئول به پخش تبلیغات فیلم های سینمای ایران از شبکه GEM .... جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ...... در واکنش به بازداشت رضا ضراب شریک موکلش به اتهام همکاری با ایران در دور زدن… ...... نظر می رسد محمدرضا حسینیان مجری با سابقه کشورمان, ممنوع التصویر شده باشد, ...

سایت خبری شهرک اکباتان - اخبار

4ekbatan.ir/pages-3.html
محمدرضا حسینیان مجری مشهور تلویزیون به یک باره از آنتن تلویزیون محروم شد؛ ... دو نفر از کسانی که در ارتباط با پرونده دارالقرآن شهرک اکباتان بوده اند برای حضور در دادگاه ..... رونمایی صورتجلسه تاریخی مگامال/ تأیید یا تکذیب؟ ...... عکس: اولین حضور رابعه اسکویی در GEM ... بازداشت 5 ایرانی به اتهام تعرض جنسی در شب ژانویه.

آخرین خبر از پسر مشهور تلگرام که با دختران عکس گرفته بود

facenama.com/linkbox/id:717662
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - »محمدرضا حسینیان ، ممنوع التصویر شد؟ ... مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام وی را در برابر اتهام سنگینی قرار ... به گزارش پاتوق-۹۰ سردار‌ هادیان‌فر فرمانده پلیس فتای ایران صبح روز شنبه در جمع خبرنگاران با تکذیب شایعه حکم اعدام ... و تشکیل پرونده قضایی و تحویل آن به دادگاه بود که انجام شد.

parsnaz | سایت خبری و سرگرمی | برگه 9

redarmy.ir/author/parsnaz/page/9/
البته با کلی کامنتِ جالب توجه و “دایورت محور” مواجه شد که ما به هر دو جناح، چه امیر دژاکام و چه .... با این سلفیِ تلویزیونی از محمدرضا حسینیان در کنار برزو ارجمند و استاد ..... که برخی از مردان هالیوودی هم تمایلی به برقراری ارتباط با جاستین بیبر ندارند. ..... عکس جدید از بازیگران زن · تکذیب صدف طاهریان · تکنیک عکاسی ماکروگرافی ...

مارس | 2016 | سایت خبری | برگه 26

qpadi.ir/2016/03/page/26/
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته با کلی کامنتِ جالب توجه و “دایورت محور” مواجه شد که ما به هر دو جناح، چه امیر .... با این سلفیِ تلویزیونی از محمدرضا حسینیان در کنار برزو ارجمند و استاد ..... که برخی از مردان هالیوودی هم تمایلی به برقراری ارتباط با جاستین بیبر ندارند. ..... بازداشت سوشا مکانی · بازگشت الناز شاکردوست به ایران · بازگشت به ...

اخبار جدید - دانلود رایگان نرم افزار وبازی

ss-download.ir/cat/16/اخبار-جدید/
به گفته دادخواه تهیه کننده فیلم بمبئی پس از ماه مبارک رمضان پیش تولید فیلم ... یک بار تأیید یا تکذیب آن را در رسانه ها شنیده بودیم که این بار دادخواه با قطعیت از .... نوترون‌های آزاد شده خود با اتم‌های دیگر U-۲۳۵ ترکیب می‌‌شوند و آنها را تقسیم کرده و ...... سه ستاره را برای شبکه سوم سیما با اجرای محمدرضا حسینیان روی آنتن سیما برد.

عکس بدحجاب بازیگران زن ایران - فان دونی

fundooni.ir/tag/عکس-بدحجاب-بازیگران-زن-ایران
محمدرضا حسینیان به اتهام بازاریابی شبکه جم GEM بازداشت شد · آرایش مناسب عید نوروز ... برچسب زده شده با :تصاویر بدحجاب بازیگران زن ایرانی تصاویر بدحجابی ...

عکس گل های زیبابای دو

aksgol-rzb.baido.ir/
راحتی جذاب برای دخترهای زیبا · تاریخ انتشار Hardware: Rivals مشخص شد .... باز در کنار شما هستیم با مدل لباس راحتی در طرح های جذاب ترک به همراه راهنمای کامل ...... محمدرضا حسینیان: رسانه باید لذیذ باشد. .... بازداشت يک چهره معروف جريان سلفي در آلمان | فیدگاه - آخرین . ..... اجتماعی خود به صراحت حضور در سریالهای جم را تکذیب کرده و .

عهای محمدرضا گلزار در کنسرت های ضد اخلاقی | داورنیوز

naziweb-93-sky.web.davernews.in/.../عهای+محمدرضا+گلزار+در+کنسرت+های...
در میان عکس هاي منتشر شده از گلزار در فضای مجازی، این فرد سه عکس با خواننده هاي لس .... پس از دیگری یا تکذیب می‌شد و یا تیم تولید با بازیگر مورد نظرشان به توافق .... محمد رضا گلزار و شادمهر , محمدرضا گلزار بازداشت شد , محمدرضا گلزار در کنسرت .... ممنوع التصویر , محمدرضا حسینیان ممنوع التصویر شد , محمدرضا حسینیان ویکی ...

بیوگرافی بازیگران و هنرپیشه ها - jaleb | دیاکو وب

jaleb.diacoweb.ir/.../aHR0cDovL3d3dy5ha2FpcmFuLmNvbS9iaW9ncm...
مروری به بیوگرافی لمان بازیگر فاطما گل ترفندی برای شارژ سریع گوشی همراه ... و تکذیب تعرض به یک دختر جوان اس ام اس های خنده دار ماه مهر مصاحبه جالب با بازیگری ... این بازیگر سرشناس قربانی عمل جراحی شد (عکس) این زنان سیاه پوست هالیوود را به .... چکامه چمن ماه در شبکه GEM +عکس عکس های سولماز در سریال گوزل + بیوگرافی ...

پرشین نیوز - آخرین اخبار مهم ایران و جهانسایت پرشین ...

www.goodlooking.ir/qtcjzstfjrnjdsdsncdydsdscjctdqnjrctdsqf.html
بخش خبری فوتو نیوز، مقامات با شما بی روتوش از همیشه و رو در رو سخن بگویند. ... وی | persianv.comآخرین اخبار پرشین پت نیوز - آخرین خبرهای جدید ارسال شده توسط خبرنگاران ... به ... آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سایت پرشین وی | persianv.com23:00 ..... انتحاری فرودگاه و مترو بروکسل / تکذیب خبر دستگیری بمبگذار سوم / آمار…

نقشه سایت - نرم افزارهای هنری | artsoft.ir

artsoft.ir/sitemap
... always 0.5 http://artsoft.ir/داریوش-مهرجویی-هر-کس-با-من-کار-کرد-ستاره-شد-6239 ...... always 0.5 http://artsoft.ir/سروش-صحت-به-ما-اتهامات-عجیبوغریبی-زدند-5294 ..... always 0.5 http://artsoft.ir/پخش-تیزر-در-شبکه-gem-ارزان-تر-از-صدا-و-سیما-5119 ..... always 0.5 http://artsoft.ir/ارتباط-دو-ذهن-یا-تله-پاتی-از-رویا-تا-واقعیت-5004 ...

عکس گل های زیبا دانلود رایگان عکس آهنگ جدید 2016

aksgol-rzb.blogsfinder.tk/
شب یلدای تان را با مسقطی هندوانه شیرین تر کنید · آموزش پاستیل ... طرز تهیه ساندویچ .... کلم ترش (کلم بخارپز شده در سرکه مخصوص) از لذیذترین غذاهای آلمان به شمار می‌رود. .... طرز تهیه مسقطی به .... آشنایی با ... محمدرضا حسینیان: رسانه باید لذیذ باشد. ...... پاسخ خسرو معتضد به اتهامات تلگرامی: پدر بزرگ من عضدالملک قاجار بوده است!

نظر جالب نگارجواهریان درباره رامبد جوان! - سیمرغ

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › سینما › چهره های سینمایی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفتگویی مفصل با نگار جواهریان درباره زندگی شخصی اش، و فیلم سینمایی "پریدن از ... به حامد رجبی گفتم این فیلم شبیه پرویز می شد اگر آب میوه ها واقعا مسموم بود. .... انگار رامبد تن داده که در معرض اتهام فیلم قرار بگیرد. این به .... خبرهای مختلفی درباره دستگیری محمدرضا حسینیان مجری کشورمان منتشر می شود که ...

نقشه سایت - مجله اینترنتی | irgeo.ir

irgeo.ir/sitemap
... always 0.5 http://irgeo.ir/امین-تارخ-با-بینی-عمل-کردن-بازیگر-نمی-توان-شد-11241 ...... always 0.5 http://irgeo.ir/سروش-صحت-به-ما-اتهامات-عجیبوغریبی-زدند-9797 ...... 0.5 http://irgeo.ir/پخش-تیزر-در-شبکه-gem-ارزان-تر-از-صدا-و-سیما-9559 ...... 0.5 http://irgeo.ir/اگر-با-دانشگاهها-ارتباط-پیدا-نکنیم-دچار-دور-باطل-میشویم-7244 ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,137
  • بازدید ماه : 1,137
  • بازدید سال : 28,195
  • بازدید کلی : 353,817
  • کدهای اختصاصی