loading...
اخبار جدید ایران و سایر نقاط جهان
admin بازدید : 837 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)

مکانهای گردشگری و تفریحی تهران در سیزده بدر

شاید روز طبیعت همه برای گذراندن اوقات فراغت خود به دنبال مکانی آرام و زیبا می گردند؛ در این گزارش نیز تعدادی مناطق دیدنی پایتخت از جمله های پارک های جنگلی معرفی شده است. 

ارتفاعات شهرک شهید محلاتی

این شهرک که بین دامنه کوههای دارآباد و سوهانک قرار دارد تقریبا تا نقاط مرتفع تپه های منطقه توسعه پیدا کرده است .شمال شهرک ارتفاعات قرار دارند و از جنوب نیز به اتوبان لشکرک منتهی میگردد .
 
گفتنی است، پارک این شهرک چشم انداز منحصر به فردی به تهران دارد که هر ساله در ایام نوروز و تعطیلات میزبان هزاران مسافر و گردشگر ایرانی و خارجی می باشد.
 
ارتفاعات شهرک شهید محلاتی ، سیزده بدر ، سیزده بدر 95
 

پارک جنگلی خرگوش دره

 این پارک جنگلی با مساحتی بیش از 100 هکتار در منطقه 22 شهرداری تهران و کنار مجموعه ورزشی آزادی و آزادراه های تهران کرج و آزادگان واقع شده. پوشش گیاهی خرگوش دره از سرو و کاج و اقاقیا تشکیل شده و جزء کمربند سبز تهران نیز به حساب می آید.
 
پارک جنگلی خرگوش دره ، سیزده بدر 95 ، مکانهای گردشگری تهران
 

پارک جنگلی کوهسار

 این پارک جنگلی تو شمال غرب تهران واقع شده که با آرامشی که داره می تونه یه روز خوب رو برای مسافرانش به ارمغان بیاورد.
 
کوهسار یکی از معدود پارک هایی که متاسفانه یا میشه گفت خوشبختانه هنوز امکاناتی مثل رستوران و کافی شاپ و حتی سرویس بهداشتی نداره. پارک جنگلی کوهسار می تونه محل مناسبی برای ورزش یا اتراق کردن باشه. دسترسی به این پارک هم از طریق بزرگراه آبشناسان امکان پذیر است.
 
پارک جنگلی کوهسار ، مکانهای گردشگری تهران ، بوستان های تهران
 

پارک جنگلی لتمان کن

 این پارک جنگلی با فضا و محیط دلنشینی که داره باعث شده تا افراد زیادی جذبش بشن. لتمان کن یه مکان خیلی خوب و مناسب برای تفریح و استراحت دوستان یا خانواده هاست. این پارک به خاطر داشتن مسیرهای پیاده روی و امکانات مناسب جز مقاصد گردشگری شهروندان تهرانی به حساب می آید.
 
پارک جنگلی لتمان کن ، بوستان های تهران ، پارک های تهران
 

پارک جنگلی چیتگر

 پارک چیتگر یکی از بزرگترین پارک های جنگلی استانه که تو بیشتر فصل های سال ازش استفاده میشه. پیست دوچرخه سواری این پارک فوق العاده بزرگ و هیجان انگیزه و برای گذراندن اوقات فراغت پیشنهاد میشود.
 
پارک جنگلی چیتگر ، پارک های تهران ، روز طبیعت،گذراندن،مناطق دیدنی،پایتخت،پارک جنگلی
 

پارک جنگلی لویزان

 پارک جنگلی لَویزان یکی از پارک های جنگلی شهر تهران و بخش شمیراناته که در شمال شرق پایتخت واقع شده است. این پارک جنگلی از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از جنوب به شمس آباد، از شرق به شهرک امید، باغ پرندگان و از غرب به ده لویزان محدود می شود. این پارک در 13 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و بزرگترین فضای سبز شهر تهران نیز به حساب می آید.
 
پارک جنگلی لویزان ، روز طبیعت،گذراندن،مناطق دیدنی،پایتخت،پارک جنگلی ، سیزده بدر
 

دشت هویج

 دشت هویج یا همان دشت گرچال نام دشتی است واقع در لواسان (بالای روستای افجه ) که در رشته کوه البرز مرکزی واقع است و ارتفاع آن از سطح دریا نزدیک به 2400 متر می باشد.
 
دشت هویج ، روز طبیعت،گذراندن،مناطق دیدنی،پایتخت،پارک جنگلی ، سیزده بدر

بام تهران:

 به بخش بالایی ولنجک و قسمت ابتدای تله کابین توچال گفته می شود. بام تهران به علت وجود مناظر زیبای کوهستانی و نیز دید زیبا از بالاترین نقطه شهر، موجب شده شهروندان تهران برای استفاده از طبیعت و مناظر زیبا، این جاده را به عنوان مسیری تفریحی و محلی برای پیاده روی انتخاب کنند.
 
بام تهران ، روز طبیعت،گذراندن،مناطق دیدنی،پایتخت،پارک جنگلی ، سیزده بدر

ژوراسیک پارک تهران:

 یا بوستان دایناسورهای متحرک یک بوستان آموزشی، گردشگری و تفریحی است که در سال 1393 به بهره برداری رسیده است.
 
مساحت کل پارک ژوراسیک تهران 30 هزار متر مربع است که در آن مجسمه متحرک 28 دایناسور قرار گرفته است. در این پارک زندگی نامه و روش زندگی و خوراک دایناسورها به نمایش گذاشته شده و ابعاد دایناسورها به صورت واقعی طراحی شده است ، این دایناسورها به صورت کاملا طبیعی طراحی شده اند به طوری که پلک می زنند و دست و پای آنها حرکت می کند همچنین یک تخم دایناسور که نوزاد دایناسور از آن بیرون می آید و مجددا به داخل می رود نیز طراحی شده است.
 
مسیر دسترسی:
 
سعادت آباد ، انتهای بلوار پاکنژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایینتر از پارک پرواز.
 
ساعت کار 9.30 الی 21.30
ژوراسیک پارک ، روز طبیعت،گذراندن،مناطق دیدنی،پایتخت،پارک جنگلی ، سیزده بدر
 

دریاچه شهدای خلیج فارس یا دریاچه چیتگر :

 دریاچه ای مصنوعی است که در شمال غرب تهران و در منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده است. مساحت این دریاچه 130 هکتار است و در مجاورت آن 120 هکتار مجموعه تفریحی نیز در پهنه خشکی ایجاد شده است و با توجه به امکاناتی که دارد جزو جاذبه های گردشگری تهران به شمار می آید و پذیرای خیل عظیمی از گردشگران است و لذت قایقرانی با هزینه ای اندک را برای آنان به ارمغان می آورد.
 
مسیر دسترسی دریاچه چیتگر:
 
مسیر شماره یک : همت غرب، شهید خرازی، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس
 
مسیر شماره دو : اتوبان آزادگان شمالی، خروجی شهید خرازی، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس
 
مسیر شماره سه : جاده مخصوص کرج، خروجی ایران خودرو شمالی
دریاچه چیتگر ، روز طبیعت،گذراندن،مناطق دیدنی،پایتخت،پارک جنگلی ، سیزده بدر
 

بوستان قیطریه:

 یکی از بوستانها (پارکها)ی شمال شهر تهران است که در ناحیه 7 منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است. مساحت این پارک در حدود
 
122606 متر مربع می باشد.
 
مسیر دسترسی :
 
بوستان قیطریه در شمال بزرگراه صدر و انتهای خیابان قیطریه واقع است و از شمال به فرمانیه، از جنوب به میدان پیروز و بزرگراه صدر، از شرق به چیذر و از غرب به قیطریه و شریعتی محدود می شود.
 

بوستان آب و آتش

 یکی از بوستانهای متفاوت شهر تهران با مساحتی گسترده و امکانات تفریحی مختلف که بدون شک از دیدنیهای تهران محسوب می شود. بوستان آب و آتش با مساحت 24 هزار مترمربع در تیرماه 1388 افتتاح شد.
 
بوستان آب و آتش یا بوستان حضرت ابراهیم (ع) دارای تجهیزاتی مانند چهار برج آتش، آبنما،فضای بازی با آب، چادری 700 متری با روی گردان 370 نفری، پل ابریشم، لانه کبوتر، کالسکه رانی، فانوس دریایی، آلاچیق،... و محیط سبز است که آنرا از سایر بوستانهای تهران متمایز کرده است.
 
مسیر دسترسی:
 
بوستان حضرت ابراهیم (ع) در شمال مجموعه تفریحی اراضی عباس آباد تهران قرار گرفته است. بوستان آب و آتش در میدان ونک، اتوبان شهید حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، دست راست، جنب اتوبان. در اولین کوچه بعد از چهارراه جهان کودک راه دارد که آخر آن خیابان پارکینگ مخصوص پارک نیز در نظر گرفته شده است.
 
بوستان آب و آتش ، روز طبیعت،گذراندن،مناطق دیدنی،پایتخت،پارک جنگلی ، سیزده بدر

بوستان نوروز

 یکی از مکانهای دیدنی تهران در غرب بزرگراه شهیدمدرس و جنوب پارک آب و آتش می باشد که با عبور از مجموعه آب و آتش و ادامه مسیر به سمت جنوب، بعد از اتوبان شهید همت با استفاده از یک پل ارتباطی وارد بوستان نوروز و مجموعه پلانتاریوم می شوید.
 
بوستان نوروز ، روز طبیعت،گذراندن،مناطق دیدنی،پایتخت،پارک جنگلی ، سیزده بدر

میدان آزادی

 میدان آزادی از بزرگ ترین میدان های تهران است که برج آزادی با ارتفاع چهل و هشت متر ، نماد تهران در آن قرار دارد .
 
 

دربند

 دربند، یکی از محله های تهران، پایتخت ایران است. محله دربند از مناطق خنک و گردشگری تهران است .
دربند ، روز طبیعت،گذراندن،مناطق دیدنی،پایتخت،پارک جنگلی ، سیزده بدر
 

درکه

 درکه یکی از از قدیمی ترین و زیباترین محلات ییلاقی شمیرانات است که در امتداد دره مصفایی به همین نام به صورت شمالی-جنوبی و در دو طرف مسیر رودخانه درکه واقع شده است.
درکه ، روز طبیعت،گذراندن،مناطق دیدنی،پایتخت،پارک جنگلی ، سیزده بدر
 

بوستان ولایت

 مساحت کل این پارک بعد از راه اندازی تمام فازهایش به 270 هکتار می رسد.
 
مسیر دسترسی:
 
انتهای اتوبان نواب، تقاطع اتوبان تندگویان. بوستان ولایت در زمین های پادگان قلعه مرغی ساخته شده و بعد از افتتاح خط مترو هم خیلی راحت می توانید به اینجا برسید.
بوستان ولایت ، روز طبیعت،گذراندن،مناطق دیدنی،پایتخت،پارک جنگلی ، سیزده بدر
 

بوستان نهج البلاغه

 پارک در دره فرحزاد ساخته شده. بین بزرگراه های نیایش، همت و غرب یادگار امام.
 
بوستان نهج البلاغه ، روز طبیعت،گذراندن،مناطق دیدنی،پایتخت،پارک جنگلی ، سیزده بدر
 

پارک جنگلی پردیسان

 پارک جنگلی پردیسان یکی از بوستان های بزرگ و مشهور شهر تهران است که در شمال غربی آن قرار دارد.
 
پارک جنگلی پردیسان از شمال به بزرگراه همت و محله شهرک غرب، از شرق به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، از غرب به مسیل رودخانه پونک و از جنوب به بزرگراه حکیم و محله بلوار مرزداران محدود می شود. بزرگراه یادگار امام با جهت شمال به جنوب، این بوستان را به دو بخش تقسیم نموده که پیوند آن ها از طریق دو پل برقرار شده است.
 
پارک جنگلی پردیسان ، روز طبیعت،گذراندن،مناطق دیدنی،پایتخت،پارک جنگلی ، سیزده بدر
 

سیزده بدر | “سیزده بدر” و روز طبیعت در تهران کجا بریم؟ - نمناک

namnak.com/28904-سیزده-بدر-در-تهران.html
سیزده بدر و سیزده بدر در تهران و سیزده بدر 95 و روز طبیعت در تهران و مکانهای ... نمناک > سبک زندگی > کار و زندگی > “سیزده بدر” در تهران کجا بریم؟ + تصاویر ...

“سیزده بدر” در تهران کجا بریم؟ + تصاویر - جوونی

www.javuni.ir/news/66987
۱۳ ساعت پیش - شاید روز طبیعت همه به دنبال پارکی برای گذراندن اوقات فراغت خود می گردند. در این گزارش شما را با بوستان ها و مکان های تفریحی و گردشگری بی ...

“سیزده بدر” در تهران کجا بریم؟ تصاویر | News File

newsfile.ir/news/“سیزده+بدر”+در+تهران+کجا+بریم؟+++تصاویر
سیزده بدر” در تهران کجا بریم؟ تصاویر. شاید روز طبیعت همه به دنبال پارکی برای گذراندن اوقات فراغت خود می گردند. در این گزارش شما را با بوستان ها و مکان های ...

سیزده بدر در تهران کجا بریم - vatican18

vatican18.rozblog.com/post/201/-سیزده-بدر-در-تهران-کجا-بریم-.html
سیزده بدر در تبریز کجا بریم. lfc94.rozblog.com/post/1936. مسجد کبود تبریز در آستانه تخریب + تصاویر · هتل های شهر تهران در ایام نوروز ارزان می شود +عکس .

سیزده بدر در تهران کجا بریم | برترین های نت

vatican18.shiektarinha.ir/page-231843.html
سیزده بدر در تبریز کجا بریم. lfc94.rozblog.com/post/1936. مسجد کبود تبریز در آستانه تخریب + تصاویر · هتل های شهر تهران در ایام نوروز ارزان می شود +عکس .

“سیزده بدر” در تهران کجا بریم؟ + تصاویر | اولین ها

news.avalinha.com/post/500243.html
شاید روز طبیعت همه به دنبال پارکی برای گذراندن اوقات فراغت خود می گردند. در این گزارش شما را با بوستان ها و مکان های تفریحی و گردشگری بی نظیر در تهران برای ...

سرگرمی » “سیزده بدر” در تهران کجا بریم؟ + تصاویر

sib7.ir/2016/04/01/سیزده-بدر-در-تهران-کجا-بریم؟-تصاویر/
۷ ساعت پیش - مکانهای گردشگری و تفریحی تهران در سیزده بدر شاید روز طبیعت همه برای گذراندن اوقات فراغت خود به دنبال مکانی آرام و زیبا می گردند؛ در این گزارش ...

سیزده بدر در تهران کجا بریم ؟ - آسمونی

www.asemooni.com › ایران › استان تهران
۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیزده بدر در تهران کجا بریم,سیزده بدر در تهران,سیزده بدر,تهران,آبشار گزو ... لحظه در شهر تهران خطوط مترو شهرهای ایران تصاویر دیدنی روز کارت شارژ ...

جردن نیوز » “سیزده بدر” در تهران کجا بریم؟ + تصاویر

jordannews.ir/سیزده-بدر-در-تهران-کجا-بریم؟-تصاویر/
۱۱ ساعت پیش - مکانهای گردشگری و تفریحی تهران در سیزده بدر شاید روز طبیعت همه برای گذراندن اوقات فراغت خود به دنبال مکانی آرام و زیبا می گردند؛ در این گزارش ...

سیزده بدر در تهران کجا بریم | تودی

dlkon18x211.yudi.ir/page-568829.html
سیزده بدر در تبریز کجا بریم. lfc94.rozblog.com/post/1936. مسجد کبود تبریز در آستانه تخریب + تصاویر · هتل های شهر تهران در ایام نوروز ارزان می شود +عکس .

سیزده بدر کجا بریم:معرفی مکانهای باحال ایران برای 13 بدر ...

anaface.ir/سیزده-بدر-کجا-بریم/
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیزده بدر کجا بریم:معرفی مکانهای باحال ایران برای 13 بدر ،مکانها و جاهای باحال در ایران مناسب سیزده ... تصاویر زیباترین منظره های شمال ایران ...

گزارش تصویری: سیزده به در تهران (2) - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › گوناگون
مردم تهران روز سیزدهم فروردین مصادف با روز طبیعت را با شادابی و طراوت بهار در دامن طبیعت گذراندند. ... اولین تصاویر از انفجار انتحاری در پاکستان .... واقعا جالب بود خيلي خوبه كه سيزده بدر جايي داشته باشي و هوا هم خوب باشه تا بريم بيرون نه مثل ...

سیزده بدر در تهران کجا بریم | دانلود رایگان عکس آهنگ جدید ...

blogreader.tk/page-210490.html
سیزده ,بریم ,تهران ,بدر» ,«سیزده ,news ,بریم سیزده ,«سیزده بدر» ,طبیعت، سیزدهمین ,تهران «سیزده ,news idownloadnew ,تاریخ ایران سیزده ,بریم سیزده بدرwww , ...

"سیزده بدر" روز جشن یهود به مناسبت کشتار 500 هزار ایرانی

www.mashreghnews.ir/.../سیزده-بدر-روز-جشن-یهود-به-مناسبت-کشتار-...
اتحاد سیاه؛ جنایت بزرگ CIA که به قیمت جان افشاگر آن تمام شد +تصاویر و فیلم. کد خبر: ...... مردم ایران خوبه برن بیرون اما به نام روز طبیعت و نه 13 به در ! و خوبه که ...

سیزده بدر کجا برویم؟ ( قسمت اول) - کجارو

www.kojaro.com/2016/3/31/.../sizdeh-bedar-where-should-we-go--part-i...
۲ روز پیش - در این مطلب پیشنهادهایی برای سفر در روز طبیعت از تهران، شیراز، تبریز، مشهد، سنندج، شهرکرد و یاسوج ارائه شده، تا پاسخ سوال سیزده بدر کجا بریم؟ ... گفتنی است فیلم باران ساخته‌ی مجید مجیدی نیز در این منطقه فیلم‌برداری شده ...

سیزده بدر در تهران

hitit.mahak.xyz/سیزده+بدر+در+تهران
سیزده‌به‌در - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد عکس های سیزده بدر در بوستان ملت تهران 13 بدر 91 در پارک ... و اماکن دیدنی تهران (سری سوم) iranianuk.com سیزده بدر در تهران کجا بریم ؟ ... از سیزده بدر تصویر 13 بدر تصویر پارک ملت تهران تصویر سیزده بدر .

عکس/سیزده بدر در مشهد - صراط

www.seratnews.ir › صفحه نخست › عكس
عکس/سیزده بدر در مشهد. مردم مشهد روز سیزدهم فروردین ... پدران و پسران سینمای ایران+تصاویر · چالش ناهنجار پرستاران ایرانی+تصاویر · ارضای نیاز جنسی در خیابان؟

سیزده بدر در تهران

avayemelal.ir/+سیزده+بدر+در+تهران
سیزده بدر در تهران کجا بریم,سیزده بدر در تهران,سیزده بدر,تهران,آبشار گزو ... عکس های سیزده بدر در بوستان ملت تهران مردم تهران روز سیزدهم فروردین مصادف با روز ...

سیزده بدر تهران

sc0rpionir.ir/+سیزده+بدر+تهران
تصاویر دیدنی از سیزده بدر در تهران عکس های سیزده بدر در بوستان ملت تهران 13 بدر 94 ... سیزده بدر در تهران کجا بریم,سیزده بدر در تهران,سیزده بدر,تهران,آبشار گزو ...

سیزده بدر در تهران کجا بریم

posthaa.ir/detail/59b9fe66cd64a23aaefaf9bc6dbe2b0e/article/5/
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی سیزده بدر در تهران کجا بریم ثبت شده سیزده بدر کجا برویم ‌ ... روز طبیعت کجا برویم تصاویر، سیزده بدر کجا برویم خوب و بیاد ماندنی و ...

سیزده بدر تهران

brandsara.site/+سیزده+بدر+تهران/
عکس / سیزده بدر در تهران - 2 سیزده بدر ۱۳۹۰ پارک قیطریه تهران - YouTube Persian Dance ... سیزده به در تهران سری دو - topnaz.com سیزده بدر در تهران کجا بریم ؟

“سیزده بدر” در تهران کجا بریم؟ + تصاویر

khabarontime.ir/news/.../“سیزده-بدر”-در-تهران-کجا-بریم-تصاویر
در-این-گزارش-شما-را-با-بوستان-ها-و-مکان-های-تفریحی-و-گردشگری-بی-نظیر-در-تهران-برای-گذراندن-روز-“سیزده-بدر”-آشنا-خواهیم-کرد.

«سیزده بدر» در کرج کجا بریم؟ - دانلود ، لینک مستقیم 211

dlkon18x211.rzb.ir/post/172/-سیزده-بدر-در-کرج-کجا-بریم-.html
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیزده بدر در تهران کجا بریم بایگانی - کلیپو, کلیپ .... www.sheytonha.ir/tag/سیزده-بدر-تصاویر ... ایران,سیزده بدر کجا بریم,سیزده بدر 93 ...

سیزده بدر در تهران کجا بریم - سیزده بدر در شیراز کجا بریم

vatican18.tiktakblog.ir/page-89947.html
۵ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سیزده بدردر تهران کرج تبریز اصفهان شیراز مشهد کجا بریم؟ ... سیزده بدر در تهران کجا بریم,سیزده بدر در تهران,سیزده . ..... سیزده بدر تصاویر.

سیزده بدر در تهران کجا بریم - vatican18-roz

vatican18-roz.seeblog.ir/page-830472.html
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیزده بدر در تبریز کجا بریم. lfc94.rozblog.com/post/1936. مسجد کبود تبریز در آستانه تخریب + تصاویر · هتل های شهر تهران در ایام نوروز ارزان می ...

“سیزده بدر” در تهران کجا بریم؟ + تصاویر - مجله خبری موریکس

morix.ir/news/106188
پارک جنگلی خرگوش دره این پارک جنگلی با مساحتی بیش از 100 هکتار در منطقه 22 شهرداری تهران و کنار مجموعه ورزشی آزادی و آزادراه های تهران کرج و آزادگان واقع شده.

سیزده بدر در تهران

page-authority.ir/سیزده+بدر+در+تهران
سیزده‌به‌در - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد سیزده بدر در تهران کجا بریم ؟ ... در تهران - مجله گیزمیز عکس های روز طبیعت یا سیزده بدر در تهران (2) تصاویر دیدنی از سیزده بدر ...

با کی بریم سیزده بدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - آپارات

www.aparat.com/v/9i1Qq
۱۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پارمین 20 با کی بریم سیزده بدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سیزده , ... فیلم ببینو برنده جایزه سفر به هالیوود شو ... الانش هم نمیدونم با کی باید بریم که خوش بگذره.

سیزده بدر در تبریز کجا بریم - دانلود رایگان عکس آهنگ جدید ...

newsfreemusic.tk/list/سیزده+بدر+در+تبریز+کجا+بریم.html
سیزده بدر در تبریز کجا بریم. سيزده بدر در تبريز کجا بريمlfc94.rozblog.com/post/1936مسجد کبود تبريز در آستانه تخریب + تصاویر · هتل های شهر تهران در ایام ...

سیزده بدر چه کنیم کجا بریم؟ - خاطرات من

alirezagram.blogfa.com/post-21.aspx
۱۵ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خاطرات من ------- - سیزده بدر چه کنیم کجا بریم؟ ... شب سیزده زنگ زدیم خونه مادر زن ببینیم در چه حالیه فردا کجا قراره بره گفت بریم قمصر تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش ... بهترین دبستان پسرانه تهران منطقه 1.

جمــ+ــــع ما:هواداران عبدالله روا - با كي بريم سيزده بدر

jamema92.blogfa.com/category/4/با-كي-بريم-سيزده-بدر
۲۳ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - جمــ+ــــع ما:هواداران عبدالله روا - با كي بريم سيزده بدر - کنار توام هر کجا که بری/ که ... تقدیم میشود به بازیگر نقش اول فیلم با کی بریم سیزده بدر : سیاوش خیرابی. ..... عبدالله روا همراه هنرمندان برای سیزده بدر به جاذبه های تهران میرود!

برای سیزده بدر کجا برم در کرج | جستجو | تهران بلاگ

tehblog.tk/list/برای+سیزده+بدر+کجا+برم+در+کرج.html
برای سیزده بدر کجا برم در کرج | جستجو | مرجع آهنگ فارسی , دانلود , مطالب جالب , سایت سرگرمی , متن های خواندنی , دانلود آهنگ , دانلود فیلم جدید, متن , جوک , آهنگ , دانلود ...

سیزده بدر در تبریز کجا بریم | جستجو | دانلود رایگان آهنگ ...

fetros.ir/list/سیزده+بدر+در+تبریز+کجا+بریم.html
سیزده بدر در تبریز کجا بریم. سيزده بدر در تبريز کجا بريمlfc94.rozblog.com/post/1936مسجد کبود تبريز در آستانه تخریب + تصاویر · هتل های شهر تهران در ایام ...

دانلود عکسهای سیزده بدر | جستجو | دانلود رایگان آهنگ جدید 2016

partoblog.ir/list/دانلود+عکسهای+سیزده+بدر.html
عکسهاي جدید ترلان پروانه در مراسم اهدای جوایز فیلم شیفت شب ... شب,عکسهاي ناب ترلان پروانه مهر 94,جدید .... سیزده بدر در تهران کجا بریم. سيزده بدر کجا میخواید ...

سیزده بدر در ساحل دریاچه برم الوان+عکس | پایگاه خبری ...

avayemaghar.ir/tasviri/64015/سیزده-بدر-در-ساحل-دریاچه-برم-الوانعکس
سیزده بدر در ساحل دریاچه برم الوان+عکس ... دریاچه برم الوان بهمئی با داشتن چشم اندازهای طبیعی زیبا ،وجود امکانات رفاهی و وسایل ... حمایت ایران از توقف جنگ در یمن.

پدیده ای که دنیا را متحول خواهد کرد - با کی بریم 13 بدر با ...

mrravaourteacher.blogfa.com/.../با-کی-بریم-13-بدر-با-اجرای-عبدالله-...
اهل سفر است اما نه مثل عبدالله روا که اکثر مناطق ایران را گشته است.او را با پژمان ... فیلم دیدن لازمه هر بازیگری است. پرهيز مرهيزش مي ... هنرمندان ایران. حضور امین حیایی در با کی بریم سیزده بدر انگونه که پیش بینی میشد جذابیت خاص خودش را داشت .

سیزده بدر تهران کجا بریم - فارسی فان

far30-fun.ir/search/?q=سیزده+بدر+تهران+کجا+بریم
۴ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - یکی از گرانترین خانه های جهان در تهران (+تصاویر) -آکا .... سیزده بدر در تهران کجا بریم,سیزده بدر در تهران,سیزده بدر,تهران,آبشار گزو,جنگل‌های ...

واکنش ها به بیماری سرطان “محمدرضا شجریان” + عکس

downloadfun7.ir/news/6784
۲ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - متاسفانه شنیدیم که نام آشنای موسیقی سنتی ایران استاد “محمدرضا شجریان” به بیماری سرطان مبتلا شده ... “سیزده بدر” در تهران کجا بریم؟ + تصاویر.

مشهد

www.mashhad.in/
سیزده بدر اگر مشهد هستید و براتون جای سواله که سیزده به در کجای مشهد بریم خوبه؟ ... در اینجا تصاویر دیدنی دیگری از المان های نوروزی شهر مشهد در سال ۱۳۹۵ را می ...

دانلود جدید

www.rk9.ir/
دانلود فیلم روابط زناشویی,هک تلگرام,دانلود,دوربین مخفی,دانلود فیلم بدون سانسور,عکس ... تکذیب فرار شیر در پارک پردیسان تهرانسیزده بدر” در تهران کجا بریم؟

آهنگ ميخوايم بريم سيزده بدر - فانی ناز

pr88.ir/post/46323/آهنگ%20ميخوايم%20بريم%20سيزده%20بدر.htm
سيزده بدر کجا ميخوايد بريد؟www.forum.98ia.com/t449176.htmlسيزده بدر کجا ... توسط maryam joOon در انجمن تزئينات مواد غذاييسيزده بدر در تهران کجا بريم ؟

سیزده بدر کجا بریم - تازه های روز | پورتال جامع شامل خبر ...

tap2015.net/سیزده-بدر-کجا-بریم/
با کی بریم سیزده بدر, برای سیزده بدر کجا بریم, چه طور روز آخر عيد، سيزده بدر رو خوش تر از هميشه بگذرونيم, ... بیوگرافی و تصاویر جدید محمدرضا عارف و همسرش و فرزندانش ... تقاضای اشد مجازات برای بابک زنجانی سوی معاون دادستان تهران+عکس.

دانلود عکسهای سیزده بدر | جستجو | بیابلاگ

byablog.ir/list/دانلود+عکسهای+سیزده+بدر.html
اگر اهل تهران هستید و قصد ندارید عید نوروز امسال را به سفر ...خاطرات من ------- - سيزده بدر چه کنیم کجا بریم؟alirezagram.blogfa.com/post-21.aspx... سيزده بدر چه ...

اس ام اس های سیزده بدر - عصر ایران

www.asriran.com › عصرايران دو › خواندنی ها و دیدنی ها
نمی دونم چی شد سیزده بدر شد / گوشم از جیغ و داد و نعره کر شد به یاد تعطیلات ... اگه میشه بیا با هم بریم. اخه پارسال با تو ... عمان 1 - 0 گوام / ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی صعود کرد(+جدول) .... حمله جنگنده روسی به تروریست ها در شمال سوریه (فیلم) ...

اس ام اس جدید سیزده بدر 91 | پاتوق سرا

www.patoghsara.com/sms/6518/اس-ام-اس-جدید-سیزده-بدر-91/
اس ام اس 13 بدر 91 ,اس ام اس 13بدر,اس ام اس برای روز طبیعت 91,سیزده بدر 91,اس ام اس ... تصاویر رژه دختران بد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حجاب و ساپورت‌پوش تهران! ... اگه میشه بیا با هم بریم.

با کی بریم سیزده بدر - تلوبیون

www.telewebion.com/fa/34878/با-کی-بریم-سیزده-بدر.html
با کی بریم سیزده بدر - ... فیلم سینمایی ایرانی · فیلم سینمایی خارجی · سریال · سریال ایرانی · سریال خارجی · شوخی کردم ..! دسته بندی ها. محبوب تر ها. سریال ایرانی ...

چه طور روز آخر عيد، سيزده بدر رو خوش تر از هميشه بگذرونيم ...

www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
۱۱ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 20پست - ‏10 نویسنده
اما نمي دونم كجا بريم ؟ بچه ها بيان بگين سيزده بدر كجا بريم بهتره ؟ شوشو ميگه پارك هاي جنگلي داخل تهران خوبه ؟ بيرون تهران كجا ميشه رفت؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 341
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 146
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 979
  • بازدید ماه : 979
  • بازدید سال : 28,037
  • بازدید کلی : 353,659
  • کدهای اختصاصی